Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Και νέα παραίτηση ενάντια στην εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης

Ο συνάδελφος Σ. Πετσίνης υποδιευθυντής στο 2ο Γυμνάσιο Ν.Ιωνίας έστειλε στην Διεύθυνση Δ.Ε. Β΄ Αθήνας την παρακάτω επιστολή παραίτησης λόγω διαφωνίας με την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας.

Παρακαλώ να δεχθείτε την παραίτησή μου από τη θέση του υποδιευθυντή του 2ου Γυμνασίου Ν. Ιωνίας. Οι λόγοι της παραίτησής μου είναι: 
- η διαφωνία μου με τον τρόπο που προωθείται η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, στην οποία έχει τοποθετηθεί αρνητικά και η Ο.Λ.Μ.Ε., της οποίας είμαι μέλος. 
- Αυτή η διαφωνία μου έρχεται σε αντίθεση με τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες του υποδιευθυντή, όπως αυτά ορίζονται στο υπ’ Αριθ. Φ.353.1/324/105657/Δ1 Άρθρο 33 – Καθήκοντα και αρμοδιότητες των Υποδιευθυντών των σχολικών μονάδων.
- Η προσωπική μου αξιοπρέπεια, συνείδηση και η συναίσθηση ευθύνης δεν μου επιτρέπουν να συμμετέχω από τη θέση του υποδιευθυντή σ’ αυτή τη διαδικασία. 
- Τέλος η παραίτησή μου είναι και δήλωση συμφωνίας και αλληλεγγύης προς όλους εκείνους τους συναδέλφους μου που υποστήριξαν τις θέσεις της Ο.Λ.Μ.Ε., είτε παραιτούμενοι από διευθυντικά καθήκοντα είτε αρνούμενοι να συμμετάσχουν στις ομάδες εργασίας που θα συσταθούν για την αυτοαξιολόγηση.

ΠΕΤΣΙΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ
Υποδιευθυντής του 2ου Γυμνασίου

ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ

Πηγή: http://www.avatonpress.gr/2014/02/blog-post_4801.html 
και στο alfavita

5 σχόλια:

  1. Ο Πετσίνης Σπύρος στις δημοτικές εκλογές του 2010 ήταν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό του Μαγιάκη Ελευθέριου στο ψηφοδέλτιο «Κόντρα στο Καιρό» που υποστηριζόταν, σύμφωνα με γραπτή δήλωση του Μαγιάκη, από το τοπικό ‘Σύριζα’. Ο Μαγιάκης έχασε τις εκλογές και ο Πετσίνης δεν βγήκε δημοτικός σύμβουλος. Στις δημοτικές εκλογές του 2014 ο Πετσίνης ξαναβάζει υποψηφιότητα και μία από τις κινήσεις εντυπωσιασμού για προσέλκυση ψήφων ήταν η παραίτησή του από υποδιευθυντής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα τα παραπάνω αφορούν το Δήμο Αμαρουσίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μακάρι να έχουμε και άλλες τέτοιες κινήσεις εντυπωσιασμού "απ' όπου και αν προέρχονται"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%B3%CE%AE%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%AD%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CF%83%CE%B5-%CE%B1%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CE%B2%CE%AC%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CF%8E%CE%BD%CF%85%CE%BC%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CE%BD%CF%85%CF%80%CF%8C%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%AF%CE%B5%CF%85%CE%BC%CE%B1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Χέσκει η φουράδα μες τ' αλών'..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή