Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Έκτακτο ΔΣ 20/2/2013

Στο έκτακτο ΔΣ της Πέμπτης 20/2/2013 συζητήθηκαν:
h Το γράμμα προς τους πολίτες της Ξάνθης. Επιλέχθηκε, με μικρές διαφοροποιήσεις, το κείμενο του συναδέλφου Κούλαλη ως κείμενο που εξέφραζε με τον καλύτερο τρόπο τις προτάσεις που εκφράστηκαν στα σχόλια της σχετικής ανάρτησης. Η επιστολή αναρτήθηκε στο blog και θα σταλεί στα σχολεία και τον τύπο
h Η αύξηση του ωραρίου. Συντάχθηκε σχετική επιστολή προς τους/τις συναδέλφους/ισες
h Η επιμόρφωση Β-επιπέδου. Συντάχθηκε σχετική επιστολή με την οποία απαιτούμε να προβλέπεται επιμόρφωση για όλες τις ειδικότητες και να επαρκούν οι θέσεις για όποιον/α επιθυμεί να επιμορφωθεί
h Αίτημα για δημιουργία παραρτημάτων των σχολών Δημόσιας Διοίκησης στις έδρες των Περιφερειών
h Η συνάντηση με τα άλλα εργασιακά σωματεία και συλλογικότητες της Ξάνθης για θέματα που αφορούν την υγεία. Η συνάντηση αυτή θα είναι ανοιχτή και θα γίνει την Τετάρτη 6/3/2013 στο Εργατικό Κέντρο στις 6μμ.
h Ορισμός συνάντησης με τους/τις αναπληρωτές/τριες την Δευτέρα 4/3/2013 στις 6μμ.
h Στήριξη της πορείας και των εκδηλώσεων εναντίον της βίας κατά των γυναικών στις 9/3/2013

7 σχόλια:

  1. Το γραμμα, προς τους πολιτες, πρεπει να δημοσιευθει παντου..σε τοπικο τυπο, σε sites, στα σχολεια, σε καθε πολιτη της Ξάνθης!!!

    Μπραβο για τη στηριξη της πορειας, εναντιον της βιας γυναικων..ολοι πρεπει να ειμαστε εκει, πέρα απο ταμπού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα ήθελα να ρωτησω τον συνάδελφο που έγραψε πριν από εμένα πιο γράμμα εννοεί ότι πρέπει να δημοσιευτεί, το αρχικό ή το λογοκριμένο που αναρτήσατε σε ξεχωριστή ενότητα και το οποίο δεν μπορούμε να σχολιάσουμε;

    Για ποιο λόγο έγιναν αλλαγές στο αρχικό κείμενο; Πόσο σίγουροι είστε ότι μας εκφράζει;

    Γιατί ενώ συνάδελφοι το αποδέχτηκαν και πρότειναν βελτιώσεις επί του κειμένου εσείς αφαιρέσατε τμήματα του κειμένου;

    Αν θέλετε να λογοκρίνετε ένα κείμενο, να μας δώσετε τα ονόματα των λογοκριτών και το λόγο για τον οποίο πετσοκόπηκε το κείμενο ώστε να κατανοήσουμε τη δημοκρατική αυτή απόφαση σας και ίσως να παρουσιάσουμε αντεπιχειρήματα.

    Τι σας πείραξε κύριοι; Μη δείξουμε τον πολλαπλό μας ρόλο στις μονάδες μας και αποκαταστήσουμε την αλήθεια απέναντι στην έκθεση του ΟΟΣΑ, που αν όχι εσάς εμένα τουλάχιστον με προσβάλει ως εκπαιδευτικό;

    Σας πείραξαν οι λέξεις; Αν ναι τότε καλά θα κάνετε να γράφετε δικά σας κείμενα και να τα μοιράζετε όπου θέλετε, χωρίς να εμπλέκετε τους εκπαιδευτικούς, παρά μόνο τον εαυτόν σας.

    Αυτό που αφαιρέσατε από το κείμενο ήταν η ουσία της ενημέρωσης. Αλλά κι εσείς στα χνάρια της ανύπαρκτης και ασφυοκάμπτριας ΟΛΜΕ. Όπως λέει και το τραγούδι... "Σκασμός λοιπόν μιλά ο Υπουργός". Αφήσατε ένα κείμενο γενικό, άχυχο κι άχρωμο, ένα κείμενο που ΔΕΝ θα αγγίξει κανένα γονέα της πόλης και του νομού μας.

    Καλά θα κάνετε, αυτό το εξάμβλωμα που αφήσατε ως κείμενο να μη το στείλετε πουθενα, γιατί θα σηκωθούν και οι πέτρες και θα μας χτυπάνε. Χίλιες φορές να κόβατε αυτά που αφήσατε παρά το τελικό κείμενο. Ιδανικό δε, θα ήταν να μην αλλάξετε τίποτα από το κείμενο. Και καλό θα ήταν να μην είναι τόσο δημοσιοποιημένο μέχρις να καταλήξει στην τελική του μορφή. Αδυνατώ να πιστέψω ότι αυτό που αφήσατε είναι η τελική του μορφή.

    Αν εσείς δεν χρεώνεστε το ρόλο του ψυχολόγου, παιδοφύλακα, τεχνικού, καθαρίστριας, γιατρού, γραμματέα πέραν των εκπαιδευτικών σας καθηκόντων είναι δίκο σας προνόμιο. Αυτό όμως δεν σας δίνει το δικαίωμα να αποκρύπτετε από την κοινωνία τον δικό μας πολλαπλό ρόλο.

    Εμείς δεν ντρεπόμαστε για αυτό που κάνουμε. Εμείς τιμούμε το λειτούργημά μας και είμαστε υπερήφανοι γι' αυτό. Γι' αυτό και θα αναδεικνύουμε τον πολλαπλό μας ρόλο, σε όποια συζήτηση συμμετέχουμε, με όση δύναμη μας έχει απομείνει, όσο κι αν μας υποτιμούν, όσο κι αν μας λοιδορούν.

    Αυτό το κείμενο δεν με αντιπροσωπεύει και θα ήθελα πολύ να μάθω αν αντιπροσωπεύει τον συντάκτη του.

    Μα πως μπορέσατε να το κατακρεουργήσετε έτσι; Πως τολμήσατε να το βάλετε σε διαβούλευση αλλά στο τέλος να το παρουσιάσετε κατά το δικό σας δοκούν; Μάλλον σας έμεινε συνήθειο από τις Γενικές Συνελεύσεις που δεν πατάει ψυχή (τεράστιο σφάλμα των συναδέλφων). Μάλλον θα σκεφτήκατε ότι 5 - 6 σχολιάζουν (άλλο τεράστιο σφάλμα των συναδέλφων), ε!! δε βαριέσαι ας κάνουμε ότι θέλουμε. Μην ανησυχείτε, στο τέλος ούτε αυτοί οι 5 - 6 δεν θα γράφουν εδώ, αφού εσείς τους έχετε γραμμένους στα τελευταία των υποδημάτων σας.

    Συγγνώμη αν σας προσβάλλει αυτή μου η απάντηση, αλλά έτσι αισθάνθηκα κι εγώ όταν είδα το τελικό κείμενο. Αν σας προσβάλλει μπορείτε και να τη διαγράψετε, έτσι απλά, όπως εκείνα τα σημεία από το κείμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να διευκρινίσω, οτι το κείμενο που έστειλα, ήταν δικές μου ιδέες και σκέψεις. Δεν επέβαλα σε κανέναν να το ενστερνιστεί.

    Το κείμενο που με αντιπροσωπεύει, είναι αυτό που έστειλα στο e-mail της ΕΛΜΕ Ξάνθης, που δημοσιοποίησε η κ.Λουκοπούλου πριν 2 μέρες. Εκεί μέσα ήταν οι σκέψεις μου.

    Το ΔΣ, προφανώς, προσωπικά ή κομματικά θιγόμενο, έκοψε φράσεις..και
    κατέληξε στο τελικο??? κείμενο.

    ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεκτά όλα τα σχόλια, και τα αυστηρότερα ακόμη, αλλά νομίζω ότι πρέπει να δείχνουμε λίγο ψυχραιμία! Στην Ξάνθη γνωριζόμαστε όλοι και όλες μας και ξέρουμε την ιστορία του καθενός και της καθεμιάς. Το ΔΣ δεν αποτελείται από κάποιους κακούς ξένους κάπου μακριά. Ας μην είμαστε τόσο καχύποπτοι/ες.
    Δεν πρόκειται για λογοκρισία(!) ούτε βλέπω για πιο λόγο το κομμάτι που αφαιρέθηκε και οι αλλαγές που έγιναν θα μπορούσαν, με οποιοδήποτε τρόπο, να εμπλέκονται με την κομματική ταυτότητα του καθενός και της καθεμιάς! Καταλαβαίνω, βέβαια ότι έχουμε όλοι/ες αγριέψει και πονηρευτεί αλλά...

    Είχαμε στο μυαλό μας να συντομέψουμε το κείμενο για να είναι πιο ευκολοδιάβαστο. Ήδη και πετσοκομμένο πιάνει μια σελίδα!
    Από το κείμενο αφαιρέθηκε το κομμάτι με τον πολλαπλό ρόλο από φόβο μήπως έτσι σύντομα γραμμένο γυρίσει μπούμερανγκ (του στύλ: δεν φτάνει που κάθονται τρεις μήνες το χρόνο, δεν θέλουν να κάνουν και τίποτε άλλο!) και με το σκεπτικό να αναδειχθεί ξεχωριστά αργότερα όπως προτάθηκε πάλι σε κάποιο από τα πολλά σχόλια.
    Τέλος, το κείμενο μπήκε ξεχωριστά, σε άλλη σελίδα, για να μη μπερδεύεται με τις νεότερες αναρτήσεις και να το βρίσκουμε πιο εύκολα και όχι για να μη γίνονται σχόλια!
    Δεν ήταν στο μυαλό μας "στρογγύλεμα" και, προφανώς, δεν μας φάνηκε ότι καταλήξαμε σε ένα τόσο απαράδεκτο και άνευρο κείμενο...

    Παίρνω την πρωτοβουλία, και ελπίζω να μη διαφωνούν και τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ, να μη προωθήσω ακόμη το γράμμα στα σχολεία και τον τύπο ώστε να διαβαστεί (και να σχολιαστεί) από όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα πριν ξανακαταλλήξουμε τη Δευτέρα. Θα παρακαλούσα επίσης τον αρχικό συντάκτη, τον συνάδελφο Η.Κούλαλη, να συμμετέχει στον σχολιασμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δυστυχώς όμως το στρογγυλέψατε, το κάνατε γενικόλογο, αόριστο κι αδιάφορο. Όσο για το μπούμεραγκ, θα μπορούσατε να απαντήσετε με μια απλή αριθμητική πράξη, πόσα γλυτώνει το κράτος από τους πολλαπλούς μας ρόλους.

    π. χ. Γραμματέας 700 ευρώ. Τεχνικός 700 ευρώ. Ψυχολογική υποστήριξη βάλτε ότι ποσό θέλετε ανά επίσκεψη (μαθητής που μας εκμυστηρεύεται το μαύρο της ψυχούλας του), βιβλιοθηκονόμος (βάλτε ένα ποσό) και όποια άλλα καθήκοντα μας ανατίθονται πέραν του εκπαιδευτικού, που με όλα αυτά απλά υποβιβαζεται και ασκείται με κόπωση. Να μερικές απαντήσεις. Και δεν μπορεί, μορφωμένοι είμαστε όλο και μερικές ακόμη μπορούμε να βρούμε. (Προετοιμασία στο σπίτι, διόρθωση γραπτών, επιμέλεια εργασιών) και πολλά ακόμη.

    Αντιθέτως τώρα είναι που θα μας πουν ότι καλά κάνουν και μας αυξάνουν το ωράριο, μιας και δεν κάνουμε τίποτα. Μιας και το ακρωτηριασμένο κείμενο δεν τους ενημερώνει για τίποτα.

    Γιατί δεν τους λέει το "πετσοκομμένο" κείμενο ότι το κόστος μεταφοράς θα μετακυλιστεί στις τσέπες τους, όπως έλεγε το αρχικό;

    Και πως μπορεί να γίνει σύγκριση ανάμεσα στα δυο κείμενα, όταν δεν υπάρχει πια το αρχικό; Πως να σχολιάσει κάποιος κάτι που δεν υπάρχει; Ή μήπως περιμένετε σχόλια στο χλιαρό "γεννόσημο" κείμενο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λέγομαι Ροδίτσα Φραγγίδου, είμαι μέλος του ΔΣ της ΕΛΜΕ και αυτήν τη στιγμή θα γράψω εκπροσωπώντας μόνο τον εαυτό μου.
    Παρενέβην πολύ ενεργά στο κείμενο που κατά τη γνώμη σας "πετσοκόφτηκε".
    Αυτό δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι διαφωνώ με το αρχικό κείμενο. Η πρόθεσή μου ήταν όμως να προσαρμοστεί το κείμενο στα μέτρα ανθρώπων που αυτή τη στιγμή κατά ένα πολύ μεγάλο μέρος τους περνούν χειρότερα από εμάς, είτε γιατί δεν έχουν δουλειά όπως εμείς, είτε γιατί έχουν χειρότερη και πιο κακοπληρωμένη. Πιστεύω λοιπόν ότι ποσώς τους ενδιαφέρει ο πολλαπλός μας ρόλος. Ήδη μας έχουν στην μπούκα με το καλοκαίρι και τις δεκαπενθήμερες διακοπές. Πώς θα πάρουμε την κοινωνία με το μέρος μας αν δεν επικεντρώσουμε στα προβλήματα των παιδιών και του σχολείου και επικεντρώσουμε στα δικά μας; Τον νοιάζει τον άνεργο γονιό που δεν μπαίνει ούτε ευρώ σπίτι του αν εγώ κάνω και τον ψυχολόγο;
    Δεν ισχυρίζομαι ούτε στιγμή ότι μου αρέσει η κατάσταση στο επάγγελμά μας και στην εκπαίδευση γενικότερα, έτσι όπως διαμορφώθηκε τα τελευταία χρόνια και έτσι όπως συνεχίζει προς το τρισχειρότερο. Όμως το γράμμα δεν απευθύνεται σε συναδέλφους. Ας μιλήσουμε στους γονείς και τους πολίτες της Ξάνθης για κάτι που τους αφορά πιο άμεσα στην αρχή, να σταματήσουμε να τους έχουμε απέναντι, να δουν ότι νοιαζόμαστε και εμείς, σε ό,τι μας αφορά, για τα δικά τους προβλήματα, και μετά μπορούμε να τους πληροφορήσουμε περισσότερο για τα δικά μας. Άλλωστε, η επιστολή αυτή δε θα είναι η τελευταία, αλλά η πρώτη. Πάμε να χτίσουμε δεσμούς με την κοινωνία, δεσμούς για χρόνια κομμένους.
    Αυτό ήταν το δικό μου τουλάχιστον σκεπτικό. Γιατί φαντάστηκα κάποιον μη-εκπαιδευτικό να παίρνει στα χέρια του την επιστολή, να διαβάζει ότι μας βάζουν άλλες δυο-τρεις ώρες και να το πετάει εκνευρισμένος αναφωνώντας: "Καλά σας κάνανε, τεμπέληδες". Ας μην τρέφουμε ψευδαισθήσεις συνάδελφοι, έτσι σκέφτονται οι περισσότεροι για μας.
    Για αυτό, ας ξανασκεφτούμε το πού απευθυνόμαστε και ποιος είναι ο στόχος της επιστολής αυτής.
    Αυτά τα καταθέτω επώνυμα και χωρίς να φοβάμαι. Όποιος εκτοξεύει ανώνυμα και με μεγάλη ευκολία τόση λάσπη, μπορεί όποτε θέλει να με βρει, να μιλήσουμε για τις απόψεις μου περί παιδείας και εκπαίδευσης, περί του πόσο σέβομαι τον (πολλαπλό) ρόλο μου ως εκπαιδευτικός, και περί της στάσης μου ως τώρα ως συναδέλφου σε όλα τα επίπεδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τότε να τους πείτε τι σημαίνει το κόψιμο των μαθητικών εισητηρίων με ποσά.

    Τότε να τους πείτε τι σημαίνει 1.5m2 ανα μαθητή στην αίθουσα όταν για τα πρόβατα προβλέπεται σταβλισμός στα 1.7m2

    Τότε να τους πείτε πόσο κοστίζει η εκτύπωση ενός βιβλίου από CD ή πόσο θα κοστίζει η μη επιστροφή των σχολικών εγχειριδίων.

    Τότε να τους πείτε να μας στέλνουν τα παιδιά τους και το καλοκαίρι και να μην τρέχουν για διακοπές, δεν έχω κανένα πρόβλημα. Εκεί θα φανεί ποιος έχει το πρόβλημα.

    Τότε να τους πείτε τι σημαίνει να βρέχει έξω και να βρέχεσαι και μέσα παρέα με τα παιδιά τους.

    Τότε να τους πείτε ότι ξέρουμε τα οικογενειακά τους, γιατί τα παιδιά τους μας τα εκμυστηρεύονται.

    Αλλά ξέχασα, πάλι λασπολογώ προφανώς.

    Τον άνεργο λοιπόν δεν θα τον νοιάξει που δεν θα πάρουν άλλους αναπληρωτές γιατί δεν θα είναι ένας από αυτούς, δεν θα τον νοιάξει η αύξηση του ωραρίου, θα παρακαλάει δε να μας απολύσουν κι εμάς. Γιατί έτσι καταντήσαμε κανίβαλοι θύματα του κοινωνικού αυτοματισμού. \

    Δεν θα τον νοιάξει το ποσοστό επι της εκατό του ΑΕΠ που μόνιμα του πιπιλίζουμε ως αίτημα. Και μόνη (οι) σας το είπατε ότι δεν θα τον νοιάξει η μείωση πρόσληψης εκπαιδευτικών. Αλλά όμως το αφήσατε στο κείμενο το σημείο αυτό. Και πουθενά στο γεννόσημο κείμενο δεν ξεκαθαρίζετε τίποτα στους πολίτες.

    Επειδή τυγχάνει να έχουμε ένα κάποιο πτυχίο δεν σημαίνει ότι όλοι είναι μορφωμένοι γύρω μας κι έχουν αναπτύξει κριτική σκέψη, το ότι συγχνωτιζόμαστε μεταξύ μας δεν μας επιτρέπει να δούμε τον υπόλοιπο πληθυσμό. Μια θητεία μιας εβδομάδας σε ένα ακριτικό στρατόπεδο μπορεί να σας το επιβεβαιώσει.

    Δεν σας ρίχνω λάσπη, όχι, απλά επειδή κι εγώ θεωρούσα ότι όλοι είναι μορφωμένοι, έπεσα από τα σύννεφα κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής μου θητείας. Και το γεννόσημό σας κείμενο απαιτεί κριτική σκέψη, που πολλοί γονείς δεν θα την έχουν.

    Επί τη ευκαιρία μιας και με εκπροσωπείτε στην ΕΛΜΕ αφού σας ψήφισα και προσωπικά, να σας ευχαριστήσω που με αποκαλείτε λασπολόγο. Αν αυτή είναι η άποψή των συνδικαλιστών μας για τους συναδέλφους, τότε δεν έχω να ελπίζω σε τίποτα πια.

    Να κρατήσετε και το blog και το κείμενο και τις γενικές σας συνελεύσεις για τον εαυτό σας λοιπόν.

    Εγώ θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που με τόση ευκολία με αποκαλέσατε λασπολόγο. Αυτό δείχνει και την εκτίμησή σας στους ανθρώπους που εκπροσωπείτε. Σε τελική ανάλυση εσείς επιλέξατε να εκτεθείτε και να μας εκπροσωπείσετε.

    Σας ευχαριστώ που με εκτιμάτε τόσο πολύ, προφανώς και τους υπόλοιπους συναδέλφους που γράψανε ανώνυμα εδώ μέσα.

    Θα μπορούσατε πολύ εύκολα να μην επιτρέπετε τα ανώνυμα σχόλια. Δυστυχώς για εσάς όμως είναι μια επιλογή, που εσείς μου παραχωρήσατε. Πως μπορείτε να με κατηγορείτε για αυτό;

    Ορίστε δοκιμάστε να ζητήσετε μόνο επώνυμα σχόλια και θα καταλάβετε τη δύναμή σας. Κανείς δεν θα γράφει. Ούτως ή άλλως μετρημένοι είμαστε οι ανώνυμοι λασπολόγοι.

    Για άλλη μια φορά να σας ευχαριστήσω για το βήμα που μου δώσατε, σας ζητώ ταπεινά συγγνώμη που με τη λάσπη μου σας λέρωσα το καθαρό του χώρου σας.

    Verba volant, scripta manent! Εκτός κι αν το σβήσετε κι αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή