Στο ΔΣ της Δευτέρας 28/1/2013
συζητήθηκαν:
h Προβλήματα
που αναδείχθηκαν κατά την επίσκεψη στο συγκρότημα του 2ου ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ,
ΣΕΚ σχετικά με ελλιπή χρηματοδότηση, ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό, κτιριακό
κλπ. Έγινε συνάντηση με τον Διευθυντή Β/θμιας σχετικά με τις ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό. Επίσης προτάθηκε στους διευθυντές των σχολείων να παραστούν στη συνεδρίαση της Σχολικής
Επιτροπής του Δήμου μαζί με τα μέλη του ΔΣ που συμμετέχουν στην επιτροπή αυτή
για να εκθέσουν τα προβλήματά τους.
h Κάλεσμα
σε Γενική Συνέλευση την Πέμπτη 7/2/2013
h Πρόταση
συναδέλφου να συνταχθεί επιστολή προς τους γονείς η οποία απλά και σύντομα θα τους
ενημερώνει για τα προβλήματα τόσο της εκπαίδευσης όσο και των εκπαιδευτικών η
οποία θα μοιραστεί με διάφορους τρόπους στους πολίτες. Η πρόταση έγινε δεκτή.
h Το
πρόβλημα της θέρμανσης που ταλαιπωρεί τα σχολεία της Ξάνθης (και όλης της χώρας).
Προτάθηκε να ζητηθεί από την κυβέρνηση να επιστρέφεται ο φόρος του πετρελαίου
που διατίθεται στα σχολεία.
h Θέματα
που απασχολούν συναδέλφους/ισσες
Η πρόταση για επιστολή προς τους γονείς, εχει γίνει εδω και πολλούς μήνες, επανειλημμένες φορές...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταλαβαίνουμε τη δυσκολία, να γράψει κάποιος πτυχιούχους μια σελίδα με τα προβλήματα της Παιδείας.
Εστω και τώρα, αφου έχουν διαλύσει την Παιδεία, έχουν εξαθλιώσει σχολεία-εκπαιδευτικούς, ας δεησει η ΕΛΜΕ Ξάνθης, να ενημερώσει..
Και πέρυσι και φέτος συντάχθηκε σχετική επιστολή της ΟΛΜΕ προς τους γονείς που στάλθηκε σε όλα τα σχολεία. Μάλλον όμως, παρόλο που στάλθηκε έγκαιρα, αγνοήθηκε από πολλά σχολεία και δεν έφτασε στον προορισμό της. Στην Ξάνθη πάντως μοιράστηκε και στις κινητοποιήσεις του Σαββάτου. (Η φετινή επιστολή της ΟΛΜΕ πάντως ήταν πολύ μεγάλη και υπερβολικά "λογοτεχνική").
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ διαφοροποίηση της πρότασης του συναδέλφου (που όντως την έχει ξανακάνει) είναι ότι προτείνει απλή, σύντομη και κατανοητή επιστολή (και άρα πιο αποτελεσματική) που, εκτός από το γνωστό μοίρασμα στα σχολεία και τον τύπο, θα αναλάβει να την μοιράσει και ο καθένας και η καθεμιά από εμάς όπου θεωρεί αποτελεσματικό.