Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

Συνάντηση του ΔΣ της ΟΛΜΕ με Υπουργό Παιδείας

   Ο.Λ.Μ.Ε.
Ερμού & Κορνάρου 2
ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255
FAX: 210 33 11 338
e-mail: olme@otenet.gr                                          Αθήνα, 22/8/2013


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ συναντήθηκε σήμερα με τον Υπουργό Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλο.
Κεντρικό θέμα της συνάντησης ήταν η διαδικασία των υποχρεωτικών μετατάξεων.

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ έθεσε στον Υπουργό τις θέσεις της Ομοσπονδίας:

-Να σταματήσουν οι διαδικασίες υποχρεωτικών μετατάξεων.
-Να προχωρήσει στην ικανοποίηση όσων αιτήσεων μετάταξης εκπαιδευτικών έχουν κατατεθεί εθελοντικά.
-Να υπολογιστούν τα κενά των σχολείων στις αρχές του Σεπτέμβρη με βάση τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης και όχι τις νόρμες των μνημονιακών συμφωνιών.

Έθεσε επίσης μια σειρά από σοβαρά ερωτήματα που δεν είχαν μέχρι σήμερα απαντηθεί στο πλαίσιο της διαδικασίας των υποχρεωτικών μετατάξεων την οποία καθιστούν μη διαφανή ως προς τους πραγματικούς της στόχους:

α. Γιατί δεν έγιναν οι εθελοντικές μετατάξεις που είχαν προκηρυχθεί;

β. Τα κενά που παρουσιάζονται είναι στην ουσία πλασματικά και αν υλοποιηθεί η προκήρυξη θα τιναχθεί στον αέρα η εκπαιδευτική διαδικασία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Με ποια ωρολόγια προγράμματα έγιναν αφού τα τελικά δημοσιεύτηκαν  μόλις εχτές (21/8/2013);

γ. Γιατί παραμένει ασαφής η δυνατότητα, αν οι αιτήσεις γίνονται για την περιφέρεια ή για όλη τη χώρα;

δ. Γιατί δεν ξεκαθαρίζεται το αν οι θέσεις στην πρωτοβάθμια είναι οργανικές ή οι εκπαιδευτικοί θα είναι στη διάθεση των ΠΥΣΠΕ;

ε. Τι θα γίνουν οι εκπαιδευτικοί που δεν θα καταλάβουν κάποια από τις θέσεις προτίμησής τους; Θα μεταταχθούν αλλού υποχρεωτικά;

στ. Τι θα γίνουν οι 1.330 εκπαιδευτικοί που, έτσι κι αλλιώς, δεν θα καταλάβουν θέση αφού οι «υπεράριθμοι» κατά τον Υπουργό είναι περισσότεροι των θέσεων;

ζ. Η αίτηση – συμμετοχή εκπαιδευτικών στη διαδικασία αυτή, αυτοδίκαια, σημαίνει ότι αποδέχονται την «υπεραριθμία»;

η. Τι θα γίνει αν δεν συμπληρωθούν οι 4.900 περίπου θέσεις που προκηρύσσονται; Με ποια διαδικασία θα καλυφθούν μετά; Από ποιους και με ποια κριτήρια;

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ έθεσε επίσης τα σοβαρά θέματα των διαθεσιμοτήτων εκπαιδευτικών απαιτώντας την επαναφορά των εκπαιδευτικών και των τομέων – ειδικοτήτων που καταργήθηκαν στη δευτεροβάθμια ΤΕΕ. Σε κάθε περίπτωση απαιτήσαμε την άμεση εργασιακή αποκατάσταση των εκπαιδευτικών της ΤΕΕ σε εκπαιδευτική θέση μέσα στις υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας.

Θέσαμε τα ζητήματα που προκαλούνται από τις συνεχείς, μέσα στο καλοκαίρι, τροποποιήσεις των ωρολογίων προγραμμάτων Γυμνασίων και Λυκείων και τα προβλήματα που αυτές δημιουργούν στην εκπαιδευτική διαδικασία αλλά και στους εκπαιδευτικούς.

Όσον αφορά το θέμα της διαθεσιμότητας εκπαιδευτικών, ο Υπουργός Παιδείας επέμεινε στην πολιτική που έχει ψηφιστεί και δεν δέχεται το αίτημά μας για την επαναφορά των εκπαιδευτικών και των τομέων – ειδικοτήτων της ΤΕΕ. Επίσης, δεν δεσμεύτηκε ότι θα απορροφηθούν όλοι. Δήλωσε ότι δεν θα υπάρξουν άλλες διαθεσιμότητες εκπαιδευτικών.

Στο θέμα των μετατάξεων εκπαιδευτικών, παρά το γεγονός ότι εκδόθηκε σήμερα, μία ημέρα πριν την λήξη της προθεσμίας των αιτήσεων δελτίο τύπου, δεν απαντήθηκαν βασικά ερωτήματα για τη διαδικασία αυτή και παραμένει η αβεβαιότητα που έχει δημιουργηθεί.

Θέσαμε, επίσης, το θέμα της απαράδεκτης διαφορετικής μοριοδότησης μεταξύ συναδέλφων που προσλαμβάνονται με ΑΣΕΠ και με Επετηρίδα. Μας δηλώθηκε πως γίνεται προσπάθεια με το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης για να εκδοθεί άλλη απόφαση για τη μοριοδότηση των εκπαιδευτικών.

Τέλος, ζητήσαμε να μας δοθεί το τελικό ν/σχ για το Λύκειο ζητώντας να γίνει συνάντηση για ουσιαστική συζήτηση με την ΟΛΜΕ τις επόμενες ημέρες. Στο σημείο αυτό τέθηκε το θέμα της μη αναφοράς των Εσπερινών Γενικών Λυκείων στο ν/σχ και δηλώθηκε πως αυτά θα περιλαμβάνονται στο τελικό κείμενο και με όριο ηλικίας μαθητών τα 16 χρόνια.
-----------------------------------------------------------------
Σχόλιο δικό μας: Το ΔΣ της ΟΛΜΕ σωστά έθεσε τα θέματα. Ο υπουργός έκανε τον κόπο να απαντήσει; 

10 σχόλια:

  1. για τη μεγάλη μισθολογική διαφορά μεταξύ των συναδέλφων...μοκο η ΟΛΜΕ.
    ας παίρνουν οι δεινόσαυροι ενα σωρό λεφτά..και οι νεοδιόριστοι, ψίχουλα...
    μόλις έθιξαν τους δεινόσαυρους, που δεν έχουν μεταπτυχιακά, δεν έχουν περάσει με ΑΣΕΠ...έγινε και θέμα στον Υπουργό...καθολου ντροπή οι ξεφτίλες.
    με τέτοια μυαλά..το Σεπτέμβριο μόνοι τους θα είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά τα λες πλην ενός. Ο τρόπος διορισμού δεν είναι θέμα των παλαιότερων συναδέλφων. Άλλωστε ακόμη κι από την Ιουράσια περίοδο των δεινοσαύρων, όπως πολύ υποτιμητικά τους αποκαλείς, ο μόνος τρόπος να διοριστείς ήταν το πτυχίο και η επετηρίδα.

      Ακόμη και στην τότε Ιουράσια λοιπόν περίοδο, ο διορισμός στην εκπαίδευση δεν επιδέχονταν πολιτικών παρεμβάσεων και είμαι σίγουρος πως αν υπήρχε τότε ΑΣΕΠ θα τον ακολουθούσαν όπως κι εμείς.

      Αυτός είναι κι ο λόγος της τόσο λυσσαλέας επίθεσης που δεχόμαστε από τους κυβερνώντες. Ακριβώς επειδή ΟΛΟΙ όσοι ανήκουμε σε αυτή την ομάδα που ονομάζεται ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ μπήκαμε με το σπαθί μας που μας έδινε η χρονική περίοδος του διορισμού μας, είτε αυτό λεγόταν επετηρίδα, είτε προϋπηρεσία, είτε γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ.

      Κι αυτόν τον αμόλυντο τρόπο εισαγωγής μας στην Υπηρεσία από τα βρώμικα πολιτικά παιγνίδια και κόμματα, ανεξαρτήτως της χρονικής περιόδου εισαγωγής, θα έπρεπε να τον προτάσσουμε και να είναι η ασπίδα και η αιχμή του δόρατός μας στην άμυνα, τις διεκδικήσεις και την επαφή μας με την κοινωνία.

      Το να κατηγορείς κάποιον που δεν έχει μεταπτυχιακό, γιατί ίσως να το ήθελε αλλά να μην τον ευνόησαν οι συνθήκες, είναι το εύκολο. Το δύσκολο είναι να προτείνεις ένα τρόπο συνεχούς ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης που τόσο θα σε επικαιροποιεί όσο και θα σε βοηθά να γίνεσαι πλουσιότερος σε τυπικά και όχι μόνο προσόντα. Το να απαιτείς από την υπηρεσία να σου δίνει την πρόσβαση και τους οικονομικούς πόρους σε μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές. Αλλά εδώ δεν δίνει καν εκπαιδευτική άδεια, αλλά κανείς δεν ενοχλήθηκε.

      Δυστυχώς δεν είδα κανένα να φωνάζει για κάτι τέτοιο, ούτε παλαιότερο ούτε νεότερο. Κι εκείνο που φοβάμαι δεν είναι αυτό που θα γίνει για μένα χωρίς εμένα, αλλά για το ποια θα είναι η άποψη των νεοδιόριστων συναδέλφων όταν εγώ θα είμαι πλέον ένας δεινόσαυρος.

      Διαγραφή
  2. Ποιος θα κανει απεργια;
    Οι ολμεδες και τα κατα τοπους παπαγαλακια ας μην κοροιδευουν τον εαυτο τους. Το εκαναν μια φορα τον Μαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ και με τους δυο παραπάνω μιας και είμαι από τους νεότερους της εκπαίδευσης, αλλά δεν είναι ώρα για να τρωγόμαστε μεταξύ μας. Αν συνεχίσουμε με αυτούς τους ρυθμούς δεν θα μείνει κανείς, ούτε δεινόσαυρος αλλά ούτε και νεοδιόριστος.

    Καλό είναι να μαζευτούμε όλοι μαζί στην επόμενη συνέλευση όταν αυτή θα ανακοινωθεί και να τεθούν εκεί τα ζητήματα και οι ενστάσεις και η κριτική και οι αντιπροτάσεις και γιατί όχι να καταψηφιστεί μια ενδεχόμενη απεργία. Αλλά να είμαστε όλοι εκεί και να έχουμε ενεργό συμμετοχή στα τεκταινόμενα και με επιχειρήματα ώστε να ισχυροποιεί ο καθένας τη θέση του. Άλλωστε εμείς είμαστε εκείνοι που τους ψηφίζουμε και εμείς είμαστε εκείνοι που πρέπει να απαιτούμε τα καλύτερα από αυτούς, αλλά και να τους αναγκάζουμε να μας ακούν.

    Πολύ καλά κάνετε και σχολιάζετε και μακάρι να σχολίαζαν όλοι οι συνάδελφοι, αλλά αν δυστυχώς μένουμε στον εύκολο σχολιασμό του πληκτρολογίου, τότε οι διαφωνίες και οι κριτικές μας είναι εξίσου πυροτεχνήματα με τις προτεινόμενες αλλά ουδέποτε καλοσχεδιασμένες απεργίες οι οποίες μόνο απογοήτευση προκαλούν.

    Από την ενότητα, τη συμμετοχή, τη συλλογικότητα και την αλληλεγγύη δεν έχασε ποτέ κανένας, από την απομόνωση και την απάθεια χάνουμε όλοι μας.

    Τώρα είναι η ευκαιρία για μαζική συμμετοχή στις συνελεύσεις ούτως ώστε να αλλάξουν επιτέλους όλα εκείνα τα κακώς κείμενα που μας ενοχλούν. Τώρα είναι η ευκαιρία μας να τους πούμε ότι συμφωνούμε ή ότι διαφωνούμε μαζί τους. Τώρα είναι η ευκαιρία να φανεί η δύναμή μας τόσο στους εκπροσώπους μας, αλλά κυρίως στην κοινωνία και τους κυβερνώντες. Γιατί όποια απόφαση είναι παρμένη από το σύνολο έχει δύναμη.

    Αλλιώς μόνο αναλώνουμε το χρόνο και την ψυχική μας υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πήγε το ωράριο μας 23 ώρες, παίρνουμε 700 ευρώ και ζητάμε απο τους γονείς μας, να συμπληρώσουν, για να πληρώσουμε τους λογαριασμούς μας..καμιά κουβέντα απο τοπικές ΕΛΜΕ και ΟΛΜΕ...μόλις έθιξαν τη βολή και τα "προνόμια" των παλιών...βγήκαν οι δεινόσαυροι, να υπερασπιστουν τη "γούνα" τους. Το έθεσαν θέμα στον Υπουργό, τα χρυσά μου.

    Βέβαια, καμιά έκπληξη..όταν στο ΔΣ ΟΛΜΕ, εκλέχθηκαν από τα παπαγαλάκια, πάλι οι ίδιοι νεκροθάφτες του Μαΐου (Παπαχρήστος, Πεπές, Κοτσιφάκης, Ζωγραφάκη),
    τί να περιμένουμε?

    Προφανώς, τέτοια ΟΛΜΕ, δεν εκπροσωπεί κανέναν νέο εκπαιδευτικό. Να διαμηνύσετε στα συντρόφια σας, οτι με τέτοιες πρακτικές, να μην απορήσουν για τα δεκάρια ποσοστά, στις απεργίες Σεπτεμβρίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά και πάλι, αλλά και πάλι από το πληκτρολόγιο δουλειά ΔΕΝ γίνεται. Αν δεν θέλετε του παλαιότερους συναδέλφους στα συνδικαλιστικά όργανα ελάτε στις συνελεύσεις να τους το πείτε. Πως θα τους το πείτε;

      --> Με το να εκφράσετε τη διαφωνία σας σε αυτά που προτείνουν και να παραθέσετε καλύτερες προτάσεις.

      --> Με το να θέσετε υποψηφιότητα στις επόμενες εκλογές.

      --> Με το να μην τους ψηφίσετε στις επόμενες εκλογές. Στην ερώτηση και ποιον να ψηφίσω τότε η απάντηση είναι στην αμέσως προηγούμενη πρόταση αλλά και στη μαζική προσέλευση στις συνελεύσεις ώστε οι αποφάσεις να παίρνονται από τους περισσότερους κι αν οι νεότεροι θεωρούμε ότι είμαστε και περισσότεροι τότε μάλλον είμαστε και περισσότερο ανόητοι γιατί αφήνουμε τον εαυτό μας να άγεται και να φέρεται από τους άλλους. Επίσης υπάρχει και η περίπτωση της μαζικής άκυρης ψήφου. Τρόποι υπάρχουν αλλά δυστυχώς όλοι περιμένουν από τους άλλους να ενεργήσουν.

      --> Με το να τους κατακλύσετε με επώνυμα e-mail ή κι επώνυμες προτάσεις εντός του παρόντος ιστολογίου.

      Όταν λοιπόν δεν γίνεται τίποτα από τα παραπάνω τότε ο νέος που φωνάζει αποδεικνύεται ότι είναι τεμπέλης, άμυαλος, αδιάφορος και γκρινιάρης χαρίζοντας τα αντώνυμα των επιθέτων στους κατά τα άλλα δεινόσαυρους.

      Την εποχή των δεινοσαύρων και των μαμούθ, οι τότε άνθρωποι κατάφερναν να τα σκοτώσουν για να τραφούν όταν μαζεύονταν όλοι μαζί κι όχι κυνηγώντας μεμονωμένα. Και το κυνήγι των δεινοσαύρων είναι στις συνελεύσεις. Όταν τις χαρίζουμε στους παλαιότερους καλά θα κάνουμε να μη μιλάμε, αλλά να κοιταζόμαστε στον καθρέφτη και να φτύνουμε τον εαυτό μας να μη μας βασκάνει κανείς για την τόση ωραιάδα μας.

      Διαγραφή
  5. Ροδίτσα Φραγγίδου23 Αυγούστου 2013 στις 1:31 μ.μ.

    Συνάδελφοι,

    όταν κατέβασαν τους μισθούς μας, ήμουν μέσα σε κάθε απεργία και κάθε κινητοποίηση, μαζί με κάποια από τα μέλη της τωρινής ΕΛΜΕ που είναι πάντα στο δρόμο. Με κατέταξαν στο βαθμό Ε, άρα καταλαβαίνετε πού περίπου βρίσκεται ο μισθός μου, δηλαδή δε μιλώ εκ του ασφαλούς. Επίσης, δεν έχω και οργανική, είμαι στη διάθεση.

    Στο πρόσφατο συνέδριο της ΟΛΜΕ δεν ψήφισα κανέναν από τους προαναφερθέντες μεγάλους ηλικιακά συναδέλφους, κάποιους λόγω διαφορετικής ιδεολογίας, κάποιους λόγω ηλικίας, αλλά κυρίως λόγω των λανθασμένων χειρισμών το Μάη. Ψήφισα νέους, μαχητικούς συναδέλφους, που όμως δεν εκλέχτηκαν στο ΔΣ της ΟΛΜΕ.

    Ξέρετε γιατί;

    Γιατί κάτω από 40 ετών ήμασταν το πολύ 30 σύνεδροι. Οι υπόλοιποι 400 ήταν μεγαλύτεροι. Άρα πώς η ΟΛΜΕ να εκπροσωπεί νέους συναδέλφους, όταν οι νέοι συνάδελφοι δεν μπαίνουν δυναμικά να πάρουν τα πράγματα στα χέρια τους και τα περιμένουν όλα από τους άλλους, που τους περνάνε και καμιά εικοσαετία, που υπερασπίζονται κυρίως τα δικά τους θέματα, και καλά κάνουν;

    Με το να μην κάνεις απεργία, δεν τιμωρείς τους παλιούς συνδικαλιστές, απλώς δείχνεις στην κυβέρνηση ότι δεν έχεις πρόβλημα με τα νομοσχέδια που περνάει στη ζούλα το καλοκαίρι. Τους παλιούς συνδικαλιστές μπορείς να τους διώξεις από το προσκήνιο αν εκεί μπεις δυναμικά εσύ, με τις ιδέες και τη δράση σου, κι ο φίλος σου με τις δικές του, και ούτω κάθε εξής. Γιατί οι νέοι στο συνδικαλισμό είμαστε ελάχιστοι και δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά μόνοι μας.

    Ας σταματήσουμε να κατακρίνουμε παθητικά και να "τιμωρούμε" το λάθος αποδέκτη. Ας μπούμε στη δράση όλοι μαζί, μόνο έτσι υπάρχει ελπίδα συνάδελφοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εκτός του ότι πρέπει να μην ανοίξουν τα σχολεία στις 2 Σεπτέμβρη, γιατί άκουσα κάτι ότι προτάθηκε να αρχίσει απεργία στις 11 Σεπτέμβρη (αν γίνει αυτό, το χάσαμε το παραμύθι), είναι επιβεβλημένο να ενημερωθούν οι γονείς.
    Δε λέω, κακή και ο ΟΛΜΕ και η ΕΛΜΕ, όμως δε φταίνε αυτές που σε κάθε συνάντηση, σε κάθε πορεία ή διαμαρτυρία ακόμα και έξω από το Υπουργείο Παιδείας στην Αθήνα, είμαστε τρεις κι ο κούκος στην κυριολεξία.
    Εμείς μόνοι μας θα κάνουμε πρώτα τη διαφορά! Να δείτε τι καλά θα πάνε πάσο και οι Κοντοί και οι ψηλοί που απαξίωσαν να μας συναντήσουν, και οι Υπουργοί και οι κάθε λογής τύποι.
    Να πάρουμε στη διαμαρτυρία τον άντρα μας, τη γυναίκα μας, να καλέσουμε τους γονείς.
    Να βγούμε στην τοπική εφημερίδα με κάποιους μαθητές μας (κυρίως από ΕΠΑΛ) !
    Τα πανό μας να μη γράφουν τις συνήθεις σάχλες "Όλες εκεί αύριο να πατάξουμε την Τρόικα της διαφθοράς",
    να γράφουν "40 παιδιά ανα τάξη στα σχολεία, 50% λιγότερα σχολεία, 50% λιγότεροι εκπαιδευτικοί, εκπαίδευση στα πρότυπα του1965 και χειρότερη εκείνη της πολεμοχτυπημένης Σερβίας".
    "Τα παιδιά μας σκόπιμα ημιμαθή, βορά στα σχέδια του ξένου βιομήχανου"
    (αν γράψετε "αποικιοκράτη, καπιταλιστή", αγαπητές, δε θα το καταλάβει και δε θα το ενστερνιστεί ο μέσος Ξανθιώτης).
    "Κλείνουν τα σχολεία των παιδιών μας, χρηματοδοτούν τα πολιτικά τους γραφεία" και άλλα τέτοια. ...κάποιες σκέψεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ποιος θα τους ενημερώσει τους γονείς αν όχι εγώ κι εσύ; Ποιον περιμένεις (περιμένουμε) ; Γιατί δεν εφαρμόζουμε άμεσα την πολιτική των super market μοιράζοντας επί καθημερινής βάσης φυλλάδια που θα έχουν ακριβώς τα μηνύματα που πολύ σωστά στοχεύουν στους γονείς;

      Ή μήπως περιμένουμε να το κάνουμε κατά τις εγγραφές; Γιατί αν εννοείς κάτι τέτοιο, τότε φοβάμαι πως πέφτεις σε αντίφαση γιατί δεν μπορείς να ενημερώσεις κανέναν όταν είσαι κλειστός. Κι επειδή κι εγώ συμφωνώ μαζί σου ότι οι γονείς δεν έχουν καμία πραγματική γνώση με το τι γίνεται και τι πρόκειται να γίνει στα σχολεία, αν τα κλείσουμε χωρίς να τους έχεις προηγούμενα ενημερώσει, τότε το μόνο που θα καταφέρουμε είναι να τους ερεθίσουμε ακόμη περισσότερο και να εκδηλώσουν το μένος που ούτως ή άλλως τρέφουν για εμάς με ακόμη πιο έντονο τρόπο.

      Αλλά τι γράφω, εδώ οι περισσότεροι συνάδελφοι δεν έχουν καταλάβει τι γίνεται... Καλή μας τύχη.

      Διαγραφή
  7. Ακριβώς! Εδώ οι περισσότεροι από εμάς δεν έχουν καταλάβει τι γίνεται ή δεν είχαν καταλάβει ότι άγριες συγχωνεύσεις είχαν ήδη ξεκινήσει από το 2010 στις μεγαλουπόλεις, με το πρόσχημα της κρίσης. Τώρα ήρθαν και στην πόρτα μας, ήρθαν όμως και οι διαθεσιμότητες και στην ουσία οι απολύσεις μονίμων εκπαιδευτικών.
    Συμφωνώ. Ακόμα και σε κάθε οικοδομή να κολλήσουμε/να ρίξουμε απλή φωτοτυπία με δύο τρία από τα παραπάνω μυνήματα, δε χρειάζονται πολλά και βαρύγδουπα λόγια, θα καταλάβουν οι άνθρωποι.
    Αυτό, να γίνει από τώρα ως τις 11 Σεπτέμβρη.
    Θα χρειαστούμε επίσης κάποια νέα συνθήματα, μακριά από τα τετριμμένα που ακούμε από την κνε στο πανεπιστήμιο,που δε θα είναι συνδεδεμένα με κανέναν άλλο αγώνα και με κανένα πολιτικό χώρο ιδιαίτερα.
    Στον αγώνα αυτό, πρέπει να είμαστε οι εαυτοί μας.
    ΕΠΙΣΗΣ: κάτι σημαντικό είναι να καταλάβει ο κόσμος πως αντί -όπως συμβαίνει σε όλα τα πολιτισμένα κράτη- να επεκτείνεται η εξειδικευμένη, τεχνική εκπαίδευση στην οποία δε στρέφεται συνήθως ο γιος του γιατρού και η οποία είναι συνδεδεμένη με την αγορά εργασίας, γίνεται ακριβώς το αντίθετο, για να βρίσκουν φτηνά εργατικά χέρια οι αφέντες (σημείωση: δεν είμαι της τεχνικής εκπαίδευσης, απλά βλέπω ότι αυτή θα συμβάλει σ'ένα καλύτερο μέλλον).
    Ωραίο αυτό με την Κυριακή! Θα αποδώσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή