Την Πέμπτη 25/6 οι «Προβολές της Πέμπτης της ΕΛΜΕ» στηρίζουν το Γηροκομείο της Ξάνθης και προτείνουν, αντί για προβολή, τη συναυλία για τη στήριξή του με τον Γεράσιμο Ανδρεάτο που γίνεται στον αύλειο χώρο του Γηροκομείου, στις 8:30μμ.
Την επόμενη εβδομάδα θα είμαστε στο 22ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ.
Ραντεβού λοιπόν σε δύο εβδομάδες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.