Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2021

Πρακτικα ΔΣ Τετάρτης10/9

- Μετά την παραίτηση του Κων/νου Κασάπη από τη θέση του αντιπροέδρου της ΕΛΜΕ, το ΔΣ της ΕΛΜΕ εξέλεξε στη θέση του αντιπροέδρου τον Γεώργιο Μέλλιο της ίδιας παράταξης.

- Απάντηση σε επιστολή συναδελφισσών/ων για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Το ΔΣ της ΕΛΜΕ έβγαλε δελτίο τύπου, αμέσως μετά την ανακοίνωση των νέων μέτρων καταδικάζοντας την έμμεση υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού. Ζητήσαμε επίσης ΔΩΡΕΑΝ τέστ για όλες και όλους. Θα συνταχθεί σχετική απάντηση στο πλαίσιο αυτό.

- Συζητήθηκε το θέμα της δραματικής ελάττωσης του μαθητικού πληθυσμού του 4ου. Η αδικαιολόγητη ελάττωση του μαθητικού πληθυσμού, όχι μόνο στο 4ο, αλλά και στα περιφερειακά σχολεία, θεωρούμε ότι είναι εξαιρετικά σοβαρό θέμα και απασχολεί την ΕΛΜΕ εδώ και πολλά χρόνια. Θα γίνει συνάντηση με τον Δ/ντη Β/θμιας για να ξανασυζητηθεί. Μετά τη συνάντηση θα βγει ανακοίνωση.

- Ερώτημα των ΣΑΚΕ σχετικά με την τοποθέτηση σε οργανική θέση της προέδρου της ΕΛΜΕ Σοφίας Ζήση: «Στην ιστοσελίδα της ΕΛΜΕ δημοσιεύτηκαν ανώνυμες καταγγελίες σχετικά με τη νομιμότητα της οργανικής θέσης που κατέλαβε η πρόεδρος της ΕΛΜΕ Σοφία Ζήση. Παρόμοιες καταγγελίες έφτασαν στα αυτιά μας και από άλλες πηγές. Χωρίς να υιοθετούμε τις καταγγελίες, επειδή η πρόεδρος της ΕΛΜΕ εκπροσωπεί το σωματείο αλλά και επειδή είναι και μέλος του ΠΥΣΔΕ σε αντίθεση με τις αποφάσεις του σωματείου, ζητάμε την επίσημη απάντησή της στις καταγγελίες ώστε να μην υπάρχουν σκιές και για το ΔΣ της ΕΛΜΕ.» Η πρόεδρος εξέθεσε στο ΔΣ το ιστορικό και δεσμεύτηκε να απαντήσει προσωπικά.

- Οι ΣΑΚΕ επίσης προτείνουν να βγει ανακοίνωση από την ΕΛΜΕ σχετικά με τοποθετήσεις στελεχών που έπεσαν στην αντίληψή μας χωρίς να έχει γίνει γνωστή η ύπαρξη θέσεων, οι διαδικασίες, τα κριτήρια τέθηκαν και πώς τελικά έγινε η επιλογή. Έγινε δεκτή από όλα τα μέλη του ΔΣ η έκδοση ανακοίνωσης που θα ζητά να υπάρξει νομοθετικό πλαίσιο που θα καθορίζει κάθε επιλογή στελέχους να γίνεται με διαφανή κριτήρια και να είναι γνωστές και ανοικτές προς όλες/ους τις/τους ενδιαφερόμενες/ους οι θέσεις και οι διαδικασίες από πριν.

- Η ΕΛΜΕ Ξάνθης θα συμμετάσχει με εκπροσώπους της στην πορεία της ΔΕΘ.

- Επίσης συζητήθηκαν και θέματα συναδέλφισσών/ων

13 σχόλια:

  1. Επειδή η πόλη είναι μικρή μαθεύτηκε πως παραιτήθηκε ο υπεύθυνος εκπαιδευτικών θεμάτων και πως ήδη ετοιμάζεται να δοθεί η θέση σε φίλο - κολλητό - ημαίτερο ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ. Η ΕΛΜΕ θα κάνει τίποτα ή είναι κι αυτό στα πλαίσια της αριστείας και της εμπιστισύνης που πρέπει να δείξει ο κλαδος στην αξιολόγηση και τους αξιολογητές του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εάν για την κάλυψη μιας κενής θέσης στελέχους προβλέπεται από το νόμο προκήρυξη τότε φυσικά πρέπει να γίνει προκήρυξη, εάν όμως δεν προβλέπεται τότε η προκήρυξη είναι καταχρηστική, παράνομη και σε κάθε περίπτωση προσβλητή. Επειδή θεωρώ όταν γράφουμε κάτι πρέπει αυτό να είναι τεκμηριωμένο, το έψαξα (δεν ήταν και δύσκολο). Η νομοθεσία που πρέπει να εφαρμοστεί για τη κάλυψη των κενών θέσεων στελεχών είναι αυτή του αρ. 11 του ν. 1565/85, όπου περιγράφεται αναλυτικά η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί. Στο νόμο, λοιπόν, δεν προβλέπεται πουθενά προκήρυξη. Η ορθή εφαρμογή του νόμου όχι απλώς δεν είναι σκάνδαλο αλλά υποχρέωση, άλλωστε στο πολύ πρόσφατο παρελθόν ο ίδιος νόμος εφαρμόστηκε με ακριβώς τον ίδιο τρόπο, τότε δεν υπήρξε καμία διαμαρτυρία ούτε αμφισβήτηση. Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
    2. Το άρθρο 11 αφορά ΜΟΝΟ στους υποδιευθυντές. Το άρθρο 19 ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ στη διευκρίνιση του ΦΕΚ, γράφει ότι μπορεί να εφαρμοστεί το άρθρο 11.

      Αλλά το 19 ΔΕΝ ΑΝΑΦΈΡΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ, άρα προφανώς και πρέπει να βγει προκήρυξη. Όπως έβγαινε μέχρι πρότινος και μάλιστα πήγαινε και σε όλες τις ΔΔΕ.


      Όταν λοιπόν διαβάζουμε νόμους τους διαβάζουμε ως έχουν και όχι όπως βολεύει.

      Διαγραφή
    3. Ο ίδιος νόμος εφαρμόστηκε χωρίς κανένας να ξέρει και εκδηλώσει ενδιαφέρον. Πώς λοιπόν ο διευθυντής δευτεροβάθμιας ξέρει ποιοι ενδιαφέρονται για να επιλέξει έναν από αυτούς. Δηλαδή γίνεται απευθείας ανάθεση θέσης που ακολουθείται από χρηματικό επίδομα κατά το δοκούν;

      Διαγραφή
    4. Νόμος 1566/1985 άρθρο 11 κεφάλαιο Ε' ακόλουθεί το απόσπασμα:
      "Ε'. Αναπλήρωση.
      1. Αν δεν υπάρχει διευθυντής σχολικής μονάδας ή Σ.Ε.Κ. ή απουσιάζει ή κωλύεται και δεν υπάρχει υποδιευθυντής, με απόφαση του νομάρχη, που εκδίδεται ύστερα από εισήγηση του περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου, ανατίθεται η προσωρινή άσκηση καθηκόντων σε εκπαιδευτικό που υπηρετεί σε σχολείο του νομού ή νομαρχιακού διαμερίσματος και έχει τα απαιτούμενα προσόντα. Η προσωρινή αναπλήρωση δεν μπορεί να διαρκέσει πέραν από τη λήξη του διδακτικού έτους. Για το χρονικό διάστημα που ασκεί τα καθήκοντά του ο προσωρινός διευθυντής, παίρνει το επίδομα που προβλέπεται για την αντίστοιχη θέση."

      Μεταγενέστερος νόμος αλλάζει στη δεύτερη πρόταση το "διδακτικό έτος" σε "σχολικό έτος". Όπου στο νόμο αναφέρεται "ο νομάρχης" αντικαθίσταται με τον αρμόδιο στον οποίο έχουν μεταβιβαστεί τα αντίστοιχα καθήκοντα εν προκειμένου στον "διευθυντή εκπαίδευσης". Διαχρονικά λοιπόν, και από τη προηγούμενη διοίκηση, το υπηρεσιακό συμβούλιο προτείνει κατόπιν εισήγησης του διευθυντή εκπαίδευσης, και ο διευθυντής αποφασίζει, έτσι γινόταν πάντα (αφού αυτό προβλέπει ο νόμος) και έτσι θα γίνεται αν δεν υπάρξει νομοθετική ρύθμιση. Δυστυχώς ο νόμος δεν λειτουργεί πάντα όπως θα θέλαμε. Άντε καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
    5. Και που ακριβώς αυτό που αναρτήσατε εδώ κάνει λόγο για τη θέση του προϊσταμένου εκπαιδευτικών θεμάτων;

      Και πώς ακριβώς το συμβούλιο πρότεινε κάποιον για διευθυντή σε σχολείο κη μονάδα χωρίς να υπάρχει ενημέρωση για εκδήλωση ενδιαφέροντος;

      Δηλαδή σε ένα νόμο που υπηρετούν 800 εκπαιδευτικοί δεν βρέθηκε κανείς να θέλει να γίνει διευθυντής και αναγκάστηκε το συμβούλιο και ο ΔΔΕ να επιλέξουν με το ζόρι κάποιον;

      Είστε σοβαροί με αυτά που γράφετε; Και την ειρωνία για καλό απόγευμα στους οικείους σας.

      Διαγραφή
    6. Όταν θα μάθεις από διοίκηση θα καταλάβεις. Τα δωρεάν μαθήματα τέλος. Διάβασε να μάθεις. Από πότε μια ευχή είναι ειρωνεία ( με ει ). Ελλείψει επιχειρημάτων χάνουμε τη ψυχραιμία μας.

      Διαγραφή
    7. Ευτυχώς που ξέρεις εσύ και εκπροσωπείς και τους συναδέλφους. Ακόμη πιο ευτυχώς που τα γραπτά μένουν και δη τα ηλεκτρονικά για πάντα ακόμη κι αν επισχειρήσει κάποιος να τα σβήσει. Η εξουσία σας έχει κάνει να γράφετε ανοησίες. Και ακόμη χειρότερα να πράττετε βλακείες.

      Όσον αφορά στο λάθος έψιλον γιώτα και τον λάθος τονισμό, τα παράπονα στη google και την αυτόματη διόρθωση.

      Είστε θλιβερά και μίζερα χερσαία γαστερόποδα. Καλώς σέρνεστε πίσω από το κόμμα και τον ΔΔΕ. Άριστα!

      Διαγραφή
    8. Αυτο παλι το 'οταν θα μαθεις απο διοικηση' τι καραμελα ειναι και το λετε ολοι σας διαρκως;Οχι λοιπον, δεν γνωριζουμε απο παλαιοκομματικες λαμογιες

      Διαγραφή
  2. Ολα εν κρυπτω! Κολλητοι περνουν κρυφες οργανικες, κολλητοι γινονται διευθυντες χωρις προκηρυξη, προεδρος ΕΛΜΕ γραφει στα παλια της τα παπουτσια την ΟΛΜΕ και συμμετεχει στο ΠΥΣΔΕ παρωδια, θεσεις στελεχων σε φιλους. Μαζευονται πολλα. Τους δωσαν τα κλειδια της εξουσιας και αλωνιζουν. Αλλα νομιζουν οτι δε τα βλεπουμε. Σας βλεπουμε και σας ξερουμε. Ντροπη σε ολους σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στο πρότυπο ΕΠΑΛ της πόλης πάντως δεν υπάρχει αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών για τα μαθήματα της Α' λυκείου και δεν υπάρχουν και καθορισμένες αναθέσεις μαθημάτων. Η στήριξη σας στη μετατροπή αυτή ήταν σε αντίθεση με τη θέληση του συλλόγου. Άλλη μια αριστεία στο παλμαρέ σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτοί που γράφουν εδώ ανώνυμα και ενδιαφέρονται για τη θέση υπεύθυνου εκπαιδευτικών θεμάτων, να γράψουν το ονοματεπώνυμό τους, να το δει ο κ.Διευθυντής Β/θμιας, να τον λάβει υπ' όψιν του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από πότε ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μαθαίνει για το ποιοι ενδιαφέρονται να καλύψουν μια θέση ευθύνης μέσω ενός blog; Καταλαβαίνετε τι γράφετε;

      Αυτή η απάντηση γράφτηκε από μέλος της ΕΛΜΕ ή από τον ίδιο τον Διευθυντή;

      Και πώς είναι δυνατόν να καλεί κάποιος σε επώνυμη ανάρτηση όταν ο ίδιος γράφει ανώνυμα;

      Πάντως συγχαρητήρια στην ΕΛΜΕ και τη ΔΑΚΕ. Τέτοια στήριξη στην διοίκηση και άδειασμα σε συναδέλφους δεν πρέπει να έχει υπάρξει ξανά πανελλαδικώς. Πολλά τα γραμμάτια φαίνεται.

      Διαγραφή