Παρασκευή, 28 Μαρτίου 2014

Συλλογή υπογραφών για την επαναφορά των υπό διαθεσιμότητα/απολυμένων εκπαιδευτικών στην ΤΕΕ

Έχει ξεκινήσει πρωτοβουλία συλλογής υπογραφών για την άμεση επαναλειτουργία των καταργημένων τομέων και την επαναφορά των υπό διαθεσιμότητα εκπαιδευτικών στην ΤΕΕ.
Υπογράφουμε και εμείς. Ασκούμε κάθε μέσο πίεσης που έχουμε στη διάθεσή μας.

7 σχόλια:

  1. http://www.doe.gr/index.php?categoryid=17&p2_articleid=10672

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά τώρα αισθάνθηκα ένα ρίγος να διαπερνά τη ραχοκοκκαλιά μου. Αφού η κυρία μας έπεισε μέσω πρώην συνδικαλίστριας (μαντέψτε παράταξη) να την επιλέξουμε να μας εκπροσωπήσει σε αγωγή για το τότε επίδομα των 176 ευρώ κι αφού καταβάλλαμε τα δικά μας έουρος, η κυρία την έκανε ως αίλουρος κι έκτοτε ούτε φωνή μήτε ακρόαση.
    Τώρα θα μου πεις τι φωνασκείς τι σκούζεις αφού το μυαλό σου δεν το λούζεις για να φύγει η βλακεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήρε κανείς τα 176 €;

      Διαγραφή
    2. Εσύ τι λες δεν τα πήρε κανείς, για ρώτα κάποιες άλλες επαγγελματικές ομάδες του δημοσίου. Όσο για εμάς κάποια στιγμή μας είχαν δώσει σε δύο ή τρεις δόσεις κάποιο ποσό το οποίο όμως δεν ήταν περισσότερο από εκατό ευρώ το μήνα (μάλλον 70 ήταν). Τέλος πάντων η περίπτωση στην οποία αναφέρομαι ήταν η εκδίκαση των αναδρομικών γιατί επί σειρά ετών μας γινόντουσαν κρατήσεις επί των 176 ευρώ αλλά δεν τα λαμβάναμε. Πάντως αν δεν με απατά η μνήμη μου (που μάλλον δεν με απατά) κάποιοι συνάδελφοι που είχαν κινηθεί αυτόνομα είχαν δικαιωθεί και πήραν και κάποιο ποσό. Το χειρότερο όμως την περίοδο εκείνη ήταν που υπήρχαν κάποιοι συνδικαλιστές και μη (μαντέψτε από ποιο κόμμα αυτή τη φορά) που προέτρεπαν τον κόσμο να μη διεκδικήσουν τα αναδρομικά.

      Διαγραφή
  3. "93% των εκπαιδευτικών ΠΕ υπέγραψαν το κείμενο αντίθεσης στην επιχειρούμενη εφαρμογή της Αξιολόγησης - χειραγώγησης και εκατοντάδες Σύλλογοι Διδασκόντων έχουν ήδη συντάξει πρακτικά άρνησης συγκρότησης των ομάδων εργασίας."

    ΠΗΓΗ: http://www.doe.gr/index.php?categoryid=17&p2_articleid=10673

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας το πάμε άλλη μια φορά λοιπόν.

      Τόσα χρόνια από το 1985 η ΟΛΜΕ δεν προτείνει την αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και της μονάδας [1] [2]; Κι αφού το προτείνει από τότε, γιατί δεν αντιδρούσε στη μη εφαρμογή έστω κι εθελοντική από τους συναδέφους; Γιατί αν ρωτήσουμε ο ένας τον άλλον θα ανακαλύψουμε ότι ελάχιστοι το γνώριζαν; Μήπως πάλι φταίνε οι συνάδελφοι όπως αρέσκονται να μας απαντούν οι μεγαλοσχήμονες της ΟΛΜΕ; Μήπως πρέπει εμείς που δεν είμαστε συνδικαλιστές να κοιταχτούμε στον καθρέφτη γιατί δεν είμαστε άμοιροι των ευθυνών μας.

      Και τώρα που εφαρμόζεται αυτή ακριβώς η πρόταση ενοχλείστε κι ενοχλούμαστε; Για ποιο λόγο; Για το ότι δεν εφαρμόζεται από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο; Για το ότι πρέπει να μπούμε σε ομάδες εργασίας; Για το ότι αν δε δημιουργηθούν τέτοιες θα τις ορίσει ο διευθυντής; Για το αν ο διευθυντής θα βάλει τον εαυτό του σε ομάδα; Αν ενοχλούμαστε γι' αυτά μάλλον το έχουμε χάσει το νόημα και το στόχο μας.

      Αν διαμαρτυρόμαστε για όλα τα παραπάνω, τότε θα μας φάνε ζωντανούς. Ο στόχος δεν είναι η αυτοαξιολόγηση, αλλά το ότι προσπαθούν μέσω αυτής να κατασυκοφαντήσουν τα σχολεία που αυτοί άφησαν να ρημάξουν. Στόχος μας είναι η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού ως μονάδας και μάλιστα με το χειρότερο δυνατό τρόπο της υποχρεωτικής ποσόστωσης.

      Εκείνο για το οποίο έπρεπε κι επιβάλλεται να γίνει πολύ σοβαρή κι εστιασμένη προσπάθεια από την ΟΛΜΕ με αγορά υπηρεσιών από εταιρείες image making και διαφημιστικές και να χτιστεί το προφίλ που στην ουσία έχουμε αλλά έχει κατασυκοφαντηθεί από τις Κυβερνήσεις με την αρωγή των λάθος χειρισμών από την ΟΛΜΕ.

      Πρέπει να εμφανιζόμαστε ως επιστήμονες, ως ικανοί, ως έχοντες το κύρος της γνώσης, που άλλωστε αυτό έχουμε. Πολλοί από εμάς (αν όχι όλοι) ακόμη κι αν δεν είναι κάτοχοι μεταπτυχιακών ή διδακτορικών τίτλων (που δεν είναι και απαραίτητα για να διδάξεις ή για να διοριστείς) έχουν από ένα φάκελο με ενημερώσεις, σεμινάρια, αυτοεπιμορφώσεις, τα οποία είναι τεχνηέντως κρυμμένα από τον κόσμο.

      Η εστίαση θα πρέπει να δοθεί στην ανικανότητα του υπουργείου και της κυβέρνησης (εκάστοτε) να συντηρήσει τις σχολικές μονάδες, να διανέμει έγκυρα και σύγχρονα σχολικά εγχειρίδια, να εξοπλίσει τα σχολεία με σχολικά εργαστήρια.

      Να τους δείξουμε ποιοι είναι εκείνοι που αποφασίζουν τι προγράμματα σπουδών θα ακολουθούνται, πότε μπήκαν τελευταία φορά, αν μπήκαν ποτέ, σε σχολική αίθουσα και ποιος είναι ο μισθός τους, ποιος τους διόρισε στη θέση τους και με ποιες διαδικασίες για να κάνουν αυτό που κάνουν. Δεν ξέρει η ΟΛΜΕ τα ονόματα; Ούτε η ΔΟΕ τα ξέρει; Τότε ποιον κατηγορούν;

      Να δείξουμε στον κόσμο πως εξαφανίζονται τα χρήματα με αποτυχημένες συμβάσεις και αγορές λογισμικών, αντί να ρωτήσουν τους συναδέλφους πληροφορικής για το τι, πως κι αν μπορούν οι ίδιοι να παράγουν έργο με εργαλεία ανοικτού κώδικα. Να τους δείξουμε πως αγοράζονται υλικά τα οποία είναι τυλιγμένα στις συσκευασίες τους κι αποθηκευμένα σε αποθήκες που μόνο οι εκεί αποθηκάριοι γνωρίζουν.

      Κι όσο για τα χρήματα που είναι η πρώτη ανόητη απάντηση που παίρνει κανείς σας θυμίζω την απλή μαθηματική πράξη του πολλαπλασιασμού.

      Εκπαιδευτικοί Χ συνδρομή Χ έτη συνδρομής = Αστρονομικό ποσό.

      Αντί λοιπόν να κατασπαταλάται αυτό το ποσό σε συνέδρια, φιέστες και ταξίδια, ας χρησιμοποιηθεί για το σκοπό που τα δίνουμε, για να έχουμε εικόνα, πρόσωπο στην κοινωνία, σοβαρή νομική εκπροσώπηση κι όχι πέντε έξι φθηνά site στα οποία χάνεται και η πληροφορία και ο συνάδελφος..

      [1] http://2gym-peiraia.att.sch.gr

      [2] http://kemete.sch.gr/wp-content/uploads/2012/01/THESIS-OLME.pdf
      στις σελίδες 19, 44, 61 - 62, 68 - 69, 84 - 85 - 86 - 87

      Διαγραφή