Παρασκευή, 21 Μαρτίου 2014

Συλλαλητήριο 21/3

Δεν ξεχνάμε το σημερινό (21/3/2014) απεργιακό συλλαλητήριο στις 10πμ έξω από την Αντιπεριφέρεια Ξάνθης

42 σχόλια:

  1. Υπάρχουν πληροφορίες ότι θα έχουμε, μετά το κλείσιμο του Γυμνασίου Θερμών πέρσι, και φέτος αλλαγές στις σχολικές δομές του νομού, και ειδικότερα την κατάργηση του εσπερινού λυκείου και του λυκείου σταυρούπολης, με ταυτόχρονη μετατροπή τουςσε λυκειακές τάξεις. Καταλαβένετε όλοι τις συνέπειες. Το ΔΣ της ΕΛΜΕ τι πληροφορίες έχει; Να ερωτηθεί άμεσα ο περιφερειακός διευθυντής, γιατί η τελική εισήγηση είναι δική του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λυκειο Σταυρούπολης - ποσοστό συμμετοχής 0%
    Εσπερινό Γυμνάσιο - ποσοστό συμμετοχής αδιεκρίνιστο
    Εσπερινό Λύκειο - ποσοστό συμμετοχής αδιευκρίνιστο.

    Μηδενική αντίδραση από αυτούς που γνωρίζουν τις φήμες.Τι δεν καταλαβαίνεις???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σήμερα στο σχολείο συζητούσαμε περί της κατάστασης, κι όσοι από εμάς απεργούσαμε θρηνούσαμε το χαμένο του ημερομισθίου μας, κι όλοι όσοι συμμετείχαν στη συζήτηση δήλωναν μανιωδώς ότι δεν κατεβαίνουν στις συνελεύσεις γιατί σιχάθηκαν τις κομματικές μπουρδολογίες των εκπροσώπων, ότι είναι εκτός πραγματικότητας και γιατί ποτέ δεν έχουν υλοποιήσει καμία από τις προτάσεις.

    Το στενάχωρο είναι ότι δηλώνουν αμετακίνητοι στο να λάβουν μέρος στη συνέλευση. Κι όσο οι εκπρόσωποι δεν επισκέπτονται τα σχολεία, ή όταν τα επισκέπτονται προσπαθούν να επιβληθούν κι όσο μας θεωρούν κότες, τόσο η αηδία του κόσμου μεγεθύνεται.

    Αλλά μάλλον τους βολεύει γιατί δυστυχώς οι συνδικαλιστές μας είτε είναι ακόλουθοι των συστημικών κομμάτων είτε ακόλουθοι των "αγωνιστικών" επιβεβαιώνουν τον κανόνα που τους θέλει να έρπουν προς την εξουσία. Άλλος για δημοτικός σύμβουλος, άλλος για δήμαρχος, άλλος για περιφερειάρχης. Ότι μπορεί ο καθένας. Κατά τα άλλα κάνε εσύ απεργία να μου δώσει το κόμμα τα εύσημα. Κάνε απεργία να γεμίσουν τα ταμεία του Κράτους.

    Κανένας όμως δεν έχει την ευθιξία να παρατήσει το διευθυντικό του θρόνο. Κοιτάξτε να το καταλάβετε ότι υπάρχει ασυμβίβαστο συνδικαλιστικής εκπροσώπησης κι εκπροσώπησης της εξουσίας μέσω θέσης ευθύνης. Υπάρχει ασυμβίβαστο ανάμεσα στα προβλήματα που έχουμε στο χώρο εργασίας μας και των πολιτικών μας πεποιθήσεων.

    Υπάρχει ασυμβίβαστο το να προσπαθώ να συσπειρώσω τον κόσμο λέγοντάς τους ότι είναι κότες. Άλλοι είναι εκείνοι που έχουν μπει σε χρωματιστά κοτέτσια κι όχι οι συνάδελφοι..

    Τελευταία φορά που υπό αυτές τις συνθήκες απεργώ. Ούτως ή άλλως το παιγνίδι είναι στημένο εκατέρωθεν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεθαύριο απολύονται συνάδελφοί μας κι εμάς ο καημός μας είναι οι συνδικαλιστές...
      Λες κι αυτοί τους απολύουν
      Η απεργία ήταν για συμπαράσταση και αν κάποιοι κλαίνε για ένα ημερομίσθιο, κάποιοι άλλοι το αποχαιρέτησαν για πάντα
      Ξεκολλήστε επιτέλους και δείτε ποιος είναι ο πραγματικός εχθρός
      Αν δεν ενωθούμε δε θα σηκώσουμε ποτέ κεφάλι

      Διαγραφή
    2. Το χρώμα κοτέτσι έχεις;;

      Διαγραφή
    3. Εσύ κάτσε με σταυρωμένα χέρια και βάζε χρώμα στα κοτέτσια
      Κάτσε εκεί στον καναπέ με το λάπτοπ και τα προβλήματα θα λυθούν...
      Μερικοί μόνο για να κρίνετε είστε ικανοί, δηλαδή για τα εύκολα
      Από πράξεις τίποτα

      Διαγραφή
  4. Εικάζετε ότι κάποιος κάθεται με σταυρωμένα χέρια επειδή αρνείστε να καταλάβετε αυτά που σας γράφει ο κόσμος που ακόμη ελπίζει εδώ μέσα. Κι επειδή η επιχειρηματολογία τελειώνει στην προκήρυξη απεργίας, το επόμενο επιχείρημα είναι η ειρωνεία και η προσβολή. Είτε η λεκτική είτε εκείνη με τις εικόνες (λέγε με και κότα). Όταν λοιπόν προσβάλλετε κάποιον να είστε έτοιμοι να δεχτείτε την προσβολή πίσω, αν είναι προσβολή, γιατί είναι κριτική.

    Αφού λοιπόν είδαμε τις πολιτικές και τα αποτελέσματα των δυο σημερινών κυβερνητικών εταίρων, επί σειρά ετών, και σε τοπικό επίπεδο με την απαξίωση των γενικών συνελεύσεων (χωρίς να ξεχνάμε ότι εμείς ψηφίζαμε τα κομματικά στελέχη για εκπροσώπους μας) αφού κάποιοι από αυτούς αν κι εκλεγμένοι δεν έρχονται στις συνελεύσεις, ας ρίξουμε μια ματιά στις απόψεις του επόμενου μνηστήρα της κυβέρνησης.

    Αλήθεια όταν ο ΣΥΡΙΖΑ μιλά για δωδεκάχρονη υποχρεωτική ΓΕΝΙΚΗ εκπαίδευση, με καθιέρωση του ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗΣ, γιατί μας καλεί σε απεργίες; Γιατί δεν βγαίνει ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ να δώσει και συγχαρητήρια που έκλεισαν τεχνικές ειδικότητες;

    Ποια είναι η αναβάθμιση της Τεχνικής Εκπαίδευσης; Που οραματίζεται να την κάνει μεταλυκειακή; Δηλαδή ΙΕΚ; Δηλαδή να κλείσουν ΟΛΑ τα ΕΠΑΛ; Ποιος μετά το λύκειο θα σπουδάζει άλλα τρια χρόνια και μετά θα μεταβαίνει σε ΤΕΙ και ΑΕΙ; Όχι και πολλές διαφορές από αυτά που ζούμε δηλαδή.

    Κατά τα άλλα κάνω εύκολη κριτική και είναι κότες οι συνάδελφοι των ΕΠΑΛ που δεν τα έκλεισαν, άσχετα αν ήταν τα σχολεία με τα μεγαλύτερα ποσοστά.

    Καθίστε λοιπόν στα χρωματιστά σας κοτέτσια και κοιτάτε το δάχτυλο αντί για το φεγγάρι. Η ειρωνεία για τα κοτέτσια, εκλύεται από το γεγονός ότι a priori με θεωρείτε κότα, με την εικόνα που δημοσιεύετε ξανά και ξανά. Αν τολμάτε βγάλτε καμιά γελοιογραφία με κανέναν υπουργό..

    Ενδιαφέροντες σύνδεσμοι.

    http://bit.ly/1dzpUzf

    http://bit.ly/1f1SXfb

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο κόσμος που, όπως λέτε, ακόμα ελπίζει, πώς ακριβώς το κάνει; Μοιρολατρικά;
      Αν έχετε να προτείνετε κάτι καλύτερο, γιατί δεν το προτείνετε;
      Ή μάλλον γιατί δεν το κάνετε;
      Δηλαδή

      1) Ποια είναι η αντιπρότασή σας στην απεργία ως τρόπο διαμαρτυρίας και γιατί δεν αναλαμβάνετε να το οργανώσετε;
      2) Ποια είναι η αντιπρότασή σας στον συνδικαλισμό ως τρόπο διεκδίκησης δικαιωμάτων των εργαζομένων και γιατί δεν αναλαμβάνετε να το οργανώσετε;

      Αφήστε τις δικαιολογίες και την κριτική και πιάστε τη δράση, η οποία θα πρέπει να είναι επιτυχής και η οποία (προσοχή!) θα πρέπει να έχει μεγαλύτερη δύναμη από μία μαζική απεργία. Ε, τότε θα σας ακολουθήσω κι εγώ.

      Και το ΣΥΡΙΖΑ τον αναφέρετε μόνος/μόνη σας.
      Δηλαδή όποιος απεργεί είναι συριζαίος; Τι τσουβάλιασμα είναι αυτό;
      Το 5ο Γυμνάσιο απέργησε κατά 100% χθες, είναι όλοι συριζαίοι;

      Διαγραφή
  5. Αν θέλετε προτάσεις, να τις καταγράφετε όταν κάποιοι τις γράφουν εδώ μέσα, ή όταν σας τις λένε στις συνελεύσεις. Δυστυχώς όμως μάθατε να απαξιώνετε τους πάντες κι αυτό δεν έχει να κάνει με το κόμμα που εκπροσωπείτε, μιας κι αυτό είναι κοινή πρακτική όλων των κομμάτων. Εθελοτυφλείτε και όπως οι πολιτικοί ρίχνουν τις ευθύνες στους πολίτες, έτσι ακριβώς κι εσείς ρίχνετε τις ευθύνες στους συναδέλφους. Μόλις το Σεπτέμβριο ονειρευόσαστε να ρίξετε την κυβέρνηση με απεργία. Χωρίς καν να γίνει μια προεργασία. Υπάρχει χάσμα αντιλήψεων ανάμεσα σε εσάς και το σώμα κι αυτό αποτυπώνεται στα ποσοστά της απεργίας.

    Αντιπροτάσεις έχουν γίνει ουκ ολίγες φορές κι από περισσότερα του ενός άτομα. Προφανώς κάποιοι είχαν την αίσθηση της πολυτέλειας του χρόνου, αλλά τώρα που ο χρόνος τελείωσε, ας προσβάλλουμε το σώμα κι ας τους πούμε να μας ξανακάνουν προτάσεις για δράσεις. Προτάσεις τέλος από εδώ μεριά. Ας κολλήσουμε στη δική σας. Καμία άλλη εκτός από απεργία υπάρχει; Άλλωστε το καταλάβαμε. Μας θεωρείτε κότες. Είναι αστείο να ζητάτε από κότες να σας κάνουν προτάσεις. Το πολύ πολύ να σας κάνουν κανένα αυγό.

    Για το δεύτερο ερώτημά σας, πάλι υπάρχει απάντηση τόσο στο παρόν ιστολόγιο, όσο και στις συνελεύσεις. Αν κρατάτε πρακτικά, ανοίξτε να τις διαβάσετε. Τα υπόλοιπα περί πιάστε δράση, να τα πείτε στον εαυτό σας όταν θα κοιτάζεστε στον καθρέφτη. Και η πρώτη δράση που θα έπρεπε να έχετε ήδη κάνει είναι να είστε καθημερινά στα σχολεία για να ενημερώνετε τους συναδέλφους, να τους ΑΚΟΥΤΕ και να ΜΙΛΑΤΕ μαζί τους κι όχι να μαλώνετε μαζί τους. Αλλά εσείς βολεύεστε στην απραξία, αφού έρχεται σαν συμπλήρωμα στη δική τους απραξία κι έτσι βολεύονται όλοι.

    Καλό λοιπόν θα ήταν να μας πείτε και ποια είναι η θέση σας για την Τεχνική κι Επαγγελματική εκπαίδευση και τι ακριβώς θα παρουσιάσετε στο συνέδριο της ΟΛΜΕ για την Επαγγελματική Εκπαίδευση στα Ιωάννινα ή ακόμη καλύτερα ποια η θέση της ΟΛΜΕ για την Τεχνική Εκπαίδευση. Πριν πάτε να μιλήσετε για το θέμα αυτό, κι επειδή μάλλον η λογική είναι εκείνη της εκπροσώπησης όλων των συναδέλφων της Τεχνικής Εκπαίδευσης, να αναρτήσετε εδώ μέσα στο κείμενο για να δούμε και τι γνωρίζετε από την Τεχνική Εκπαίδευση. Αλλιώς θα πρέπει να μας πείτε ποιον εκπροσωπεί το κείμενο, αν θα υπάρξει τέτοιο. Αν δεν υπάρξει κείμενο από την ΕΛΜΕ Ξάνθης για το συνέδριο, να μας απαντήσει η ΕΛΜΕ για ποιο λόγο δεν έχει κείμενο και ας είναι ο λόγος διαφορετικός από το "...Κανείς συνάδελφος της Τεχνικής δεν έγραψε κάτι για να το παρουσιάσουμε..."

    Επίσης καλό είναι όταν διαβάζουμε κάτι, να μην ακολουθούμε την πολιτική της μονταζιέρας, γιατί ποτέ δεν έγραψα ότι όσοι απεργούν είναι οπαδοί του ΣΥΡΙΖΑ. Απεναντίας τρέφω βαθιά εκτίμηση για όλους όσοι απεργούν διεκδικώντας τη βελτίωση του εργασιακού κι όχι μόνο βίου τους. Άλλωστε κι εγώ έκανα απεργία, αλλά προφανώς δεν το πιστεύετε και δεν με απασχολεί και καθόλου το αν το πιστεύετε. Το τσουβάλιασμα εσείς το εφαρμόζετε που θεωρείτε όλους τους συνάδελφους κότες και μάλιστα επανειλημμένα. Ίσως βέβαια κι αυτό να γίνεται σε ελλείψει άλλων προτάσεων και ιδεών. Κακοί συνάδελφοι που δεν μας στέλνετε προτάσεις.

    (Συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (Συνέχεια)

      Απάντηση στα ερωτήματα για τις παραπάνω θέσεις που εκφράζονται στους συνδέσμους υπάρχουν; Αν ναι ποια είναι, αν όχι γιατί δεν υπάρχουν. Απαντήσεις για το συνέδριο στα Ιωάννινα υπάρχουν; Απλά πράγματα. Κι όταν επιμένετε να υπάρχουν κόμματα στο συνδικαλισμό, να φροντίζετε να δίνετε και τις απαντήσεις στα ερωτήματα αντί να πετάτε το γάντι. Επίσης απλά πράγματα.

      Κι επειδή δεν βρίσκω την επίσημη θέση της ΟΛΜΕ για την Τεχνική εκπαίδευση, βρίσκω όμως τη θέση του Προέδρου της ΟΛΜΕ, σας την παραθέτω, αν και μάλλον περιττό γιατί είναι ίδια με τις πιο πάνω θέσεις για τις οποίες με κατηγορείτε για τσουβάλιασμα.

      http://thekotsi.blogspot.gr/2010/07/blog-post.html

      Αφού έχει αυτές τις θέσεις, γιατί δεν δίνει συγχαρητήρια στον υπουργό που ξεκίνησε την εφαρμογή τους; Μια απάντηση θα ήταν καλή. Ο προηγούμενος μας οδήγησε στην επιστράτευση κι ο τωρινός λέει ότι δεν χρειάζονται τα ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ αλλά μόνο τα γενικά, αλλά μας λέει να απεργήσουμε γιατί καταργούνται ειδικότητες από τα ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ.

      Απαντήσεις λοιπόν, αν υπάρχουν..

      Διαγραφή
  6. Δράση για ποιο πράγμα; Για το πως θα κλείσουν κι άλλες ειδικότητες για να δωθούν στα ΙΕΚ; Ωφείλετε απαντήσεις σε καυτά ερωτήματα. Μη κάνετε τις κότες. Απαντήστε στα ερωτήματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δράση

      Διαγραφή
    2. Το να απαντάτε σε ερωτήματα που σας αφορούν άμεσα είναι η βάση για να αρχίσετε να προσεγγίζεται τον κόσμο. Αλλά προφανώς δεν έχετε απαντήσεις ή δεν θέλετε να προσεγγίσετε τον κόσμο.

      Κι επειδή παρακάτω έγιναν προτάσεις, σειρά σας να δώσετε και καμιά απάντηση..

      Διαγραφή
  7. Δράση:
    Να αναλάβει η ΟΛΜΕ την συλλογή των υπογραφών ανα σχολική μονάδα, για παραίτηση του Υπουργού Παιδείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν αλλάξει ο υπουργός θα λυθούν τα ζητήματα;

      Διαγραφή
    2. Εδώ το Σεπτέμβριο υποστηρίζατε ότι θα ρίξετε την Κυβέρνηση με την απεργία, τώρα κάνετε πίσω στον Υπουργό; Κι ας αλλάξει, σε τελική ανάλυση είναι φυτευτός και μπορείτε να πατήσετε στη μη αξιολόγησή του από τον Ελληνικό Λαό, κατά την προσφιλή τους τακτική.

      Φοβόσαστε τη δράση ή δεν θέλετε να ενοχλήσετε τον υπουργό;;

      Διαγραφή
  8. Δράση:
    Να κάψετε τις κομματικές σας ταυτότητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δράση:
    Να ετοιμάσει η ΟΛΜΕ τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μηνύματα, σε απάντηση εκείνα του υπουργείου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δράση:
    Δημιουργία έντυπου που θα εκδίδετε σε σταθερά χρονικά διαστήματα και θα διανέμεται δωρεάν σε σχολεία δημόσιες υπηρεσίες και σκοπό θα έχει την ενημέρωση των πολιτών για τα τεκταινόμενα στην εκπαίδευση. Το έντυπο καμία σχέση με κόμματα και παρατάξεις δεν θα πρέπει να έχει και θα είναι διαφορετικό από εκείνο που είχε προτείνει ο συνάδελφος και που αφορούσε στις εκδηλώσεις των σχολείων..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δράση:
    Δημιουργία βρεφονηπιακού - παιδικού σταθμού για τα παιδιά των συναδέλφων, όπου θα εργάζονται οι απολυμένοι συνάδελφοί μας. Εννοείται ότι θα υπάρχει κάποια χρέωση για τις υπηρεσίες, αλλά θα είναι υπό τη σκέπη της ΕΛΜΕ - ΟΛΜΕ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δράση:
    Να είστε ειλικρινείς και να μας πείτε οι επαγγελματίες-συνδικαλισταράδες, πώς θα ρευστοποιήσετε τη "συμπόνια"-"αλληλεγγύη" στους συναδέλφους, όπως οι προκάτοχοι σας σε διευθυντικές καρέκλες, περιφέρειες, δήμους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δράση

      Διαγραφή
    2. Δεν είστε ικανοί να σκεφτείτε τίποτα από μόνοι σας. Επίσης δεν είναι δράση. Είναι επίδραση της κομματικής σκέπης. Ανεξαρτήτως χρώματος. Κι αφού δεν μπορείτε να σκεφτείτε, ας ξεκινήσουμε από τα πιο εύκολα. Απαντήστε στα ερωτήματα..

      Διαγραφή
  13. Δράση:
    Αν τελικά, απολυθούν οι συνάδελφοι, να έχετε αξιοπρέπεια-φιλότιμο-ευαισθησία, να παραιτηθείτε από τον πρώτο, ως τον τελευταίο, ως ένδειξη συνειδητοποίησης και ανάληψης ευθυνών, που δεν αποτρέψατε ως σωματείο εργαζομένων, τις απολύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σωματείο είμαστε όλοι, όχι μόνο οι εκλεγμένοι.
      Αν δε μας αρέσουν, ας μην τους ξαναψηφίσουμε.
      Όμως όλοι έχουμε ευθύνες για τις απολύσεις.
      Και είναι ντροπή μας που αφήσαμε τα πράγματα να φτάσουν ως εκεί.
      Τουλάχιστον την Παρασκευή, ως ύστατη ενέργεια, δε θα 'πρεπε να πάει κανείς στο σχολείο...

      Διαγραφή
  14. Δράση:
    Να κολληθούν κηδειόχαρτα του θανάτου των συναδέλφων και της δημόσιας δωρεάν παιδείας, τουλάχιστον στις σχολικές μονάδες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δράση:
    Διαδικασίες άμεσης δημοκρατίας σε επίπεδο ΕΛΜΕ και ΟΛΜΕ και μέσω διαδικτύου.
    Τα πτυχία τα καταχωρήσαμε μια χαρά, τις φορολογικές δηλώσεις το ίδιο.
    Είναι απλό κι εύκολο να έχουμε και προτάσεις, και ψηφοφορίες ασύγχρονα, διαδικτυακά και αξιόπιστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό προϋποθέτει δυο πράγματα :

      1. Την απόταξη των κομματικών ταυτοτήτων, γιατί τώρα πια δεν θα μετράει (δεν πρόκειται)

      2. Ασφαλές δίκτυο υπολογιστών και ανθρώπων που θα διασφαλίζει την εγκυρότητα και την αξιοπιστία της ψήφου. Επίσης δεν μπορεί να γίνει γιατί άπαξ και συνδεθείς με username απ' ευθείας μπορεί να δει κάποιος τι ψήφισες, αλλά ακόμη κι αν θεωρήσουμε ότι αυτό δεν γίνεται, σίγουρα θα υπάρχει ο ανθρώπινος παράγων που θα αλλοιώσει τα αποτελέσματα.

      Δυστυχώς για όλους μας η μόνη πιο ασφαλής μέθοδος ψηφοφορίας (έναντι των άλλων μεθόδων όπως ηλεκτρονική, ταχυδρομική, τηλεφωνική κλπ) είναι εκείνη της παραδοσιακής κάλπης, που δυστυχώς καπηλεύονται τα κόμματα..

      Διαγραφή
    2. Καλύτερα να ψηφίζουμε 500-600 άτομα επώνυμα διαδικτυακά, παρά 30-40 στις συνελεύσεις (πάλι επώνυμα).

      Διαγραφή
    3. Αν και είμαι σίγουρος ότι θα αποτύχει παταγωδώς, γιατί 1) κανείς δεν θα μπει επώνυμα να ψηφίσει και 2) πολύ εύκολα αλλοιώνονται τα αποτελέσματα, δεν έχουμε παρά να το δοκιμάσουμε.

      Υπόψιν για να αποφευχθεί η πολλαπλή ψήφος ενός ατόμου που πιθανόν αλλάζει router ή πάροχο κι άρα διεύθυνση ip, θα πρέπει να καταγράφεται η επίσκεψή του με βάση κάποιο μοναδικό του χαρακτηριστικό που θα είναι είτε η ταυτότητά του είτε ο αριθμός μητρώου του. Αυτό όμως σημαίνει ότι καταγράφεται η ψήφος και παύει να είναι μυστική.

      Παρόλα αυτά δεν έχουμε παρά να το δοκιμάσουμε. Ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί να έχεις και δίκιο και να δουλέψει καλύτερα..

      Διαγραφή
    4. Η τεχνογνωσία σίγουρα υπάρχει και για μυστική ψηφοφορία. Ας πληρωθεί και ειδικός (δεν είναι κακό).

      Αλλά δεν μίλησα για μυστική ψηφοφορία. Και για επώνυμη ψηφορία τα πράγματα είναι απλά και δεν αλλοιώνονται αποτελέσματα.

      Δεν υποστήριξα καμιά τελειότητα, μια απλή ακατέργαστη σκέψη: Καλύτερα να ψηφίζουμε 500-600 άτομα επώνυμα διαδικτυακά, παρά 30-40 (και πολλά βάζω) στις συνελεύσεις (πάλι επώνυμα).

      Διαγραφή
    5. Κανένα πρόβλημα τότε. Ας γίνει, εγώ είμαι μέσα..

      Διαγραφή
  16. Δράση:
    Να ρωτήσει η ΟΛΜΕ τον Ματσαγγούρα και τους συν αυτώ παρατρεχάμενους πότε ήταν η τελευταία φορά που δίδαξαν σε αίθουσα της κατώτερης ή ανώτερης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και σε ποια περιοχή της Ελλάδας ήταν αυτή η διδασκαλία, μιας κι εξέδωσαν τις 314 σελίδες του αίσχους με τις "Ρούμπρικες" της αξιολόγησης. Μιας και πέτυχε η μέθοδος Project που μας επέβαλε, τώρα θα επιτύχει και η αξιολόγησή του..

    http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/epimorfotiko_yliko_axiologisi_teliko_cd.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δράση:
    Από εδώ και πέρα να καταθέτονται μηνύσεις από τις ΕΛΜΕ σε τοπικό επίπεδο και από την ΟΛΜΕ σε κεντρικό επίπεδο σε όποιον υπουργό, βουλευτή, ή δημοσιογράφο συκοφαντεί το λειτούργημα του εκπαιδευτικού ή τους εκπαιδευτικούς. Παράλληλα να γίνονται αναφορές στην Ευρωπαϊκή επιτροπή ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

    Εδώ η διεθνής χάρτα των ανθρώπινων δικαιωμάτων από τον UNHCR. Ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα άρθρα 23, 24, 25. Τι κάνει η νομική υπηρεσία της ΟΛΜΕ; Γιατί αδρανεί;

    http://www.ohchr.org/EN/UDHR/Pages/Language.aspx?LangID=grk

    http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCoQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.unhcr.gr%2Fno_cache%2Fprostasia%2Fnomiki-prostasia%2Fdiethneis-kai-perifereiakes-symbaseis.html%3Fcid%3D709%26did%3D750%26sechash%3D8e0e31b0&ei=BPgtU9flIsW_0QXt64C4CA&usg=AFQjCNGK9v4CiVIsVULEPgvm6AaUEghSnQ&bvm=bv.62922401,d.d2k

    ΑπάντησηΔιαγραφή