Τρίτη, 2 Δεκεμβρίου 2014

Ψήφισμα συμπαράστασης στο Νίκο Ρωμανό

Ο Νίκος Ρωμανός, ένα νεαρό παιδί, θύμα και αυτό της δολοφονικής σφαίρας που σκότωσε τον Αλέξη Γρηγορόπουλο, έδωσε πανελλαδικές εξετάσεις, μέσα από τη φυλακή και πέτυχε την εισαγωγή του σε ΤΕΙ της Αθήνας. Η πολιτεία του έδωσε, και ορθώς, το δικαίωμα να δώσει εξετάσεις για να σπουδάσει ενώ η κυβέρνηση της παρανομίας και της καταστολής, δείχνοντας το πιο εκδικητικό της πρόσωπο, αρνείται να ικανοποιήσει το νόμιμο αίτημα αυτού του παιδιού.

Εμείς οι εκπαιδευτικοί είμαστε βαθιά πεισμένοι/ες ότι το δικαίωμα στη μόρφωση πρέπει να είναι σεβαστό για όλους τους πολίτες σε κάθε περίπτωση κυρίως σε μια πολιτεία που υποστηρίζει ότι δίνει ευκαιρίες, διαπαιδαγωγεί και ενισχύει.

Είμαστε αλληλέγγυοι/ες στο Νίκο Ρωμανό και σε κάθε άλλο/η κρατούμενο/η που βρίσκεται στην ίδια θέση και απαιτούμε την άμεση ικανοποίηση, χωρίς όρους, του δικαιώματος στη μόρφωση. Ζητούμε να γίνει σεβαστή η επιθυμία των απεργών πείνας και να μην προχωρήσει η υποχρεωτική σίτιση τους, πράξη που συνιστά ιατρικό βασανισμό σύμφωνα με τις διεθνείς συνθήκες. 

19 σχόλια:

  1. Συγγνώμη, αλλά θα τρελαθούμε κιόλας... Είσαστε αλληλέγγυοι και σε κάθε κρατούμενο που βρίσκεται στην ίδια θέση! Μα εννοείται ότι ΟΛΟΙ οι κρατούμενοι είναι στην ίδια θέση. Όλοι θα προτιμούσαν να πάνε να σπουδάσουν σε κάποια σχολή (ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΙΕΚ, ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ κλπ) αντί να βρίσκονται στη φυλακή. Προτείνετε λοιπόν, ΟΛΟΙ οι φυλακισμένοι να βγαίνουν από τη φυλακή και να πηγαίνουν κάθε μέρα να φοιτούν στη σχολή τους; Και την ευθύνη ποιος θα την πάρει αν κάποιος από αυτούς κάνει τα ίδια με αυτά που τον οδήγησαν στη φυλακή; Ειδικά για τον Ρωμανό που αποδεδειγμένα δεν έχει αλλάξει άποψη για τη θέση του απέναντι στην κοινωνία της πλειοψηφίας (αν διαβάσει κανείς ανακοινώσεις του σε στυλ μανιφέστο που κυκλοφορούν θα το διαπιστώσει αυτό), τότε για ποιο λόγο να το κάνει η κοινωνία αυτό; Όταν κάποιος είναι φυλακισμένος, αυτόματα χάνει την ελευθερία του και αναπόφευκτα χάνει και κάποια από τα δικαιώματά που θα είχε αν ήταν έξω από τη φυλακή. Τώρα αν αυτό είναι δίκαιο ή άδικο, είναι άλλο θέμα, όμως η κοινωνία στην οποία ζούμε, αυτό αποφάσισε και αυτό οφείλει να εφαρμόσει...
    ΥΓ: Θα ήταν politically correct να εκφράσετε και την αλληλεγγύη σας και για το αναφαίρετο δικαίωμα ΟΛΩΝ των κρατούμενων στον έρωτα ή πιο ωμά, στο sex... Και δεν αστειεύομαι, για τους περισσότερους κρατούμενους αυτό το δικαίωμα είναι πιο σημαντικό από το δικαίωμα στη μόρφωση. Επίσης και για το δικαίωμά τους να βλέπουν τα παιδιά τους να μεγαλώνουν κάθε μέρα, να κοιμούνται σε κρεβάτι με καλό ανατομικό στρώμα, να τρώνε το φαγητό που μαγείρεψε η γυναίκα τους, να μπορούν να πάνε μια βόλτα στο βουνό, να κάνουν μπάνιο στη θάλασσα και άλλα πολλά δικαιώματα που έχουν οι άνθρωποι κανονικά. Δυστυχώς, όμως αυτά τα δικαιώματα δεν τα έχουν. Γιατί; Μα, απλά γιατί είναι ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι φυλακισμένοι έχουν δικαιώματα όπως όλοι οι άνθρωποι. Θα έπρεπε πριν γράψεις τις ανακρίβειες, αν είσαι εκπαιδευτικός να γνωρίζεις για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας Φυλακών όπως του Κορυδαλλού [1], του Δομοκού [2] και άλλων που θα βρεις στη σχετική σελίδα της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης [3].

      Δεν είναι όλοι οι φυλακισμένοι το ίδιο, μιας και δεν είναι όλα τα εγκλήματα το ίδιο σοβαρά. Ο συγκεκριμένος καταδικάστηκε για απόπειρα ληστείας, που με το δικό σου σκεπτικό είναι το ίδιο με την παιδεραστία.

      Επίσης το ίδιο το Κράτος έχει νομοθετήσει υπέρ των κρατουμένων τις (μεταξύ άλλων) εκπαιδευτικές άδειες, ως μέσο σωφρονισμού αλλά και ευκολότερης επανένταξη στο κοινωνικό σύνολο. [3], [4]. Υπόψιν ότι υπάρχει φυλακισμένος που παρουσιάστηκε σε εκπομπή, όπου με ολιγόωρες άδειες σπουδάζει σε ΤΕΙ. [3]

      Επί της ουσίας, καλώς είναι ο Ρωμανός στη φυλακή εφόσον δικάστηκε και κρίθηκε ένοχος για το αδίκημα που διέπραξε. Αν είναι ύποπτος φυγής, ή αν δεν τηρήσει τους όρους της άδειάς του προβλέπεται και έχει επιπλέον επιπτώσεις, όπως σε κάθε κρατούμενο που παραβιάζει τους όρους αυτούς. Πιστεύω πως έπρεπε να του δοθεί η άδεια.

      Όσο για το αν το σεξ είναι πιο αναγκαίο και αναφαίρετο δικαίωμα από τη μόρφωση και η ειρωνεία που ενοχλεί στην κατακλείδα του λογισμού σου, είναι πέραν κάθε σχολιασμού.

      Παραπομπές.

      [1] http://sde-fyl-koryd.att.sch.gr/

      [2] http://sde-gkk-domok.fth.sch.gr/globalsch-autosch/default/

      [3] http://www.gsae.edu.gr/el/geniki-ekpaidefsi-enilikon/deyteri-efkairia/s-d-e-sxoleia-deyteris-efkairias/148-pliroforiaka-stoixeia-gia-ta-58-s-d-e

      [4] http://repository.edulll.gr/edulll/retrieve/746/132.pdf (Υπουργείο Παιδείας, Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων - Συμβουλευτική Κρατουμένων σελ. 14 - 15)

      [5] http://bit.ly/1w1ZN1X (www.nomika-epilekta.gr Περί ημιελεύθερης διαβίωσης)

      [6] https://www.youtube.com/watch?v=cH4yW-FmCDQ (στο 1' 20" Φυλακισμένος σπουδάζει σε ΤΕΙ με άδειες)

      Διαγραφή
    2. Συγγνώμη διορθώνω την τρίτη παράγραφο του παραπάνω σχολίου μου για την ορθή αρίθμηση των παραπομπών από [3], [4], [3] στο ορθό [4], [5], [6].

      Επίσης το ίδιο το Κράτος έχει νομοθετήσει υπέρ των κρατουμένων τις (μεταξύ άλλων) εκπαιδευτικές άδειες, ως μέσο σωφρονισμού αλλά και ευκολότερης επανένταξη στο κοινωνικό σύνολο. [4], [5]. Υπόψιν ότι υπάρχει φυλακισμένος που παρουσιάστηκε σε εκπομπή, όπου με ολιγόωρες άδειες σπουδάζει σε ΤΕΙ. [6]

      Διαγραφή
    3. Συνάδελφε, οι φυλακισμένοι ΔΕΝ έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους υπόλοιπους πολίτες. Δεν τους τα αφαίρεσε η κοινωνία. Απλά, η ίδια η στέρηση της ελευθερίας, ο χωρικός περιορισμός δηλαδή, τους τα αφαιρεί αυτομάτως. Εννοείται ότι αν θέλουν να σπουδάσουν θα πρέπει η κοινωνία να τους βοηθήσει στα πλαίσια του σωφρονισμού και της επανένταξης. Μέσα στη φυλακή όμως, και εφόσον και αν, θεωρεί η κοινωνία για κάποιους ότι δεν διατρέχει κίνδυνο, μέσω ολιγόωρων αδειών έξω από τη φυλακή. Όμως ο Ρωμανός δηλώνει ανοιχτά εχθρός και πολέμιος (αυτής) της κοινωνίας. Οπότε, πώς θα μπορούσε η κοινωνία να τον εμπιστευθεί και να του δώσει προσωρινή ελευθερία για να σπουδάσει;
      Όσο για την ειρωνία που διαπιστώνεις στο τέλος του σχολίου μου, δεν υπάρχει καμία ειρωνεία. Κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικές προτεραιότητες. Και πραγματικά πιστεύω, ότι η μόρφωση είναι το τελευταίο πράγμα που ενδιαφέρει το 95% των φυλακισμένων.

      Διαγραφή
    4. Πουθενά δεν έγραψα ότι οι φυλακισμένοι έχουν τα ίδια δικαιώματα. Έγραψα και μάλιστα με παραπομπές σε νομοθεσίες του επίσημου Ελληνικού Κράτους και των φορέων του, ότι έχουν δικαιώματα. Ένα εκ των οποίων είναι το δικαίωμα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

      Μέσα στη φυλακή ΔΕΝ μπορούν να σπουδάσουν γιατί :

      1. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ το internet όπως και η κινητή τηλεφωνία. Άρα σύστημα τύπου ΕΑΠ εξ αποστάσεως το ξεχνάμε. Εκτός κι αν δεν μπορείς να αντιληφθείς τα κενά ασφαλείας που δημιουργούνται από τη χρήση διαδικτύου από κρατούμενους.

      2. Ακόμη κι αν επιτρέπεται το διαδίκτυο, τα Ελληνικά Πανεπιστήμια (πλην ενός) και ΤΕΙ ΔΕΝ παρέχουν εξ αποστάσεως μαθήματα με σύγχρονες συνεδρίες. Ούτε καν με ασύγχρονες.

      3. Εξ αποστάσεων μαθήματα δι΄ αλληλογραφίας πάλι δεν παρέχονται.

      4. Δεν νομίζω ότι μπορούν να υποχρεώσουν κανένα καθηγητή της τριτοβάθμιας να παρέχει κατ' ιδίαν μαθήματα στον έγκλειστο. Πόσες και ποιες ώρες;

      Αν τώρα πιστεύεις ότι η μόρφωση είναι το τελευταίο πράγμα που ενδιαφέρει το 95% των κρατουμένων τότε δύο τινά συμβαίνουν. Είτε κρίνεις εξ΄ιδίων τα αλλότρια, είτε έχεις μπει ποτέ στη λογική των εναλλακτικών επιλογών [1] που μπορεί να έχει κάποιος έγκλειστος.

      Ειδικά όσον αφορά στο δεύτερο, προφανώς πιστεύεις ότι όλοι οι έγκλειστοι έχουν ενδιαφέρον για τη γεωργία και τη γεωπονία και θέλουν να εκτίσουν την ποινή τους στις αγροτικές φυλακές [1], [2] που υπάρχει άλλος τρόπος σοφρωνισμού, ή όλοι οι έγκλειστοι θέλουν να κάνουν "μεροκάματα" (στο στρατό τα λέγαμε αγγαρείες) για να πάρουν καμιά εικοσιτετράωρη άδεια (στο στρατό τις λέγαμε τιμητικές).

      [1] http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=370863

      [2] http://phdtheses.ekt.gr/eadd/handle/10442/28700

      Όπως και να έχει όμως ο νομοθέτης έχει νομοθετήσει κι ο νόμος αφορά και τον έναν που ενδιαφέρεται. Πάντως στα Σ.Δ.Ε. των σωφρονιστικών καταστημάτων, υπάρχει πάντα εκδήλωση ενδιαφέροντος από τους κρατούμενους.

      Ακριβώς γιατί όλοι έχουν το δικαίωμα στη δεύτερη ευκαιρία.

      Πραγματικά θα ήθελα να ήξερα τι ενδιαφέρον θα εκδήλωναν οι κρατούμενοι αν μπορούσαν να μεταβούν σε σωφρονιστικό κατάστημα που θα λειτουργούσε Σ.Δ.Ε αλλά και τμήμα τριτοβάθμιας σχολής για τους επιτυχόντες σε αυτό κρατούμενους μέσα από τη διαδικασία Πανελληνίων Εξετάσεων.

      Υ.Γ. Ο συγκεκριμένος δεν δηλώνει πολέμιος της κοινωνίας, άλλωστε δεν τραυμάτισε ούτε σκότωσε, ούτε έκανε χρήση του οπλισμού του. Δηλώνει αναρχικός. Που σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζει την εξουσία κι όχι την κοινωνία. Έννοιες τελείως διαφορετικές μεταξύ τους. Βέβαια το οξύμωρο είναι ότι δηλώνει πως δεν αναγνωρίζει καμία αρχή, αλλά αγωνίζεται να κάνει χρήση των νόμων της αρχής του Κράτους.

      Κι αν διάβασες προσεκτικά, γράφω ότι καλώς φυλακίστηκε ο συγκεκριμένος για το αδίκημα που διέπραξε. Απλά το αδίκημα του δεν είναι το ίδιο σοβαρό (τουλάχιστον με τον κοινό νου κι όχι κατ' ανάγκην με τον ποινικό κώδικα) με την παιδεραστία, την ανθρωποκτονία εκ προθέσεως και κατ' εξακολούθησιν, την εμπορία και διακίνηση ναρκωτικών ουσιών που πραγματικά είναι αδικήματα που στρέφονται άμεσα κατά της κοινωνίας και των μελών της.

      Διαγραφή
    5. Άλλη μια διόρθωση.

      ...είτε έχεις μπει ποτέ στη λογική...

      το ορθό είναι

      ...είτε ΔΕΝ έχεις μπει ποτέ στη λογική...

      Διαγραφή
    6. Ξεκινάτε από λάθος βάση. Ο νόμος ΔΕΝ δίνει το ΔΙΚΑΙΩΜΑ, αλλά τη ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ σε κάποιον κρατούμενο να πάρει άδεια για να σπουδάσει. Οι άδεια αυτή βάσει νόμου μπορεί να δοθεί αν τηρούνται κάποιες προϋποθέσεις οι οποίες καθορίζονται σαφώς:
      Ν2776/9 (ΦΕΚ291/Α) (www.et.gr)
      Άρθρο 58 Η εκπαιδευτική άδεια χορηγείται.......με τις προϋποθέσεις και κατά τη διαδικασία του άρθρου 55.....

      Άρθρο 55 Οι τακτικές άδειες χορηγούνται εφόσον.....
      -Δεν εκκρεμεί κατά του καταδίκου ποινική διαδικασία...
      -Εκτιμάται ότι δεν υπάρχει κίνδυνος τελέσεως ...νέων εγκλημάτων....
      -Συντρέχουν λόγοι που δικαιολογούν την προσδοκία ότι δεν υπάρχει κίνδυνος φυγής...

      Εις βάρος του Ρωμανού εκκρεμεί πονική διαδικασία και επιπλέον βάσει των γραφομένων του και δηλώσεών του, υπάρχει κίνδυνος τελέσεως νέων εγκλημάτων αλλά και φυγής του. Με ένα γκουγκλάρισμα μπορείτε να βρείτε πολλές πρόσφατες ανακοινώσεις και κείμενα του Ρωμανού. Αν εσείς δεν διαπιστώνετε μίσος (δικαιολογημένο ή αδικαιολόγητο δεν το εξετάζουμε) για την κοινωνία και την εξουσία αυτής (που η ίδια κοινωνία αποφάσισε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ να τη διοικεί), αυτό είναι δικό σας θέμα... Κάποιος που μισεί και αμφισβητεί την κοινωνία που τον περιόρισε, ειλικρινά πιστεύετε ότι θα εφαρμόσει και θα τηρήσει της αποφάσεις της;

      Όμως, να απαντήσω και στην κυρία Λουκοπούλου, που τόσο αβίαστα ως εκπρόσωπος της ΕΛΜΕ Ξάνθης πήρε θέση. Όταν εκπροσωπείτε έναν επίσημο φορέα, θα πρέπει να είστε και πιο προσεκτική στην επιχειρηματολογία σας. Δεν μπορείτε να ισχυρίζεστε δημόσια ότι ο Ρωμανός έχει το δικαίωμα που του δίνει ο Νόμος, ενώ ο νόμος λέει άλλα πράγματα. Εκθέτετε την Ένωση. Θα έπρεπε πρώτα να ψάξετε (εφόσον θεωρείτε το θέμα τόσο σημαντικό και τόσο σχετικό με τις αρμοδιότητες της Ένωσης) να δείτε τι πραγματικά λέει ο νόμος και μετά να γράψετε ότι θέλετε, χωρίς όμως ανακρίβειες.

      Διαγραφή
    7. Τεκμηριωμένη ανάλυση, που βάζει τα πράγματα στην πραγματική τους διάσταση. Ωστόσο συνάδελφε κάνεις ένα λάθος. Χρησιμοποιείς την λογική, κάτι που αδυνατούν να κάνουν οι διοικούντες της ΕΛΜΕ.
      Ασκείς δε σωστή κριτική στην κα. Λουκοπούλου, αλλά λίγο αργά.

      Διαγραφή
    8. @ Ανώνυμος 4 Δεκεμβρίου 10:47

      Δεν ξεκινώ από καμία λάθος βάση. Τουναντίον ξεκινώ από το σημείο που ξεκινάτε κι εσείς. Τη δυνατότητα. Σύμφωνα με τα δικά σας λοιπόν γραφόμενα ο Ρωμανός έχει το δικαίωμα να διεκδικήσει τη δυνατότητα να σπουδάσει, ή τη δυνατότητα να κερδίσει το δικαίωμα να σπουδάσει. Ή όπως θα σκέφτεται ο αναγνώστης των σχολίων μας "οι άνθρωποι παίζουν με τις λέξεις".

      Δεν διαπιστώνω μίσος στην κοινωνία, διαπιστώνω ξεκάθαρο μίσος στις Αρχές που διοικούν την κοινωνία. Το έγραψα ξεκάθαρα και τις δυο προηγούμενες φορές. Δεν είναι το ίδιο πράγμα.

      Το αν θα φύγει ή όχι δεν μπορεί να το ξέρει κανείς μας, άρα δεν είναι βέβαιο ότι θα αποδράσει και δεν είναι βέβαιο ότι δεν θα αποδράσει. Δεν είναι βέβαιο ότι θα τελέσει επιπλέον εγκλήματα όπως δεν είναι βέβαιο ότι δεν θα τελέσει επιπλέον εγκλήματα. Δεν μπορεί κανείς να προδικάσει τίποτα.

      Πραγματικά εσείς ποτέ δεν είπατε τη φράση ... "Θα τον σκοτώσω τον άτιμο..."; Αν την είπατε σημαίνει ότι όντως θα το κάνετε, όπως σημαίνει ότι δεν θα το κάνετε. Σε καμία περίπτωση όμως πρέπει ο όποιος συνομιλητής σας να καλέσει την αστυνομία να σας συλλάβει για ενδεχόμενη ανθρωποκτονία από πρόθεση.

      Το Δημοκρατικά που γράφετε με κεφαλαία γράμματα, χωρά πολύ συζήτηση μιας και η σημερινή μορφή της δημοκρατίας ουδεμία σχέση έχει με τη δημοκρατία της εποχής που γέννησε τον όρο.

      Διαγραφή
    9. Το σκεπτικό σας μπορώ να πω ότι με φοβίζει... Σύμφωνα λοιπόν με αυτά που λέτε, κάθε φορά που είναι να περάσετε απέναντι από έναν δρόμο που περνάνε αυτοκίνητα, δεν το σκέφτεστε, περνάτε έτσι στην τύχη. Είτε λοιπόν θα καταφέρετε να περάσετε, είτε θα σας πατήσει κάποιο αυτοκίνητο. Τίποτε δεν είναι βέβαιο...
      Ευτυχώς, οι κοινωνία δεν λειτουργεί με όρους καζίνο. Και η παραμικρή πιθανότητα να υπάρχει να συμβεί κάτι, θα πρέπει να το αποτρέπει. Βέβαια δυστυχώς αυτό δε συμβαίνει πάντα στην πράξη, γιατί συχνά εμφανίζεται κάποιος (μέλος της κοινωνίας) της φιλοσοφίας "έλα μωρέ, τι μπορεί να συμβεί" ή "ήταν θέλημα θεού" ή "η κακιά η ώρα φταίει", ο οποίος δρά ανάλογα και τα κάνει σκ..ά

      Για το τελευταίο που λέτε, έχετε απόλυτο δίκιο. Ουδεμία σχέση έχουν οι δύο "Δημοκρατίες". Ελπίζω μόνο να μην υποννοείτε ότι ήταν προτιμότερη εκείνη η δημοκρατία...

      Διαγραφή
    10. Όχι όταν περνάω το δρόμο απέναντι λαμβάνω όλα τα μέτρα που θα με προστατέψουν. Σίγουρα όμως δεν μπορώ να ξέρω αν θα επιβιώσω από ένα τροχαίο ατύχημα ή από ένα έμφραγμα. Πάντως όταν κάποιος διασχίζει το δρόμο δεν είναι σίγουρο ότι θα φτάσει απέναντι μιας και υπάρχουν περισσότεροι του ενός παράγοντες που συμπληρώνουν τη διαδικασία αυτή. Αλλά κατεβάζετε το επίπεδο σε σκεπτικό νηπιαγωγείου και δεν μπορώ να σας ακολουθήσω εκεί. Λυπάμαι.

      Όσο για τη δημοκρατία. Ναι προτιμώ τη δημοκρατία της Αρχαίας Αθήνας.

      Διαγραφή
  2. Για ποιο λόγο εβγαλε ψηφισμα η ΕΛΜΕ Ξανθης για το Νίκο Ρωμανό δεν καταλαβαίνω. Αν μπορει καποιος απο την ΕΛΜΕ να γράψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θέλουν τράβηγμα τα αυτιά τους . Δάγκωμα θέλουν . Από μασέλα Δροσερού . Για κάποιες κυριούλες το λέω που ήταν και πρόεδροι επιτροπών και δεν ήξεραν που πάνε τα τέσσερα . Και βγάζουν ψήφισμα συμπαράστασης στον Ηρωα ρωμανό . Το θύμα της δολοφονικής σφαίρας του κράτους, που οι ίδιες υπηρετούν. Του κράτους που τις πληρώνει.
      Αυτό δεν ειναι ελμε . Έιναι με-λε ΚΚΕ.
      Συνεχίστε να μας διασκεδάζετε.

      Διαγραφή
  3. Μαρία Λουκοπούλου3 Δεκεμβρίου 2014 - 8:22 μ.μ.

    Η πολιτεία αναγνωρίζει το δικαίωμα στους/στις φυλακισμένους/ες να δίνουν εξετάσεις και να σπουδάσουν παρακολουθώντας, με ειδικές άδειες, μαθήματα στη σχολή τους προφανώς μέσα στα πλαίσια του σωφρονισμού τους. Δεν εξετάζει πως και γιατί βρίσκονται στη φυλακή.

    Στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε ένα παιδί, με την ιστορία που ξέρουμε, που δικαιούται άδειες να σπουδάσει γιατί έτσι λέει ο νόμος. Τόσο απλό. Και είναι αποφασισμένο να διεκδικήσει με τη ζωή του αυτό το δικαίωμα.

    Ως εκπαιδευτικοί, που πιστεύουμε στη δύναμη της εκπαίδευσης, δεν δικαιούμαστε να μην πάρουμε θέση στο θέμα αυτό στηρίζοντας απλά την εφαρμογή του νόμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποιος είναι πιο επικίνδυνος: Ο Ρωμανός που χαροπαλεύει για να πάρει άδεια ή αυτοί που νόμιμα σου αφαίρεσαν το 60% του πραγματικού σου εισοδήματος, πλειάδα δικαιωμάτων σου, σπίτια φτωχών και προσεχώς του δικού σου (και κυκλοφορούν ελεύθεροι και με τιμές);
    Ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιον ρωτάς; Εμάς, ή τους πελάτες που βρίσκονταν στην τράπεζα στο Βελβεντό την ώρα που έμπαινε ο Ρωμανός και η παρέα του με καλάσνικοβ. Ή μήπως ρωτάς τον περαστικό που τον σταμάτησαν με το αυτοκίνητό του και τον πήραν μαζί τους για ασπίδα;

      Διαγραφή
    2. Ποιον θα ήθελες για συνάδελφο το Ρωμανό ή αυτόν ( https://www.youtube.com/watch?v=bRwg9E9ARPA&feature=youtu.be&t=32s );

      Διαγραφή
  5. Και πολύ ήπια ηταν η ανακοίνωση, ρίξτε κι εδώ μια ματιά...

    http://www.enikos.gr/society/282545,Ayto_einai_to_keimeno_ths_ELME_poy_proka.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή