Γραφείο
105, 1ος όροφος
Μπρωκούμη 30, 67100 Ξάνθη
Τηλ & Φαξ:
2541028230
Κιν.
6972121615
Κιν.
6944474631
Email: elmexanthis@gmail.com
|
Αρ.
Πρωτ.: 432
Ξάνθη, 6/10/2012
|
Προς:
Διευθυντή Β/θμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης
Κοιν.:
Σχολεία αντιπεριφέρειας Ξάνθης
|
Κύριε
Διευθυντά,
Ζητούμε να προβείτε στις απαραίτητες
ενέργειες για την κάλυψη των κενών σε διδακτικό προσωπικό στα σχολεία της
Β/θμιας εκπαίδευσης Ξάνθης και σε ειδικό επιστημονικό προσωπικό στο ΕΕΚ Ξάνθης.
Σας παρακαλούμε να φροντίσετε ώστε τα κενά
να καλυφθούν, όπου είναι δυνατόν, με αναπληρωτές και όχι με υπερωρίες. Για τις
περιπτώσεις που αυτό δεν είναι δυνατόν σας παρακαλούμε να μεριμνήσετε για τη
διαθεσιμότητα των κονδυλίων για την κάλυψη της υπερωριακής αποζημίωσης των
συναδέλφων/ισσών.
Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ
H Πρόεδρος Ο Γραμματέας
_________________________________________________
Η απάντηση του διευθυντή Β/θμιας:
ΞΑΝΘΗ 09/10/2012
Αριθ. Πρωτ.: 6715
|
|
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ
ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΝΑΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ
Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΞΑΝΘΗΣ
|
Προς
Ε.Λ.Μ.Ε. Ν.ΞΑΝΘΗΣ
Μπρωκούμη 30,
67100 ΞΑΝΘΗ
|
Δ/νση : Διοικητήριο 67100
Ξάνθη
|
|
Τηλέφωνο : 25413/50295
|
|
FAX : 25410/22860
|
|
e-mail : mail@dide.xan.sch.gr
|
|
Πληροφορίες : ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
|
ΚΙΟΣΣΕΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΘΕΜΑ: «Δίνονται
στοιχεία»
Σε απάντηση του
υπ’αριθμ.432/06-10-2012 εγγράφου σας ενημερώνουμε ότι:
α.
Έχουμε προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προς το ΥΠΑΙΘΠΑ, δηλώνοντας τα
λειτουργικά κενά στο ΟΠΣΥΔ για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών και
αναμένουμε ενέργειές τους.
β. Σήμερα, 09/10/2012 προσλήφθηκαν από το
ΥΠΑΙΘΠΑ αναπληρωτές εκπ/κοί κλάδων ΠΕ23 και ΠΕ30 ως ειδικό επιστημονικό
προσωπικό για τις ανάγκες του ΕΕΕΕΚ.
γ. Σε ό,τι αφορά στην κάλυψη της αποζημίωσης για
την υπερωριακή εργασία των εκπαιδευτικών της Δ.Δ.Ε. Ξάνθης, σας γνωρίζουμε ότι
από την υπηρεσία μας έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την έγκαιρη
εξασφάλιση των σχετικών κονδυλίων.
Ο Δ/ΝΤΗΣ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
|
Για το ξεχείλωμα των δεύτερων αναθέσεων κυρίως στο μάθημα της ιστορίας , θα ζητήσετε απαντήσεις? Σε πολλά σχολεία έχουν δοθεί 14-17 ώρες παρανόμως ιστορίες σε ξενόγλωσσους και θεολόγους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός αν δεν θεωρείτε συναδέλφους τους αδιόριστους και τους αναπληρωτές. Έχει γίνει διερεύνηση της ποιότητας του μαθήματος που προσφέρουν οι ξενόγλωσσοι και οι θεολογοι (για την ιστορία μιλάω)?
Αυτό που γίνεται φετος, με τις αναθέσεις ιστοριας σε άσχετες ειδικότητες, ξεπερνάει το γελοίο.
ΑπάντησηΔιαγραφή..και 'γω ξέρω να πλέκω, βαλτε με να κάνω Οικιακή Οικονομία.
Υποθέτω, δεν φταίει ο διευθυντής β/θμιας, αφού και αυτος, γρανάζι του Συστήματος είναι, αλλά είναι προφανές πλέον, οτι θέλουν εκπαιδευτικούς για ολες τις δουλειές, για όλα τα κενά διδακτικών ωρών.
Η αποκλειστική ευθύνη είναι του προισταμένου β/θμιας ο οποίος πίεσε με πολλούς τρόπους προς αυτή την κατεύθυνση, του διευθυντή του σχολείου ως εκτελεστικου οργάνου, του συλλόγου διδασκόντων ο οποίος στην λογική να "βολέψουμε" τους παλιούς ξενόγλωσσους και θεολόγους δεν όρθωσε το ανάστημα του και τέλος της τοπικής ΕΛΜΕ που για πολλούς ύποπτους λόγους ανέχεται τέτοιου είδους παρανομίες χωρίς τουλάχιστον να τις κατακρίνει δημοσίως, αδιαφορώντας βεβαίως για το πόσοι παραπάνω αναπληρωτές θα προσλαμβάνοταν αλλά και για το τι μπορούν να προσφέρουν οι παραπάνω ειδικότητες στους μαθητές. Τα πράγματα είναι απλά, ας τα πούμε με το όνομά τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι του χρόνου θα επεκταθεί αυτή η τακτική .Φυσικοί , πληροφορικοί θα κάνουν μαθηματικά και διάφορα άλλα ξεχειλώματα. Όλα φυσικά για το καλό του μαθητή ε!!!
Να διευκρινίσω οτι είμαι μόνιμος και όχι φιλόλογος, και άρα δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο "συμφέρον" προς τους αδιόριστους συναδέλφους. Απλή συναδελφική αλληλεγγύη και ανησυχία για την ποιότητα της εκπαίδευσης. Κάτι που όλοι οι παραπάνω υπεύθυνοι δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει.
...μα φυσικά ο διευθυντης β/θμιας, είναι αυτός που πιέζει/"παροτρύνει" τους διευθυντές να δίνουν αναθέσεις σε ξενογλωσσους-θεολόγους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ διευθυντής β/θμιας παίζει το καλολαδωμένο γρανάζι του Συστήματος στους ανωτέρους του..και οι διευθυντές, το καλολαδωμένο γρανάζι του Συστήματος στο διευθυντή β/θμιας, ο οποίος τους "έκρινε" κιόλας, στην τοποθέτησή τους!
Τα θέματα που θίγονται έχουν ήδη συζητηθεί και παρακολουθούνται από το ΔΣ γι' αυτό και το παραπάνω έγγραφο προς τον προϊστάμενο σχετικά με τις υπερωρίες (ακριβώς επειδή οι αναπληρωτές/τριες και οι αδιόριστοι/ες εκπαιδευτικοί είναι συνάδελφοι/ισσες). Το θέμα με τις β’ αναθέσεις πάλι είναι πιο πολύπλοκο. Σαφώς δεν είναι καλό να διδάσκονται τα παιδιά τα μαθήματα από άλλες ειδικότητες. Πόσο καλό όμως θα είναι να τα διδάσκει (στην ειδικότητά του) ένας ξεπατωμένος εκπαιδευτικός που γυρίζει από σχολείο σε σχολείο; (όλοι/ες περάσαμε από τέτοιες καταστάσεις) Επιπλέον στους πονηρούς καιρούς που ζούμε πρέπει να δείχνουμε αλληλεγγύη μεταξύ μας. Μη ξεχνάμε ότι ο νόμος επιτρέπει να σταλεί ένας εκπαιδευτικός που περισσεύει σε άλλη περιοχή της περιφέρειας (ας πούμε στο Σουφλί) ή ότι ακόμη δεν ξέρουμε αν και πως θα αρχίσουν οι απολύσεις-εφεδρείες-διαθέσεις ή όπως αλλιώς θα βαφτιστεί (υπερβολές; μη κρυβόμαστε, όλοι/ες τα σκεφτόμαστε αυτά).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό την άλλη οι καταφυγή στις β’ αναθέσεις ΔΕΝ μπορεί να θεωρηθεί οριστική λύση. Λύση θα ήταν ίσως η αναδιάρθρωση του προγράμματος ή τα λιγότερα παιδιά στην τάξη, ένα σωστό σχολείο εν ολίγοις. Θεωρήθηκε από το ΔΣ ως μια προσωρινή λύση, εφόσον τηρούνται οι σχετικοί νόμοι, για τη φετινή σχολική χρονιά, μέχρι να δούμε (σε συνεργασία με την ΟΛΜΕ γιατί το θέμα ταλαιπωρεί όλη τη χώρα) πως θα το αντιμετωπίσουμε.
Το θέμα θα ξανασυζητηθεί στο σημερινό (15/10/2012) Δ.Σ. για να δούμε αν έχουν προκύψει νέα δεδομένα και παρατυπίες. Θα σας ενημερώσουμε για τις ενέργειές μας άμεσα.
(Το σχόλιο για τους «πολλούς ύποπτους λόγους» για τους οποίους το ΔΣ της ΕΛΜΕ ανέχεται παρανομίες το θεωρούμε έκρηξη της στιγμής που οφείλεται στον εκνευρισμό που έχουμε όλοι/ες μας αυτόν τον δύσκολο καιρό και το αφήνουμε ασχολίαστο!)