Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Πρακτικά Γενικής Συνέλευσης 25/2/2015

Στην εξ αναβολής Συνέλευση που πραγματοποιήθηκε χθες στο 7ο Γ/σιο η συμμετοχή των συναδέλφων/ισσών ήταν και πάλι απογοητευτικά μικρή (περί τα 30 μέλη) παρά τη επίμονη ενημέρωση με επιστολές, mail, sms, επισκέψεις  μελών του Δ.Σ. στα σχολεία. Τα συμπεράσματα δικά σας. Από την πλευρά μας θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για όσα χάσαμε και προσπαθούμε να ανακτήσουμε και για όσα μπορούμε να κατακτήσουμε. Και αυτό που είμαστε διατεθειμένοι να διεκδικήσουμε απαντά στο ερώτημα «τι σχολείο θέλουμε», ερώτημα που αναδείχθηκε στη χθεσινή ποιοτική και σε εξαιρετικό κλίμα συζήτηση.
Συνοψίζουμε τα βασικά σημεία της Συνέλευσης συνθέτοντας τις τοποθετήσεις και προτάσεις των συναδέλφων/ισσών:
· Η ύπαρξη ομάδων εργασίας κρίθηκε απαραίτητη, προκειμένου να εμπλέξει ενεργά τους συναδέλφους στη διαμόρφωση των θέσεων του κλάδου. Αυτές θα ενισχυθούν και από τη συμμετοχή μας σε forum συζήτησης στο blog της ΕΛΜΕ. Ανάγκη προσέγγισης αναπληρωτών και νεοδιόριστων συναδέλφων.
·  Τέθηκε το θέμα ιεράρχισης των διεκδικήσεών μας. Μέσα από τις σχετικές προτάσεις ανακύπτουν ως άμεσες οι εξής: επαναπρόσληψη συναδέλφων, μισθολογικό (άρση ανισοτήτων, ξεπάγωμα ωριμάνσεων χωρίς αξιολόγηση), επαναφορά ωραρίου, 25 μαθητές ανά τάξη, διορισμοί. Κριτήρια επιλογής στελεχών εκπαίδευσης. Συνυπηρέτηση.
·  Άλλες προτάσεις: διαχωρισμός Μ.Κ. από βαθμούς και επαναφορά παλαιών βαθμών Α,Β,Γ.  Αλλαγή στο δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα που μας εξομοιώνει όλους και κατάργηση Πειθαρχικού Κώδικα. Εξορθολογισμός ειδικοτήτων, επιστροφή των ξενόγλωσσων. Ανακατανομή μοριοδότησης σχολείων.
·   Πρόταση για ξεχωριστή Συνέλευση α) για την Αξιολόγηση και β) «τι σχολείο θέλουμε». Προώθηση της πρότασης της ΟΛΜΕ για την Αξιολόγηση.
·  Μείωση της ύλης και 4μηνα στα Γ/σια. Χωρίς αποκλεισμούς η 9χρονη υποχρεωτική εκπ/ση. Γραμματειακή υποστήριξη στα σχολεία ώστε να απαλλαγούμε από το γραφειοκρατικό φόρτο.
· Αποδέσμευση απολυτηρίου  από ΑΕΙ
· Θα κατατεθούν προτάσεις που επεξεργάστηκε η ομάδα εργασίας του 7ου Γ/σίου
·  Τοποθετήσεις:  Λιγότερο στρες στους εκπαιδευτικούς, λιγότερο στα παιδιά. Η απολίτικη γενιά διαμορφώθηκε από τη συρίκνωσης της ανθρωπιστικής παιδείας. Νέο περιεχόμενο και στόχοι για το μάθημα της Ιστορίας. Όχι στο μοναδικό εγχειρίδιο. Ανάγκη βελτίωσης της εικόνας μας στην κοινωνία. Να δοθεί η ευκαιρία και στους μαθητές και στους γονείς να συμβάλλουν με τις προτάσεις τους στο διακύβευμα που είναι «το σχολείο που θέλουμε»
Συμπερασματικά υπήρξε επικύρωση του πλαισίου διεκδικήσεων που προτάθηκαν από το Δ.Σ. με την επισήμανση ότι απαιτείται επεξεργασία των θέσεών μας ως προς το περιεχόμενο και τους στόχους τους.

Η συνέλευση ολοκληρώθηκε με την απόφαση να δημοσιευτεί κείμενο σχετικά με τη στάση των στελεχών εκπαίδευσης της Ξάνθη τα δύο χρόνια της Αξιολόγησης και τη βούλησή μας για τον αποκλεισμό στις νέες κρίσεις όσων υπηρέτησαν την Αξιολόγηση- χειραγώγηση.

3 σχόλια:

  1. Πιστεύω πως το" σχολείο που θέλουμε" έχει καθορισθεί από την απόφαση του συνεδρίου της ΟΛΜΕ. Τι νόημα έχει η Συνέλευση μέσα στο καταχείμωνο? να γίνει η επαναστατική γυμναστική μήπως και μουδιάσουμε? ή να ευλογίσουμε τα γένεια μας? και αφού τα είπατε όλα αυτά τα περισπούδαστα (τετράμηνα, 9χρονη υποχρεωτική χωρίς αποκλεισμούς-αλήθεια ποιός αποκλείεται?-) καλέσατε και τους νεοδιόριστους....ρε συνάδελφοι πόσους ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ?....και στο τέλος η "απογοητευτικά μικρή" συνέλευση δεν κρατήθηκε και έκφρασε τη "βούληση"της "για τον αποκλεισμό στις νέες κρίσεις όσων υπηρέτησαν την Αξιολόγηση- χειραγώγηση".
    Συγκρατηθείτε. Θέλει "αρετή και τόλμη" η εξουσία. Όταν πετυχαίνετε ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ: ό,τι αποφασίζεται , να το δημοσιεύετε, αλλιώς με αυτά η ΕΛΜΕ καιο συνδικαλισμός χάνει την σοβαρότητά του και απαξιώνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικές συνελεύσεις πρέπει να γίνονται όλες τις εποχές του χρόνου και όσο πιο συχνά γίνεται. Τα άλυτα προβλήματα έχουν δυναμική και μεταλλάσσονται.

      Διαγραφή
  2. Αυτό αγαπητοί συνάδελφοι του ΔΣ δεν ήταν ΓΣ, ήταν άλλο ένα ανοιχτό ΔΣ, το λέω αυτό όχι για τυπικούς λόγους αλλά ουσιαστικούς. Ας κάνουμε τα στραβά μάτια στο θέμα της απαρτίας, όπως κάνουμε τα τελευταία 20 χρόνια. Δεν μπορούμε να κάνουμε όμως τα στραβά μάτια στο γεγονός ότι δεν έγινε ΚΑΜΙΑ ψηφοφορία επί των προτάσεων. Ακούστηκαν απόψεις και μόνο. Πότε άλλωτε δεν έχει γίνει αυτό. Η τήρηση των δημοκρατικών διαδικασιών κυρίες και κύριοι του ΔΣ είναι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ κάθε τι άλλο είναι αυθαίρετο, αυταρχικό και αντιδημοκρατικό.
    Άρα ακούστηκαν πράγματα και δεν αποφασίσθηκε ΤΙΠΟΤΑ. Αν τώρα το ΔΣ θέλει να υιοθετήσει τις προτάσεις (όλες ή μερικές) μετά από ψηφοφορία μεταξύ των μελών του ΔΣ, τότε αυτό είναι απόφαση του ΔΣ. Αυτό δεν είναι κακό, αντίθετα είναι θεμιτό, προβλέπεται από το καταστατικό και κατά συνέπεια είναι δημοκρατικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή