ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Με αφορμή τα
πρόσφατα δημοσιεύματα για την πρόθεση της κυβέρνησης να αυξήσει το διδακτικό
ωράριο των εκπαιδευτικών βασισμένη στην έκθεση του ΟΟΣΑ, σημειώνουμε τα εξής:
Η Έκθεση του ΟΟΣΑ
για την Εκπαίδευση στην Ελλάδα, στην οποία βασίζεται η πρόταση για την αύξηση
του ωραρίου, αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα αλλοίωσης και διαστρέβλωσης της
εκπαιδευτικής πραγματικότητας της χώρας μας. Οι εμπειρογνώμονες του «έγκυρου»
Διεθνούς Οργανισμού δεν επιδίωξαν να καταγράψουν τι πραγματικά συμβαίνει στην
ελληνική εκπαίδευση. Η Έκθεση που έδωσαν δεν είναι παρά μια κατά παραγγελίαν
από το Υπ. Παιδείας Έκθεση (η σύνταξη της έκθεσης κόστισε 127.653 €, χωρίς να
υπολογίσουμε τους φόρους και τις κρατήσεις) που σκοπό έχει να ενισχύσει την
Κυβέρνηση και την Τρόικα στην προσπάθειά τους να λάβουν ακόμα πιο επώδυνες
αποφάσεις για τη δημόσια εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς.
Διαβάστε τη συνέχεια του δελτίου τύπου εδώ
Για όποιον/α θέλει
να εμβαθύνει περαιτέρω το θέμα υπενθυμίζουμε και την μελέτη του ΚΕΜΕΤΕ όπου
συγκρίνονται οι ώρες εργασίας (αλλά και οι μισθοί) των Ελλήνων/ίδων εκπαιδευτικών
με αυτές της Ε.Ε. και των χωρών του ΟΟΣΑ.
Θα βρείτε τη μελέτη
του ΚΕΜΕΤΕ εδώ
Επίσης η ΟΛΜΕ κατέγραψε τα δημιοσιεύματα του τύπου σχετικά με το θέμα εδώ
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Διαγραφή