Παρασκευή 10 Απριλίου 2020

Διαμαρτυρία

Στο ΔΣ της ΕΛΜΕ φτάνουν πολλές καταγγελίες για κάποιους/ες διευθυντές/τριες που, μέσα στην πίεση των ημερών, έχουν από τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους πολύ περισσότερες απαιτήσεις από όσες είναι μέσα στα καθήκοντά τους. Αυτές οι απαιτήσεις δεν περιορίζονται μόνο στα εκπαιδευτικά καθήκοντα αλλά και στην ανάθεση, με το πρόσχημα της άγνοιας στους υπολογιστές(!), υποχρεώσεων που, σύμφωνα με τον νόμο, έχουν ανατεθεί στους/στις διευθυντές/τριες.

Ζητάμε από τους/τις συναδέλφους/ισσες διευθυντές/τριες, στις δύσκολες για όλες και όλους μέρες που περνάμε, αφενός να ανταποκριθούν στα καθήκοντα που επιβάλει η θέση τους και αφ' ετέρου να περιορίσουν τις απαιτήσεις τους από τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους σε αυτά που απαιτούνται από αυτές/ούς.
-------------
Στο παραπάνω κείμενο διαφώνησε ο Χρήστος Ιωαννίδης.

3 σχόλια:

  1. Ονόματα και διευθύνσεις ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι. Διοικητικός συνδικαλισμός (στις διαφωνίες αναφέρομαι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω αποστείλει ανώνυμε τους λόγους και αν με ήξερες θα καταλάβαινες γιατί διαφώνησα. Όλοι είναι μέλη της ΕΛΜΕ ( συνάδελφοι οι οποίοι κατέχουν θέσεις ευθύνης, εκτός αν τους θεωρείς αυτούς που υπηρετούν αυτές τις θέσεις ότι δεν είναι συνάδελφοί μας). Δεν μπορούμε όμως με μια καταγγελία για την οποία δεν έχω ενημερωθεί επαρκώς , αν και είμαι μέλος του διοικητικού της ΕΛΜΕ, να καταδικάσω άλλον συνάδελφο χωρίς να έχω ακούσει και την άλλη πλευρά ή να έχω τον απαιτούμενο χρόνο να κάνω την δική μου έρευνα. Η στοιχειώδης δημοκρατία απαιτεί να ακουστούν και οι δύο πλευρές και τότε θα βγει τεκμηριωμένη η καταγγελία και όχι μονόπλευρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή