Σάββατο 19 Μαρτίου 2016

Καταγγελία ΕΛΜΕ Ξάνθης



Μόλις πριν λίγες ώρες, ενημερωθήκαμε σχετικά με την εκπαιδευτική εκδρομή ομάδας μαθητών και μαθητριών του 1ου Λυκείου στο Ευρωκοινοβούλιο. Οι υπεύθυνοι της συγκεκριμένης δράσης, αφού απηύθυναν αίτημα ένταξής τους σε χρηματοδοτούμενο πρόγραμμα εκπαιδευτικών επισκέψεων, απόδέχτηκαν την πρόσκληση του ευρωβουλευτή της Χρυσής Αυγής, Ελευθέριου Συναδινού, καθώς άλλοι ευρωβουλευτές είχαν εξαντλήσει τα περιθώρια που τους αναλογούσαν από τον προϋπολογισμό του Ε.Κ.

Η ΕΛΜΕ Ξάνθης καταδικάζει, απερίφραστα, την απόδοχή αυτής της πρόσκλησης και διερωτάται αν ενημερώθηκαν οι μαθητές/τριές και οι γονείς τους γι αυτήν την εξέλιξη.

Κρίνουμε το λιγότερο ανεύθυνη και επιπόλαιη τη συναίνεση εκ μέρους του συλλόγου διδασκόντων, εφόσον γνώριζαν,   να αποδεχτεί το σχολείο την πρόσκληση του ευρωβουλευτή της Χρυσής Αυγής υπογράφοντας το πρακτικό μετακίνησης. Ενέργεια η οποία μπορεί να θεωρηθεί ως νομιμοποίηση ενός κόμματος - εγκληματικής οργάνωσης και αφήνει το  ενδεχόμενο  κομματικής και επικοινωνιακής εκμετάλλευσης. Ιδιαίτερα μετά τις ρατσιστικές δηλώσεις του εν λόγω ευρωβουλευτή, που για πρώτη φορά στα χρονικά του ΕΚ, υποχρεώθηκε να αποχωρήσει από τη συνεδρίαση της Ολομέλειας, η πράξη αυτή μας αφήνει έκθετους απέναντι στους/στις μαθητές/τριές μας ειδικά της μειονότητας. Η εκπαιδευτική κοινότητα, υπερασπιζόμενη το δημοκρατικό ήθος, έχει συστρατευτεί ενάντια στο φασισμό και ρατσισμό της Χ.Α. και έχει καταγγείλει την προσπάθειά της να  διεισδύσει  στα σχολεία μας.

Αναλογιζόμενοι τα στενά χρονικά περιθώρια και λαμβάνοντας υπόψη τη δριμεία αντίδραση των γονέων που δεν γνώριζαν από ποιον έγινε η πρόσκληση παρά μόνο όταν έλαβαν το πρόγραμμα της εκδρομής, ζητούμε ως ΕΛΜΕ, τη ματαίωσή της. Με σκοπό να προστατευθούν οι μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου αλλά και όλη η εκπαιδευτική κοινότητα της Ξάνθης.



Δ.Σ. ΕΛΜΕ ΞΑΝΘΗΣ

170 σχόλια:

  1. Τελικά δεν έρχεται δίχως κόστος αυτή η νέα "εξωστρέφεια" του σχολείου δια του τουρισμού. Οι υπεύθυνοι απηύθυναν αίτημα... Το βασικό αίτημα κι από τον εαυτό τους ας είναι η διδασκαλία και η μαθητεία. Τα άλλα ανήκουν σε άλλον επαγγελματικό κλάδο που ονομάζεται "τουριστικοί πράκτορες".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαλείψτε τους ναζί-εκπαιδευτικούς από κάθε σχολείο!
    Τσακίστε τους φασίστες σε κάθε γειτονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την πολιτική ευθύνη για τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα στο Κερατσίνι ανέλαβε χθες ο γ.γ. της Χρυσής Αυγής Ν. Μιχαλολιάκος, την παραμονή της δεύτερης επετείου από το τραγικό συμβάν στο Κερατσίνι.

    http://www.kathimerini.gr/831271/article/epikairothta/politikh/omologia-mixaloliakoy-gia-fyssa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 1. Ακύρωση της εκδρομής.
    2. Πρώτα διαβάζουμε, έπειτα υπογράφουμε.
    3. Ασχολούμαστε στοιχειωδώς με την επικαιρότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επιτέλους τσακίσαμε τους φασίστες: 40 παιδιά, 24 ώρες πριν φύγουν, που έχουν κάνει δυσβάσταχτα έξοδα για την συμμετοχή τους, που παραμέρισαν υποχρεώσεις όπως εξετάσεις για γλώσσα, που κάναν όνειρα για μια εκδρομή και ξενύχτησαν ένα μήνα περιμένοντας την μοναδική ευκαιρία που τους δίνει ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ. Προφανώς, δεν έχετε μεγαλώσει παιδιά που πήραν την υπόσχεση από το σχολείο, τους καθηγητές, την Δνση, ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ. Τώρα "οι δριμείες" αντιδράσεις κάποιου (που σίγουρα θα ζητηθούν όλα τα ονόματα) θα αντικατασταθούν από 40 καταγγελίες και κυρίως ΤΗΝ ΙΣΟΠΈΔΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΏΝ, το τσάκισμα κάθε πίστης τους στο ότι το σχολείο φροντίζει για το άνοιγμα των οριζόντων τους. Τι σχέση έχει ποιος είναι ο συγκεκριμένος ευρωβουλευτής, με την αξιοποίηση των δικαιωμάτων που απέμειναν στον Έλληνα πολίτη; Μήπως έγινε έστω και μια κουβέντα πολιτικής επιρροής στους συμμετέχοντες; Οι ήρωες εκπαιδευτικοί που κουράστηκαν τόσο πολύ για να πετύχουν την σημαντικότερη εκδρομή που μπορεί να γίνει, αυτή την φορά "κάηκαν στην πυρρά" από δικούς τους ανθρώπους. Ποιοι ανεγκέφαλοι τους κατατάσσουν στους 1) τουριστικούς πράκτορες 2) ναζί εκπαιδευτικούς 3) πολιτικώς υπεύθυνους για την δολοφονία του Φύσσα 3) ανεύθυνους που δεν διαβάζουν τι υπογράφουν.... στα μέχρι τώρα σχόλια. Ε.Λ.Ε.Ο.Σ. Ανθρωποθυσίες στον βωμό της μικροπολιτικής. Ή μήπως στον βωμό της αιώνιας κατάρας του Έλληνα: "Να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα". Αλίμονο στην δημοκρατική αντίληψη που διδάχθηκαν σήμερα τα παιδιά μας, Αλίμονο στον εκπαιδευτικό. Αλίμονο στο σχολείο. Ένας συνάδελφος που οι δημοκρατικές του αντιλήψεις δεν του στέρησαν την στοιχειώδη λογική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή μίλησες για λογική. Το μόνο λογικό - μη συναισθηματικό - επιχείρημά σου είναι: "Μήπως έγινε έστω και μια κουβέντα πολιτικής επιρροής στους συμμετέχοντες;"

      1. Είχε προγραμματιστεί γεύμα με τον χρυσαυγίτη βουλευτή (και συνήθως όταν τρώμε μιλάμε)
      2. Μπορούν τα σχολεία να συνεργάζονται με φονικές συμμορίες αρκεί να μην ανοίγουν κουβέντες οι συμμετέχοντες;

      Για τα συναισθηματικά μόνο για ένα:
      "Προφανώς, δεν έχετε μεγαλώσει παιδιά..."
      1. Η Μάγδα Φύσσα είχε μεγαλώσει και θα μπορούσες να ήσουν εσύ η Μάγδα Φύσσα.
      2. Αν κάποιος δεν μεγάλωσε παιδί, μπορεί και να μην ήταν επιλογή του.

      Διαγραφή
    2. Πολύ "συγκινητικά" και "αθώα", όσα μας παραθέσατε!
      Τα παιδιά ως προπέτασμα, για να συγκαλύψουν τους ναζί της Χ.Α.

      Διαγραφή
    3. Τη δευτέρα θα κάνουμε και δραστηριότητες κατά των φυλετικών διακρίσεων και του φασισμου, τρομάρα μας...
      Χα χα χα
      Πάντως θα πρέπει να λογοδοτήσουν κάποιοι εδώ στην Ξάνθη, σε μας. Λέω τώρα.

      Διαγραφή
    4. Σε ποιον ακριβώς εννοείς;

      Διαγραφή
    5. Σε μας που έχουμε απορίες, όσοι-ες έχουμε απορίες. Εσύ δεν έχεις;Σου φαίνονται όλα φυσιολογικά;

      Διαγραφή
    6. (συνέχεια:)Εννοώ το άτομο ή τα άτομα που διεκπεραίωσαν την αλληλογραφία και σίγουρα γνώριζαν τον σπουδαίο οικοδεσπότη που θα μυούσε τα παιδιά στους κανόνες της ευρωπαικής δημοκρατίας.Αυτά τα άτομα χρειάζεται να δώσουν εξηγήσεις γι αυτό το ρεζιλίκι.Και τώρα που βλέπω και κάποια σχόλια γονέων,το ξανασκέφτομαι και λέω ότι και αυτοί οι γονείς θα πρέπει να λογοδοτήσουν σε όλη την ανθρωπότητα για το γεγονός ότι έχουν γίνει γονείς...
      Καλή άνοιξη

      Διαγραφή
    7. Να που η ασχετοσύνη, η προχειρότητα και η τυφλή ιδεοληψία φέρνει ένα βήμα μπροστά την παιδεία μας και τον πολιτισμό μας. ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ, ΓΕΥΜΑ, ΓΝΩΡΙΜΙΑ, ΟΜΙΛΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ, ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ, από κανέναν πολιτικό. Ούτε καν το πρόγραμμα ξέρεις. Δεν έχει σημασία έτσι; Το μόνο που υπάρχει είναι: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ.
      Αυτό περιγράφει όλο το πρόβλημα που δημιουργήθηκε.
      Μην σχολιάσω την τελευταία φράση σου γιατί είναι ΣΚΕΤΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ.

      Διαγραφή
    8. Εμεις οι γονείς των παιδιων θεωρούμε μη νομιμη την απόφαση του υπουργείου και απαράδεκτη την στάση της ελμε η οποία θα πρέπει να λογοδοτήσει.Καλούμε την πρόεδρο να δώσει σαφείς εξηγήσεις στους γονείς των μαθητών και όχι αερολογίες και υποσχέσεις.

      Διαγραφή
    9. Γιατί τι έκανε η ΕΛΜΕ για να λογοδοτήσει;

      Διαγραφή
    10. απάντηση στο 11:45
      τη γνώμη μου λέω όπως όλοι. Και εσύ είσαι κρύος; κρύα; και δεν έχεις χιούμορ.

      Διαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παρακαλώ για περισσότερη υπεύθυνη ενημέρωση. Τι σχέση έχει οποιοδήποτε πολιτικό κόμμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νέο στοιχείο: το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο απαιτεί 40 Χ 550 = 22.000 € για τα έξοδα που έγιναν ήδη. Η φράση που μας απηύθυνε: "δεν έχετε να κάνετε με παρεΐτσα που σήμερα λέμε ναι και αύριο όχι". Ποιος πληρώνει; Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέχομαι ότι κάποιος μπορεί να υπέγραψε επιπόλαια ή χωρίς ενημέρωση. Τι κάνουμε; Εμένουμε στο λάθος; Λύσεις υπάρχουν:
      1/3 = 7333 € όποιος υπέγραψε,
      1/3 = 7333 € όποιος ακύρωσε ( http://www.xanthipress.gr/paremvasi-tou-ipourgiou-pedias-mateose-tin-ekdromi-xorigo-ton-evrovoulefti-tis-xa/ ),
      1/3 = 7334 € οι καθηγητές της Ξάνθης σε συμπαράσταση στο Σύλλογο Διδασκόντων του 1ου ΓΕΛ - Από 10 € ο ένας.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ υπάρχουν νόμοι και διαδικασίες. Κανείς δεν υπόγραψε επιπόλαια. Εγκρίθηκε από όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και δεν υπάρχει δικαιολογία ακύρωσης. Η πρόσκληση αφορά τα ελληνικά σχολεία και στέλνεται από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Ποιος έκανε υπέρβαση των νόμων και με τι αιτιολογία. ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΕΛΜΕ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ; Που ζούμε; Πρόκειται για Σοβιετικό Μοντέλο; Και τέλος: τελευταία στιγμή; ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΜΕ;

      Διαγραφή
    3. "Εγκρίθηκε από όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης"; Από ποιούς θεσμούς εγκρίνεται μια τέτοια εκδρομή;

      Διαγραφή
    4. Θα πληρώσει ο υπουργός, του περισσεύουν χρήματα ,άλλωστε τι είναι 25.οοο ευρώ?

      Διαγραφή
    5. Θα πληρώσει ο υπουργός, του περισσεύουν χρήματα ,άλλωστε τι είναι 25.οοο ευρώ?

      Διαγραφή
  9. ΑΣ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΣΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΝΑ ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΑΛΛΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ .ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλη η κοινωνία, θα ματαιώσει κάτι ναζί-χρυσαυγίτες, σαν εσένα!

      Διαγραφή
    2. ΚΑΤΩ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ

      Διαγραφή
    3. ΣΩΣΤΑ! δεν παίζουμε με την ψυχολογία των παιδιών. Και κυρίως να μην γίνεται στο παραπέντε.

      Διαγραφή
  10. ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ. ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έψαχνες καιρό μια δικαιολογία για να ψηφίσεις χρυσά αυγά;

      Διαγραφή
  11. Ως γονέας απαιτώ εξηγήσεις από τον υπεύθυνο του υπουργείου για ματαίωση της εκδρομής την τελευταία στιγμή και τους λόγους που για τους οποίους έγινε αυτό.Είναινόμιμο και υπογεγραμμένο? Από ποιον?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ως γονέας, ήθελες το παιδί σου να γευματίσει με τον Συναδινό;

      Διαγραφή
    2. Δεν συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα της επίσκεψης

      Διαγραφή
    3. http://www.xanthipress.gr/ekdromi-likiou-tis-xanthis-stis-vrixelles-xorigo-xrisavgiti-evrovoulefti-sfodres-antidrasis/

      Διαγραφή
  12. Καταγγέλλω την ελμε ξανθης για την ανάμειξη της χωρις να ενημερώσει τους γονείς των μαθητων της α λυκείου με την δικαιολογία της προστασίας των παιδιών.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!! ΑΙΣΧΟΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δουλειά της ΕΛΜΕ να ενημερώνει τους γονείς.

      Διαγραφή
    2. Ούτε και να απαξιώνει τους συλλόγους των καθηγητών. Αντίθετο σε κάθε έννοια δημοκρατίας. Λέτε ναζί τους συναδέλφους που κουράστηκαν προσωπικά για αυτά που οφείλουμε στα παιδιά μας. Ε! όχι και ναζί! Αυτό είναι ολοκληρωτισμός!

      Διαγραφή
    3. Ποιος είπε ναζί τους συναδέλφους;

      Διαγραφή
  13. ΘΑ ΥΠΟΒΑΛΛΩ ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις κάθε δικαίωμα. Δεν χρειάζετε να το φωνάζεις.

      Διαγραφή
    2. Εχω τα ονόματα όλων καιθα ακολουθήσω την διαδικασία που προβλέπει ο νόμος

      Διαγραφή
    3. Οι γονείς μαζί σου. Να δούμε πόσες μέρες θα κάνουν να συνέλθουν οι οικογένειες. Δευτέρα στο σχολείο. Να δούμε τις καταγγελίες. Έτσι γινόταν τις μαύρες μέρες που κυνηγούσαν τους αριστερούς. Ανώνυμες καταγγελίες στις αρχές.

      Διαγραφή
    4. την Δευτέρα θα συναντηθούμε στο 1 λύκειο και θα συγκεντρώσουμε υπογραφές για μήνυση κατά παντός υπευθύνου,ύστερα θα αναλάβει ο εισαγγελέας.Φυσικά θα αποκαλυφθεί η ταυτότητα αυτών που κατήγγειλαν και απαίτησαν ματαίωση της εκδρομης

      Διαγραφή
    5. Ε και; Απογορεύεται η καταγγελία;

      Διαγραφή
    6. θα υποστεί τις συνέπειες της πράξης του

      Διαγραφή
    7. Δηλαδή; Ποιες είναι οι συνέπειες μιας καταγγελίας μη συνεργασίας με εγκληματική οργάνωση;

      Διαγραφή
    8. θα τις πληροφορηθούν όσοι ευθύνονται προσωπικά

      Διαγραφή
  14. Η ελμε ξάνθης ευθύνεται για την ματαίωση ,θα δώσει λόγο για την παρέμβαση της χωρίςνα μας ενημερώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ντροπή και αίσχος για την ελμε να εμπλέκεται σε πολιτικά κατευθυνόμενα παιχνίδια εις βάρος καθηγητών και μαθητών. Να παραιτηθούν όλοι τώρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντροπή σε κάθε ναζί-χρυσαυγίτη και όσους τους στηρίζουν!

      Διαγραφή
    2. Σε ποιόν ναζί αναφέρεσαι με την δειλία της ανωνυμίας σου; Όνομα τώρα και επώνυμη καταγγελία να σε υποστηρίξουμε. Αλλιώς, καταλαβαίνεις που κατατάσσεσαι.

      Διαγραφή
  16. Ωραία τα καταφέραμε. Καταγγέλθηκαν συνάδελφοι ενός ολόκληρου συλλόγου από το συνδικαλιστικό τους όργανο. Κάτι βρωμάει και λέγεται τυφλός φανατισμός. Οι αυθαιρεσίες έφεραν το αντίστροφο αποτέλεσμα. Μαντέψτε ποιος συνέλεξε τις θετικές εντυπώσεις και ποιος τις αρνητικές. Μεγάλο πολιτικό μάθημα, με κατάληξη την αντίστροφη όσμωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπότε στα πλαίσια της "συναδελφικότητας" η ΕΛΜΕ δεν πρέπει να κάνει τίποτα.

      Διαγραφή
  17. Όταν θέλει να οσμωθεί κανείς, βρίσκει τον τρόπο... Υπάρχει βέβαια και ο αντίλογος: να αφήνονται οι φασίστες ευρωβουλευτές να ενημερώνουν για τους ευρωπαϊκούς θεσμούς που υπονομεύουν, ο Καλαβρύτων να εξηγεί τα αγαθά της εκκοσμίκευσης, η Παπαρήγα να υμνεί τη φιλελεύθερη οικονομία κ.ο.κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, οι μαθητές φταίνε. Το θελαν πάρα πολύ... Εμείς όλα τα κάναμε σωστά.

      Στα υπόλοιπα συμφωνώ.

      Διαγραφή
    2. Ερώτηση: αν ήταν ευρωβουλευτής του ΚΚΕ θα ενημέρωνε για "την λυκοσυμμαχία που εργάζεται μόνο για το κεφάλαιο και πρέπει να την εγκαταλείψουμε...." . Άρα εξαιρείται και το ΚΚΕ. Ώσπου να μείνει ένα κόμμα το δικό μας. Δεν είναι δουλειά του κάθε τρελαμένου να κρίνει τέτοια θέματα. Υπάρχουν νόμοι και Πολιτεία.

      Διαγραφή
    3. Δεν προβλέπεται καμία επαφή με πολιτικούς

      Διαγραφή
    4. Το ΚΚΕ ανέλαβε πολιτικά κάποια δολοφονία;

      Διαγραφή
  18. Αυτό λέγεται δεύτερη φορά αριστερά και είμαστε συνυπεύθυνοι όλοι εμείς που την πιστέψαμε και την στηρίξαμε ! ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΔΙΑ ...και με τη χρυσή αυγή να κερδίζει τις εντυπώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1. Αυτό δεν είναι αριστερά
      2. Και να ήταν, δεν την πίστεψες, δεν τη στήριξες

      Διαγραφή
  19. Αυτό λέγεται δεύτερη φορά αριστερά και είμαστε συνυπεύθυνοι όλοι εμείς που την πιστέψαμε και την στηρίξαμε ! ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΔΙΑ ...και με τη χρυσή αυγή να κερδίζει τις εντυπώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αριστεροφασιστες είστε . Βρωμιά και ρουφιανιά . Έχετε το DNA των παππούδων σας. Όποιος δεν συμφωνεί μαζί σας είναι εχθρός σας. Όταν μπαίνουν οι φασιστοαντιφα στα σχολεία και μοιράζουν εμετικά φυλλάδια παρακινώντας τα παιδιά να κάψουν τα σχολικά κλουβιά δεν βγάζετε αχνα. Κατακάθια που το κάνετε μούγκα τόσους μήνες που οι χαζοχαρούμενοι σύντροφοι τα κανουμε μαντάρα και Τώρα βγάζετε ψευτοτσαμπουκα. Τα ψηλοτάκουνα αστέρια μου και στο πεζοδρόμιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Την Δευτέρα θα γίνει η συνάντηση των γονέων των μαθητών που συμμετείχαν στην εκδρομή στο ευρωκοινοβούλιο για να αποφασισθούν οι περαιτέρω ενέργειες με τη στοιχειοθέτηση κατηγοριών κατά των υπευθύνων για τη ματαίωση της εκδρομής και διεκδίκηση αποκατάστασης της ηθικής και υλικής βλάβης που προκλήθηκε στα παιδιά και τις οικογένειες τους Προτεινόμενη ώρα 8.00πμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να και κάτι καλό. Θα έρθουν οι γονείς στο σχολείο.

      Διαγραφή
  22. Θα είμαστε όλοι εκεί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τα παιδιά έκλαιγαν όλη μέρα χθες θεωρώντας άδικο αυτό που έχει συμβεί στο σχολείο τους ενώ όλα τα άλλα σχολεία της ελλάδας πήγαν με χρηματοδότηση ελλήνων ευρωβουλευτών .Με ποιο τρόπο θα αποκατασταθεί η αδικία αυτή?Τι θΑ κάνει γι αυτό η ελμε και ο υπουργός που είναι υπαίτιοι για όσα συνέβησαν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ΥΠΠΕΘ, σε συνεργασία με την ΕΕ, θα μεριμνήσει ώστε να πραγματοποιηθεί η επίσκεψη των μαθητών σε μεταγενέστερο χρόνο και με θεσμικό τρόπο.

      Διαγραφή
    2. "Τα παιδιά έκλαιγαν όλη μέρα χθες". Όλα τα παιδιά; Όταν αναβάλεται μια εκδρομή, τα παιδιά κλαίνε; Κι αν κλαίνε για την αναβολή - όχι ματαίωση - μιας εκδρομής μήπως είναι λίγο κακομαθημένα απ΄ το σπίτι;
      Καλύτερα λίγο κλάμα τώρα παρά να κλαίνε στο μέλλον τα δικά τους παιδιά.

      Διαγραφή
    3. ΕΛΆΤΕ ΛΊΓΟ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΑΨΤΕ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΛΑ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΑ.ΧΑΘΗΚΕ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΣΤΟ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΟΘΕΙ ΑΛΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΠΛΩΣ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΒΟΛΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΑΤΑΙΩΣΗ.

      Διαγραφή
    4. Εσείς ελάτε στη θέση των παιδιών. Καθημερινά έρχομαι στη θέση των παιδιών εκατοντάδες φορές.

      Διαγραφή
    5. Δεν γίνονται πιο σημαντικά αυτά που λέτε αν τα γράφετε με κεφαλαία

      Διαγραφή
  24. Τι μπορεί να κάνει η ελμε?Είναι φερέφωνο της κυβέρνησης ανάξιοι να εκπροσωπούν τον κλάδο πια.Ολη η αγωνιστικότητα τους εξαντλήθηκε μέχρι το 2015, τώρα υποκλίνονται στις εντολές της εξουσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 59 (και συνεχίζουμε) σχόλια, τα περισσότερα για να στηριχθεί μια αμφιλεγόμενη εκδρομή που αναβλήθηκε για να γίνει με καθαρότερο τρόπο!!!!
    Ουάου!!!
    Τέτοια ευαισθησία δεν είδαμε ούτε όταν απολύθηκαν οι συνάδελφοι/ισσες μας, ούτε στα άλλα δραματικά γεγονότα που έγιναν (και γίνονται) στο χώρο της εκπαίδευσης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφήστε παρακαλώ τις ειρωνείες, που είναι και λανθασμένες και απαντήστε επί της ουσίας.

      Διαγραφή
    2. Τα ουαουου το έλεγε και ο Βαρουφακης.Οι γνωστές εξυπνάδες χαμηλοτατου επιπέδου. Η δημιουργική ασάφεια του νεοφασισμού. Δεν απαντώ επί της ουσίας ,κοβω ραβω και φορώ το ένδυμα του δημοκράτη ,του ανθρωπιστή και κρίνω τους άλλους.

      Διαγραφή
    3. Πές τα Μαρία! Η αλήθεια ενοχλεί ακόμα και τους ειλικρινείς.

      Διαγραφή
    4. Μαρία δεν εμφανίζεσαι πια στα σχολεία όταν απεργούμε. Κάνε την αυτοκριτική σου και επιτέλεσε το καθήκον σου!

      Διαγραφή
    5. Αν είναι έντιμοι θα πρέπει να παραιτηθούν όλοι όσοι ευθύνονται ,με πρώτη την πρόεδρο της ελμε!

      Διαγραφή
    6. Αν είναι έντιμοι θα πρέπει να παραιτηθούν όλοι όσοι ευθύνονται ,με πρώτη την πρόεδρο της ελμε!

      Διαγραφή
    7. Ποιο ήταν το άτιμο; Ο πρόεδρος.

      Διαγραφή
    8. Καλά , δεν ντρέπεστε να απαντάτε ως ανώνυμοι σε κάποια που γράφει με το ονοματεπώνυμο της ; Είστε πολύ κότες

      Διαγραφή
    9. Και εσύ που δεν εισαι κοτα γιατί χωρίς ονοματάκι;κλασικός αριστερουλης ,καταγγελεις και κάνεις τα ίδια.Στο κοτετσακι σου λοιπόν γιατί κυκλοφορούν και αλεπούδες.

      Διαγραφή
    10. ΄Πω πω "αλεπούδες" σηκώθηκαν οι τρίχες της κεφαλής μου από τον τρόμο...Αντε από την αρχή: Θεωρώ κότα κάποιον που ΕΠΙΚΡΙΝΕΙ ΑΝΩΝΥΜΑ τη μόνη εδώ που λέει τη γνώμη της ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ . Δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά;
      Έλεος, δεν ξαναγράφω σχόλιο. Πρώτη και τελευταία φορά και έμεινα χωρίς μαλλιά.
      Καννιβαλισμός σκέτος.

      Διαγραφή
    11. Επιπλέον η Μ. Λουκοπούλου ΔΕΝ είναι πρόεδρος της ΕΛΜΕ, (άσχετοι).

      Διαγραφή
  26. Οι ssιριζαιοι τις προάλλες έβγαλαν στα Εξαρχία το στρατιωτικό τους σκέλος με τα νεροπιστολα στα χέρια αλλά έγινε τίποτα γιατί ήταν τα δικα τους παιδιά. Τώρα το πολιτικό τους σκέλος αποφασίζει και διατάσσει να μην γίνει εκδρομή ώστε να γίνει αργότερα με καθαρό τρόπο.
    Και μιλάνε για ναζί ποιοι; Οι ssιριζαιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μπράβο στον υπουργό που το πήρε πάνω του έγκαιρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Και έπειτα αναρωτιέστε γιατί αυξάνει τα ποσοστά της η χρυσή αυγή .Προβλέπεται άνοδος στον νομό ξάνθης! Μπράβο στους ανόητους συριζαίους ,τα κατάφεραν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματικά η όλη κατάσταση γύρισε εναντίον τους.Και κερδισμένη είναι η ΧΑ.

      Διαγραφή
    2. Εξαιτίας της ΕΛΜΕ αυξάνει τα ποσοστά στην Ξάνθη η ΧΑ; Μήπως το έλλειμμα παιδείας;

      Διαγραφή
    3. έλλειψη παιδείας και μόρφωσης..θέλουν τα φασιστάκια να ψηφίσουν τα χρυσαυγουλα και προβάλουν γελοίες αφορμές!

      Διαγραφή
    4. Μεγαλύτερος φασισμός είναι αυτός της δήθεν αριστεράς!!

      Διαγραφή
  29. Οι γονείς των μαθητών εκφράζουν την αγανάκτηση τους για όσα έγιναν εις βάρος των μαθητών της α λυκείου και θεωρούν υπεύθυνο το προεδρείο της Ελμε ξάνθης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Η ελμε φωνασκουσε κάποτε για τα δικαιώματα του φασιστα Ρωμανου. Ωραίες εποχές.Βασισμένες στην αριστερή θολούρα.Στον αριστερόστροφο ναζισμό. Και να καταχωρήσεις στο αλφαβήτα ,βαρύγδουπες ανακοινώσεις περί δικαιωμάτων . Σαν Δεν ντρέπεστε.
    Αύριο ελμε με αφήνεις να βάλω τεστ;
    Να σου στείλω τα θέματα να τα λογοκρίνεις; Να σου στείλω πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απ΄ότι προκύπτει, οι γονείς χρειάζονται περισσότερη μόρφωση και μελέτη, μήπως και σταματήσουν να συντάσσονται με ναζί πολιτικούς.

      Διαγραφή
    2. Καλύτερα ο φασισμός της αριστεράς ,εμποτισμένος με βαθύ μίσος για όσους δε συμφωνούν με ό,τι θεωρούν αυτοί σωστό.

      Διαγραφή
    3. Γιάννης Τεκέογλου μέλος ΔΣ ΕΛΜΕ22 Μαρτίου 2016 στις 9:58 π.μ.

      Σε ποιό όνομα να στειλουμε το ζητούμενο Πιστοποιητικό?

      Διαγραφή
    4. Αρχίσατε να τα εκδίδετε!Μπράβο κ.Γιάννη .

      Διαγραφή
  31. Η αξιοπρεπεια δεν εξαγοραζεται. Το πιο σημαντικο μαθημα που θα επαιρναν οι μαθητες απο μια μεγαλοπρεπη ομοφωνη αρνηση των χρηματων του ναζιστη ευρωβουλευτη. Μαυρη σελιδα στην ιστορια ενος σχολειου που μας εχει συνηθισει σε ευχαριστες ειδησεις τον τελευταιο καιρο.
    Συγχαρητηρια στην ελμε για την ακεραια σταση της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ. Το 1ο ΓΕΛ είναι απ' τα καλύτερα σχολεία. Δεν είναι κακό να πάρει μια απόφαση πίσω. Η ΕΛΜΕ ορθώς έπραξε ώς όφειλε.

      Διαγραφή
    2. Τα μέλη του δσ της ελμε δεν είχαν δικαίωμα να αναμειχθούν.Θα λογοδοτήσουν για την πράξη τους αυτή.

      Διαγραφή
    3. Τους δίνετε και συγχαρητήρια? Γιατί? Τίποτα δεν έκαναν σωστό,και δημιούργησαν τραύματα στις ψυχές των παιδιών και κατηγόρησαν συναδέλφους και η ανοησία τους δημιούργησε πολιτικό θέμα.

      Διαγραφή
    4. Απ' ότι καταλαβαίνω , μεγαλύτερα είναι τα τραύματα στις ψυχές κάποιων γονέων....

      Διαγραφή
    5. και στα κεφάλια κάποιων ...μεγαλύτερα

      Διαγραφή
    6. Καταβάλλεται προσπάθεια στιγματισμού του σχολείου και των καθηγητών.Ας σταματήσει αυτό ,είναι άδικο και ανήθικο!

      Διαγραφή
  32. ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΤΩΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Είναι τελικά νόμιμη η παρέμβαση του ΥΠΕΠΘ? Δεν είχε δικαίωμα ο ευρωβουλευτής Συναδινός να χρηματοδοτήσει την εκδρομή του σχολείου? Γιατί εγκρίθημε τότε η εκδρομή με απόφαση του περιφεριάρχη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αύριο στις 8.00πμ στο 1 λύκειο για να μας ενημερώσουν για την ακύρωση της εκδρομής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. θα ήθελα να διαβάσω τα πρακτικά της συνεδρίασης του ΔΣ της ΕΛΜΕ όπου πάρθηκε η απόφαση για την καταγγελία, παρακαλώ να δημοσιευθούν αυτούσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ πρέπει να μάθουμε ποια ήταν η θέση του κάθε μέλους.

      Διαγραφή
    2. κουτοπονηριά και θράσος! Οι επαίτες των νεοναζί, να εγκαλούν σε ηθική τάξη!

      Διαγραφή
  36. Οργίλοι υπερασπιστές του νεανικού δικαιώματος στη σέλφι με αποβληθέντα ευρωβουλευτή! Με ρέγουλα τους τόμους της δικονομίας... Η υπόθεση Ντρεϋφούς στην Ξάνθη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από ότι προκύπτει θα διεξαχθούν πολλές δίκες...

      Διαγραφή
  37. να λογοδοτήσει το δσ της ελμε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αφού λογοδοτήσει αυτός ή αυτή που με επιστολή δέχτηκε τα λεφτά ενός φασίστα και μετά το έκανε τουμπεκι "για να μην χάσουν τα παιδιά την εκδρομή τους".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η ελμε ευθύναται για τη ματαίωση φροντίζοντας να χάσουν οι μαθητές το δικαίωμα που έχει κάθε ευρωπαίος πολίτης.Ας συνειδητοποιήσουν τι προκάλεσαν στην κοινωνία της ξάνθης και ας επανορθώσουν

      Διαγραφή
  39. Γραικύλοι υπερασπιστές του νεανικου δικαιώματος στη κλοπή και την τρομοκρατία με ρέγουλα την αριστερή ηθική, που ασχολήστε με τους φράκτες στον Έβρο αλλά όχι με αυτούς που έχετε μέσα στο κεφάλι σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τα χρήματα είναι της ΕΕ και όχι των ευρωβουλευτών .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Η οποία Ε.Ε. τα έδωσε στον συγκεκριμένο για να τα διαχειριστεί.Γνωρίζω πολύ καλά τις αποστολές στις Βρυξέλες με πρόσκληση ευρωβουλευτή. Είναι ο οικοδεσπότης της αποστολής, τέλος.
    Και αν βάζουμε την ταμπέλα του αριστερού ή του αριστερούλη σε αυτόν που λέει το φασίστα φασίστα,τότε πάει, καήκαμε...Bye Bye Δημοκρατία, και δεν φταίει ο Σύριζα ( που δεν είμαι ούτως ή άλλως)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ο ευρωβουλευτής είναι εκλεγμένος από τον ελληνικό λαό μπορεί να διαφωνούμε αλλά είναι γεγονός.ΤΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε σε βλέπω να διαφωνείς.

      Διαγραφή
    2. Αν απευθύνεσαι σε μένα, φυσικά και διαφωνώ αλλά έχω χάσει το κουράγιο μου.
      Η απάντηση είναι ότι ναι,είναι εκλεγμένος αλλά φροντίζεις να κρατάς τις αποστάσεις σου, όταν και όσο μπορείς:και σίγουρα δεν τον υποστηρίζεις δηλαδή δεν συνεργάζεσαι μαζί του για μία σχολική εκδρομή. χελλόου!

      Διαγραφή
  43. Συμφωνώ ας αλλάξει το θεσμικό πλαίσιο τα παιδιά όμως πρέπει να πάνε στο ευρωκοινοβούλιο με άλλο τρόπο!Ας φροντίσει ο υπουργός γι αυτό.Οπως ακυρώθηκε η εκδρομή με συνοπτικές διαδικασίες ας φροντίσει την πραγματοποίηση της εκδρομής σύντομα και μέσα στη σχολική χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. https://www.youtube.com/watch?v=o077DmJPHHg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Και να μη ξεχνιόμαστε τα πρακτικά του ΔΣ της ΕΛΜΕ άμεσα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Και να μην ξεχνιόμαστε, το πρακτικό του Σ.Δ. του σχολείου και το πρόγραμμα της εκδρομής άμεσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΗΔΗ ,ΔΟΘΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

      Διαγραφή
    2. Το πρακτικό του σχολείου άσχετε είναι δημόσιο έγγραφο και ως εκ τούτο θα πρέπει να πας να παραλάβεις αντίγραφο από το σχολείο, άλλωστε το σχολείο δεν κρύβει κάτι, η εκδρομή και το πρόγραμμα δημοσιοποιήθηκαν γι' αυτό ξέσπασε και ο σάλος, αντίθετα τα πρακτικά της ένωσης πρέπει να δημοσιοποιούνται προς ενημέρωση των συναδέλφων, εκτός και αν κάποιοι φοβούνται να δημοσιοποιήσουν όσα συζητιούνται στο ΔΣ.

      Διαγραφή
  47. Εκπτώσεις ηθικής στο βωμό της τζάμπα εκδρομής, κι όταν κάτι πάει στραβά ψάχνουμε να αποποιηθούμε των ευθυνών μας, να δικαιολογήσουμε ό,τι δεν δικαιολογείται και να κάνουμε πολιτική. Η ουσία είναι ότι ευθύς εξαρχής δεν έπρεπε να απευθυνθούν στον εν λόγω βουλευτή αν έχουν δημοκρατικές αντιλήψεις όπως ισχυρίζονται. Αυτό είναι που πρέπει να διδάξουν στα νέα παιδιά κι όλα τα υπόλοιπα είναι απλά λαϊκισμοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ειναι γνωστο πως οτι ανεβαινει στο διαδικτυο γινεται μια πετρα που σε ακολουθει για παντα.θα ηθελαν αυτοι οι γονεις να υπαρχουν στη διαθεση του οποιουδηποτε μελλοντικου εργοδοτη των παιδιων τους φωτογραφιες με τετοια πολιτικη χροια και προσανατολισμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. http://news247.gr/eidiseis/politiki/vinteo-o-soylts-apevale-ton-eyrwvoyleyth-toy-kke-k-papadakh.2920966.html

    Για να μην υπάρχει η συνήθης παραπληροφόρηση των «αριστερών» ότι ο ευρωβουλευτής Ε. Συναδινός είναι ο πρώτος ευρωβουλευτής στα χρονικά που αποβάλλεται της Ολομέλειας της Ευρωκοινοβουλίου. Προηγήθηκε στις 15 Ιουλίου 2014 ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ Κ. Παπαδάκης. Περαστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω , ήταν ο δεύτερος,αχ, συγνώμη.Βάλατε και το ντοκουμέντο που το αποδυκνύει.. Αυτό τα αλλάζει όλα, όλα καλά λοιπόν. Πολύ ουσιώδες το σχόλιό σας, πραγματικά.
      Δεν είμαστε καλά μου φαίνεται.Εσείς δηλαδή, κυρίως...χι χι

      Διαγραφή
  50. Η χρυσή αυγή χρησιμοποίησε τα όσα έγιναν στην ξάνθη για να προβληθεί στο διαδίκτυο.Ας σταματήσει εδώ ο εμφύλιος.Παράκληση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/oi-anthellhnes-tou-upourgeiou-paideias-apagoreusan-se-ellhnopoula-ths-janth
    χαχα πληρης ταυτιση με τα σχολια πολλων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. μαλλον δεν καταλάβατε τι εγινε και γελατε ανόητοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Στο βωμό της κομματικής μικροπολιτικής θυσιάστηκαν οι μαθητές γιατί κανείς δεν ενδιαφέρθηκε γι αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η σύμπραξη με νεοναζί-εγκληματική οργάνωση, δεν ειναι μικροπολιτική..σας χρειάζονται νεαρέ, βασικά μαθήματα παγκόσμιας ιστορίας!

      Διαγραφή
    2. Η σύμπραξη όμως με άτομα που θεωρούν έργο τέχνης την 11 Σεπτεμβρίου είναι καθόλα λογική. Είστε αριστεροί φασίστες. Και μιλάτε για μαθήματα ιστορίας.Με υφάκι χαλαρό.Ρε ουστ από δω Καρανίκες της συμφοράς.

      Διαγραφή
    3. (δεν είμαι ο αποπάνω, μία περαστική που τα διάβασα και φρίκαρα είμαι)
      Για ποιούς μιλάτε παρακαλώ; Μήπως είστε εκτός θέματος; Δηλαδή για να θέλω να εξαφανιστούν οι φασίστες από προσώπου γης πρέπει να είμαι στέλεχος του σύριζα και να συμφωνώ με όποια μ... κάνει η κυβέρνηση; Έλεος, είστε άσχετος ( ή άσχετη, δεν ξέρω) Επίσης το επίπεδό σας είναι άθλιο.Λέτε απλά κακίες και βγάζετε φανατισμό αμόρφωτου. Βάζω στοίχημα ότι η αγαπημένη σας μουσική είναι το "summer party 2016"

      Διαγραφή
    4. Αγαπητή περαστική περαστικά σας. Πέρα απο το άθλιο επίπεδο μου σε αντίθεση με το δικό σας το οποίο είναι ανωτάτου επιπέδου δεδομένου ότι ανήκετε στην κάστα των αλάθητων,σας ενημερώνω ότι το summer party 2016" ήταν ένας ωραιότατος δίσκος.'Οσο για τους χαρακτηρισμούς σας που αποπνέουν και την φασιστική καταβολή σας τους αποδέχομαι πλήρως.Διακαιολογήστε με όμως γιατί μόνο με αυτό το επίπεδο μπορείτε να επικοινωνήσετε.

      Διαγραφή
    5. Η Χρυσή Αυγή καταγγέλλει τον ανθελληνισμό της συμμορίας του Φίλη, που λυμαίνεται το υπουργείο Παιδείας. Το μίσος τους για τη νέα γενιά της Ελλάδος είναι τέτοιο, που απαγόρευσαν σε Ελληνόπουλα από την προδομένη Θράκη μας να επισκεφθούν την ευρωβουλή, γιατί είχε αναλάβει να καλύψει τα σχετικά έξοδα η Χρυσή Αυγή.
      Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές του 1ου Γενικού Λυκείου Ξάνθης αναζήτησαν πόρους για ένα ταξίδι στις Βρυξέλλες. Επειδή το αντεθνικό κράτος του Σύριζα πληρώνει μόνο τους λαθρομετανάστες, τα παιδιά της Θράκης στράφηκαν στους ευρωβουλευτές όλων των κομμάτων. Φυσικά, ανταποκρίθηκε μόνο ο Λαϊκός Σύνδεσμος. Τα έξοδα ανέλαβε να καλύψει ο ευρωβουλευτής μας Στρατηγός Ελευθέριος Συναδινός και το ταξίδι προγραμματίστηκε με την χορηγία της Χρυσής Αυγής.
      Μόλις ενημερώθηκαν για αυτή την εξέλιξη, οι τουρκοπροσκυνημένοι του υπουργείου επιτέθηκαν στους ιθύνοντες του Λυκείου και έδωσαν εντολή να ακυρωθεί η εκδρομή των Ελλήνων μαθητών.
      Είναι τα ίδια ανθελληνικά ανδρείκελα, που με πρωτοπόρο τον Φίλη αμαύρωσαν την μνήμη της Γενοκτονίας των Ποντίων.


      Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/oi-anthellhnes-tou-upourgeiou-paideias-apagoreusan-se-ellhnopoula-ths-janth#ixzz43cwbLuPR

      Διαγραφή
    6. Η απάντηση απευθύνεται στο ανώνυμο 11:28
      Έχετε δίκιο παραφέρθηκα γιατι θύμωσα λίγο εκείνη την ώρα. Συγνώμη.
      Όμως δεν έχω φασιστική καταβολή και είναι απαράδεκτη η χρήση του όρου για τόσο πολύ κόσμο. Κάνετε όπως αυτοί που αντιπαθείτε ( συριζαίοι κτλ). Αυτό κάνατε από την αρχή του διαλόγου και είναι απαράδεκτο.Αν θυμώνετε με όσους καταφέρονται κατά του φασισμού, και από την άλλη τους βρίζετε ως φασίστες, τότε κάτι δεν πάει καλά.Κοιτάξτε πιο πάνω το διάλογο.

      Τέλος πάντωςν έψαξα και το summer party 2016 καλύτερα και επιμένω ότι είναι μια βλακεία.

      Διαγραφή
    7. Η αντιπάθεια μου αφορά και τον δεξιόστροφο και τον αριστερόστροφο φασισμό. Σε όλες τις εκφάνσεις του. Όταν η πατρίδα χρείαζεται αυτή τη στιγμή ικανούς ανθρώπους για να πάρουν σκληρές αποφάσεις,αλλά ο φασισμός της ιδεοληψιας της λεγόμενης αριστεράς που δυστυχώς όλοι άλλιώς την περιμέναμε -ακόμα και εσείς φαντάζομαι-επιβάλει τους κολλητούς της, ανεξάρτητα από τις ικανότητές και τις απόψεις τους, που χαρακτηρίζει εύκολα ναζιστές τους διαφωνούντες,που αποφασίζει και διατάσσει, με συγχωρείτε αλλα δεν μπορώ να βρω καμία διαφορά.Άρα όλα πάνε μια χαρά. Αν συμφωνείτε, ας τελειώσουμε εδω.

      Διαγραφή
  54. Δηλαδή αν τους καλούσε ένας ευρωβουλευτής του Πασοκ με τα τόσα σκάνδαλα επί Σημίτη και το ξεπούλημα της χώρας από τον ΓΑΠ με το πρώτο μνημόνιο και το τεχνητό φούσκωμα του ελλείμματος θα ήταν καλύτερα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, είναι λόγο χειρότερο να έχεις αναλάβει πολιτικά μία δολοφονία αλλά αυτό που λέτε μου δίνει την ευκαιρία να πώ το εξής:Απ΄όσα διάβασα ( το λέω με επιφύλαξη όμως), τίθεται και ένα άλλο θέμα :Οι υπόλοιποι βουλευτές ( εκτός του ναζιστικού κόμματος) αρνήθηκαν, όχι γιατί είχαν ήδη προσκαλέσει τα σχολεία "που τους αναλογούσαν"αλλά επειδή οι συγκεκριμένες αποστολές με πρόσκληση ευρωβουλευτή δεν προτείνονται για εκπαιδευτικές εκδρομές.Νομίζω το διάβασα στο άρθρο του ξανθηπρεςς.
      Και θέλω να ρωτήσω το εξής, αν μπορείτε να μου απαντήσετε: Γνωρίζουμε πολλά σχολεία στην Ελλάδα που επισκέφθηκαν τις Βρυξέλες με τον ίδιο τρόπο, δηλαδή με πρόσκληση ευρωβουλευτή, ή είναι κάτι που δεν συνηθίζεται;

      Διαγραφή
    2. Ε, είναι λόγο χειρότερο να έχεις αναλάβει πολιτικά μία δολοφονία αλλά αυτό που λέτε μου δίνει την ευκαιρία να πώ το εξής:Απ΄όσα διάβασα ( το λέω με επιφύλαξη όμως), τίθεται και ένα άλλο θέμα :Οι υπόλοιποι βουλευτές ( εκτός του ναζιστικού κόμματος) αρνήθηκαν, όχι γιατί είχαν ήδη προσκαλέσει τα σχολεία "που τους αναλογούσαν"αλλά επειδή οι συγκεκριμένες αποστολές με πρόσκληση ευρωβουλευτή δεν προτείνονται για εκπαιδευτικές εκδρομές.Νομίζω το διάβασα στο άρθρο του ξανθηπρεςς.
      Και θέλω να ρωτήσω το εξής, αν μπορείτε να μου απαντήσετε: Γνωρίζουμε πολλά σχολεία στην Ελλάδα που επισκέφθηκαν τις Βρυξέλες με τον ίδιο τρόπο, δηλαδή με πρόσκληση ευρωβουλευτή, ή είναι κάτι που δεν συνηθίζεται;

      Διαγραφή
    3. Δεν υποστηρίζω κανένα κόμμα , αλλά ούτε κάνω διαχωρισμό. Πες μου πόσα τραγικά έγιναν σε συμπολίτες μας από το σκάνδαλο του χρηματιστηρίου , το μνημόνιο κτλ. Όλοι γνωρίζουμε τον ηθικό αυτουργό. Παράπλευρες απώλειες. Το ΠΑΣΟΚ όμως αθώο.
      Οι χρυσαυγίτες είναι απόλυτα κατακριτέοι και άτομα προς αποφυγή. Το θέμα είναι να μην μπορεί κανένας Ευρωβουλευτής οποιουδήποτε κόμματος να προσκαλεί μαθητές.
      Εγώ διάβασα ότι οι ευρωβουλευτές των άλλων κομμάτων εξάντλησαν τα κονδύλια με τις προσκλήσεις. Κάτι τελευταίο επειδή βλέπω να τα ρίχνουν μερικοί στο σύλλογο διδασκόντων και στους γονείς , χαρακτηρίζοντας τους χρυσαυγίτες και φιλοφασίστες , να ξέρετε ότι δεν θα επιτρέψω σε κανέναν αυτό το σχολείο να χαρακτηριστεί όπως μερικοί θέλουν μέσα στον όχλο της δήθεν προστασίας της δημοκρατίας . Θα το κάνω όσο μπορώ από την θέση του απλού πολίτη της Ξάνθης. Δημοκρατικοί είμαστε και εμείς τόσα χρόνια. Δεν έχετε μόνο εσείς αυτό το προνόμιο.

      Διαγραφή
    4. Αυτό που λέτε ότι διαβάσατε ( περι κονδυλίων)δεν το βρήκα πουθενα σε άρθρο. Επίσης: Ποιοι είμαστε "εμείς" , γιατί με βάζετε απέναντι; Προς τι η καχυποψία;Για αυτό γίνονται πόλεμοι...
      Χάνουμε το νόημα νομιζω. Ισως φταίει και η ανωνυμία.Πάντως συμφωνούμε ότι δεν μας αρέσει ( αν συνιθίζεται) το να προσκαλούνται σχολεία από πολιτικούς-χορηγούς.

      Διαγραφή
    5. Μη διαβάζετε xanthipress αν θέλετε να μάθετε την αλήθεια για το συγκεκριμένο θέμα!ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ,ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ!ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙ!

      Διαγραφή
    6. Υπάρχει αναφορά κάπου αλλου; μόνο εκεί γράφει κάτι νομίζω!

      Διαγραφή
  55. Ευτυχώς που δεν πήγαν Βρυξέλες ,προνόησε ο Θεός.(βλέπε τρομοκρατικό χτύπημα στο αεροδρόμιο και μετρό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. μη το συζητας! καθε εμποδιο σε καλο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Το ΔΣ της ΕΛΜΕ υπέβαλε την παραίτηση του?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Πιστεύω ότι μετά από όσα έγιναν δε μπορείτε να εκπροσωπείτε πλέον τους λειτουργούς μέσης εκπαίδευσης Ξάνθης διότι δεν τους προστατεύσατε αλλά εκθέσατε ανεπανόρθωτα όλη την εκπαιδευτική κοινότητα .Θα έπρεπε εκουσίως να έχετε αποχωρήσει και να εκφράσετε δημόσια συγγνώμη για όσα προξενήσατε στην κοινωνία της Ξάνθης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στο νεοναζί Συναδινό και λοιπούς νοσταλγούς του Χίτλερ, τέτοιες υποδείξεις!

      Διαγραφή
  59. Αυτό θα το κρίνουν οι καθηγητές μέσης εκπαίδευσης στη γενική συνέλευση .του κλάδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ας το λήξουμε φτάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. 1) ΑΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΓΕΓΟΝΟΤΑ, ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.
    2) Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ; ΟΧΙ.
    3) Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΜΟΔΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ (ΓΡΑΦΕΙΟΥ) ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ; ΝΑΙ.
    4) Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΚΑΙ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΟΜΟΦΩΝΑ ΤΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΕΚΔΡΟΜΗΣ; ΝΑΙ.
    5) Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΓΝΩΡΙΖΕ ΚΑΙ ΥΠΕΓΡΑΨΕ / ΕΝΕΚΡΙΝΕ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ; ΝΑΙ.
    6) Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΓΝΩΡΙΖΕ ΚΑΙ ΥΠΕΓΡΑΨΕ/ΕΝΕΚΡΙΝΕ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ; ΝΑΙ.
    7) ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ, ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ; ΝΑΙ.
    8) ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΓΕΥΜΑΤΙΖΑΝ, ΣΥΝΑΝΤΙΟΝΤΑΝ Ή ΘΑ ΕΡΧΟΝΤΑΝ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ; ΟΧΙ !!!
    9) ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ Ή ΑΠΟ ΤΟΥ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ; ΤΟΥ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ.
    10) ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ ΝΑ "ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΕΙ" ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ Ή ΤΟ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ "ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΕ" ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ "ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΥ" ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ; ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ 1ο ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ, ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΩ...: ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΕΟ.
    11) Η ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΕΓΙΝΕ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ Ή ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ; ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ.
    12) ΜΗΠΩΣ Ο Σ.Δ., ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ, ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ Η ΧΑΡΤΟΡΙΧΤΡΑ ΕΛΜΕ ΞΑΝΘΗΣ, ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ Η ΒΟΜΒΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ; ΝΑΙ - ΧΩΡΙΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Οι γονείς γνώριζαν από το πρόγραμμα που δόθηκε στους μαθητές λίγες μέρες πριν την αναχώρηση ,δεν υπήρξε συνάντηση των γονέων ούτε συλλογική αντίδραση κατά της εκδρομής.Υπήρξε όμως η αντίδραση κάποιων γονέων των οποίων τα παιδιά δεν συμμετείχαν στην εκδρομή.Αυτοί έκαναν γνωστό το θέμα στην ελμε και σε τοπική εφημερίδα και το θέμα πήρε διαστάσεις με όλα τα επακόλουθα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Απορία. Τα παιδιά κινδυνευουν περισσότερο από τον Συναδινό ή από κάτι Τεκέογλου που οι χρυσαυγίτες μπροστά τους είναι κατηχητικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΕΚΕΟΓΛΟΥ8 Απριλίου 2016 στις 10:01 π.μ.

      ο Τεκέογλου διδάσκει στους μαθητές του πως να μην σκύβουν το κεφάλι. ΕΣΥ ΒΡΕ ΑΝΩΝΥΜΗ ΚΟΤΑ ΛΙΡΑΤΗ ΤΙ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙΣ? ΤΗΝ ΚΟΥΚΟΥΛΑ?

      Διαγραφή
  64. Δηλαδή εσείς βλέπετε κάποιον νεοναζί και ρατσιστή στην επιστολή του, όπως ακολουθεί;

    Κύριε Λυκειάρχα,
    Κυρίες / Κύριοι Μέλη του Διδακτικού Προσωπικού,
    Κυρίες / Κύριοι Μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
    Αγαπητά Παιδιά,

    Με την παρούσα επιστολή επιθυμώ να επικοινωνήσω μαζί σας, και να σας εκφράσω την αμέριστη συμπαράστασή μου στον καθημερινό σας αγώνα, κυρίως δε τη βαθύτατη συγκίνησή μου, διότι το πέρασμά μου από τα μαθητικά θρανία μου έχει αφήσει γλυκύτατες αναμνήσεις, για τους διδασκάλους και συμμαθητές μου.
    Δε θα ήθελα να σας απασχολήσω, με τους λόγους ακύρωσης της επίσκεψής σας, στην έδρα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, διότι είμαι της άποψης ότι, όπως και στο στρατό έτσι και στα σχολεία ο κομματισμός δεν έχει θέση στην παιδεία και γενικά στη μόρφωση. Ειλικρινά, η απόφαση αυτή με γέμισε θλίψη, παρά θυμό. Αλίμονο λοιπόν, αν το σχολείο σας, ή κάθε σχολείο, βρίσκεται έρμαιο πολιτικών αντιπαραθέσεων, όπου ο καθένας, ορμώμενος από ιδεοληψίες, διοχετεύει τον κομματικό του οχετό και λειτουργεί με ιδιοτελή και κακεντρεχή αντανακλαστικά. Απλά να σας επισημάνω ότι, είμαι υπέρ της αντίληψης, ότι τα κίνητρα για μάθηση, το ενδιαφέρον και η περιέργεια, το μεράκι, ο έπαινος και η επιδοκιμασία λειτουργούν διαδραστικά και σωρευτικά στο οικοδόμημα της παιδείας. Αποτελεί αξίωμα για μένα προσωπικά, αντί να καταδικάζουμε κάθε ενέργεια προς την κατεύθυνση της πολύπλευρης και πολυεπίπεδης εκπαίδευσης, καλύτερα να επιζητούμε, να επικροτούμε και να αγωνιζόμαστε για περισσότερη συμμετοχή σε δράσεις και ενέργειες που μόνο εκπαιδευτικό και μαθησιακό όφελος επιφέρουν.
    Οι επιτυχίες του 1ου ΓΕΛ Ξάνθης:
    Στον 8ο Πανελλήνιο Μαθητικό Λογοτεχνικό Διαγωνισμό
    Στο Μαθητικό Συνέδριο Επιστήμης και Τεχνολογίας ACSTAC
    Στο διαγωνισμό EUROSCOLA
    Το ασημένιο ολυμπιακό μετάλλιο στην Ολυμπιάδα Ρομποτικής
    αποτελούν απόδειξη της μαθησιακής ανησυχίας διδασκόντων και διδασκομένων, της δίψας για μάθηση, της ύπαρξης οράματος και της άοκνης και συνεχούς σας προσπάθειας. Αποτελούν αφορμή για επιδοκιμασία και ανταμοιβή και σε καμία περίπτωση λόγο για τιμωρητική σκέψη ή δράση, πολλώ δε μάλλον, λόγο ακύρωσης της εκπαιδευτικής σας επίσκεψης στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. και η υπόλοιπη..

    Σήμερα, η πατρίδα μας αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα, τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό της. Όλοι μιλούν για την οικονομική κρίση. Άλλοι μιλούν για πολιτική κρίση. Όμως η πραγματική κρίση είναι η κρίση των νέων μας, δηλαδή του μέλλοντός μας. Είναι οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό, σε υποδομές, σε εγκαταστάσεις και μέσα αλλά κυριότερο όλων, είναι η έλλειψη εθνικής στρατηγικής στην οργάνωση και λειτουργία του εθνικού συστήματος παιδείας. Επιπρόσθετα, οι λάθος πολιτικές και κατευθύνσεις έχουν οδηγήσει το πλείστο των νέων μας στο εξωτερικό. Η ανεργία, η αβεβαιότητα αλλά, κατά βάση η αδιαφορία και η απουσία του κράτους, περιορίζουν τις επιλογές των νέων και τους οδηγούν στην εγκατάλειψη της πατρίδας μας για ένα καλύτερο μέλλον.
    Αυτή η κατάσταση πρέπει να ανατραπεί. Δεν απαιτείται πάντα το χρήμα για την εξεύρεση λύσεων. Χρειάζεται πρωτοβουλία, καινοτομία και ευρηματικότητα, κυρίως όμως, η ύπαρξη οράματος.
    Αυτό που, σίγουρα, δεν απουσιάζει από την Ελλάδα είναι οι νέοι. Ένα αξεπέραστο ανθρώπινο δυναμικό. Μια ελπίδα. Το κράτος οφείλει να δώσει βαρύτητα στις ανάγκες τους, στις δικές τους ανησυχίες και στους δικούς τους ορίζοντες. Οι καθηγητές, οι διδάσκαλοι, όπως θέλω να τους αποκαλώ και να τους προσδιορίζω, αποτελούν τη γέφυρα αυτών. Απευθυνόμενος προς τους νέους/νέες, θα ήθελα να τους προτρέψω στα παρακάτω:
    "Δώστε βάση, αξιολογήστε και εκμεταλλευτείτε τις γνώσεις και τις εμπειρίες των διδασκάλων σας. Αμφισβητήστε εποικοδομητικά τις διδαχές τους. Εξάγετε συμπεράσματα μετά από κριτική και διάλογο. Μην δέχεστε αγόγγυστα τη γνώση.
    Επιδιώξτε να πετύχετε τη βελτίωση, πρώτα του χαρακτήρα και της προσωπικότητάς σας και στη συνέχεια των ικανοτήτων σας. Να γνωρίζετε ότι ο δρόμος προς τον στόχο είναι αυτός που θα σας δώσει εμπειρίες και θα δοκιμάσει τον χαρακτήρα σας".
    Σας εύχομαι καλή δύναμη στην προσπάθειά σας και κάθε επιτυχία τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο.

    Με εκτίμηση

    Ελευθέριος Συναδινός
    Αντιστράτηγος ε.α.
    Ευρωβουλευτής

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.