Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Ερωτηματολόγιο σχετικό με την εισήγηση της ΟΛΜΕ


ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 5ο

Η Γ.Σ. που συγκλήθηκε χθες 31/1/2012 με θέμα την θέση της ΕΛΜΕ σχετικά με την εισήγηση της ΟΛΜΕ δεν μπορεί να θεωρηθεί αντιπροσωπευτική του συνόλου των συναδέλφων/συναδελφισσών. Τα παρόντα άτομα πρότειναν να συνεχιστεί, για ακόμη μια φορά, η πρακτική των τελευταίων χρόνων με την αποστολή ερωτηματολογίων ώστε να επιζητηθεί η γνώμη των συναδέλφων/συναδελφισσών για το πρόγραμμα δράσης που προτείνει το ΔΣ της ΟΛΜΕ. Τονίζουμε όμως, ότι τα ερωτηματολόγια, ακόμη και αν συμπληρωθούν από όλους τους συναδέλφους και όλες τις συναδέλφισσες, δεν αντικαθιστούν τη γόνιμη ανταλλαγή απόψεων που γίνεται σε μια Γενική Συνέλευση του κλάδου σε μια πλειάδα θεμάτων που μας αφορούν.
Παρακαλούμε εντούτοις όλους τους συναδέλφους και όλες τις συναδέλφισσες να αφιερώσουν λίγο χρόνο και να συμπληρώσουν το συνημμένο ερωτηματολόγιο ώστε να εκφραστεί στη συνέλευση των προέδρων το δυνατόν η γνώμη των συναδέλφων/ συναδελφισσών. Υπενθυμίζουμε ότι η εισήγηση της ΟΛΜΕ έχει ήδη σταλεί στα σχολεία ενώ μπορείτε να τη βρείτε και στην ιστοσελίδα της ΟΛΜΕ: http://olmesch.files.wordpress.com/2012/01/eisigisigselme260112.pdf

Παραθέτουμε το ερωτηματολόγιο που στάλθηκε στα σχολεία και σας παρακαλούμε να το αναζητήσετε και να φροντίσετε και εσείς να σταλεί στα γραφεία της ΕΛΜΕ μέχρι την Παρασκευή  3/2/2012



Συμφωνείτε με το Πολιτικό σκεπτικό;

ΝΑΙ 5                      ΟΧΙ 5

Συμφωνείτε με το 5ήμερο πρόγραμμα κινητοποιήσεων και δράσης;

ΝΑΙ 5                       ΟΧΙ 5

Συμφωνείτε με την 24ωρη απεργία στο πλαίσιο των κινητοποιήσεων;

ΝΑΙ 5                      ΟΧΙ 5

Αν συμφωνείτε, αυτή η απεργία να είναι:

Κλαδική
5
Γενική
5
Ανεξάρτητα με το είδος θεωρώ ότι πρέπει να γίνει απεργία
5

Προτάσεις μορφών κινητοποιήσεων (στο πλαισιο των 5ημερων δράσεων ή ευρύτερες):
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου