Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Ποσοστά συμμετοχής στην απεργία της 7ης/2/2014

Παραθέτουμε τα ποσοστά της σημερινής απεργίας όπως μας τα έδωσε η Διεύθυνση Β/θμιας

Σχόλιο χωράει μόνο ένα και βρίσκεται λίγο παρακάτω στην ιστοσελίδα μας.

10 σχόλια:

  1. 15 Ερωτήσεις κι απαντήσεις από κάποιον αιρετό. Είναι τουλάχιστον ανατριχιαστικά αυτά που θα διαβάσετε. Επίσης είναι το ίδιο ανατριχιαστική η έλλειψη μιας εναλλακτικής πρότασης.

    Καλή ανάγνωση.
    http://www.alfavita.gr/arthron/15-%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%BF%CF%8D-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%AE%CF%84%CF%81%CE%B7-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%85%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CE%B7

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανατριχιαστική επίσης ήταν και η συμμετοχή στην συγκέντρωση στην πλατεία. Χαλαρά τα περιστέρια της πλατείας μπορούσαν να μας σηκώσουν μα τα φτερά τους αν ήθελαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως επειδή ήταν Παρασκευή και οι περισσότεροι έφυγαν για τριήμερο από την Πέμπτη μεσημέρι. Προτείνω η επόμενη απεργία να είναι 48ώρη Παρασκευή - Δευτέρα!

      Διαγραφή
  3. Προτείνω η ΕΛΜΕ Ξάνθης, ως συνδικαλιστικό όργανο των εκπαιδευτικών Ξάνθης, να καλέσει σε δημόσια κι ανοικτή συζήτηση όλους τους Σχολικούς Σύμβουλους, με θέμα τη στάση που θα κρατήσουν στην επερχόμενη αξιολόγηση. Βεβαίως θα κάνει ο κάθε σύμβουλος την εισήγησή του, άλλωστε κάποιοι αρέσκονται στις εισηγήσεις, και στη συνέχεια να ακολουθήσουν απαντήσεις σε ερωτήσεις των συναδέλφων.

    Κάποιες ερωτήσεις θα μπορούσαν να είναι :
    1. Ποια η άποψή σας για την αξιολόγηση;

    2. Ποια η γνώμη σας για την απασχόληση πέραν του ωραρίου;

    3. Όλοι όσοι εργάζονται πέραν του ωραρίου τους λαμβάνουν υπερωριακή αποζημίωση, εμείς θα λάβουμε; Αν ναι ποιο το ύψος αυτής;

    4. Οι μισθοί μας έχουν υποστεί περικοπή της τάξης του 30% ενώ αυξήθηκε ήδη το υποχρεωτικό μας ωράριο. Σε ποιο ακριβώς σημείο υπάρχει το κίνητρο για απασχόληση μας εκτός σχολικού ωραρίου;

    5. Ποιος από τους σχολικούς συμβούλους θα μπορούσε να εφαρμόσει τις καινοτόμες δράσεις του σε μια πραγματική τάξη, με πραγματικές ελλείψεις σε εποπτικά μέσα και υπό την πίεση που υφίστανται οι μαθητές οικογενειών με άνεργους γονείς, όπως οι περισσότεροι των μαθητών μας;

    6. Πόσο ανόητους μας θεωρούν;

    7. Σε ποιο κόμμα ανήκουν;

    8. Πόσοι εξ' αυτών έχουν οικογένεια και δη με ανήλικα τέκνα;

    9. Πότε ήταν η τελευταία φορά που δίδαξαν ως "απλοί" εκπαιδευτικοί κι αν έχουν υπηρετήσει σε όλους του τύπους σχολείων της περιοχής μας όπως Γυμνάσιο, ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ., ΕΠΑ.Σ., τόσο στην πόλη όσο και στα ορεινά του νομού ώστε να έχουν ολοκληρωμένη άποψη τόσο για τη γεωγραφική και την κοινωνική κατανομή του μαθητικού πληθυσμού, όσο και για τη δομή και τους σκοπούς λειτουργίας κάθε τύπου σχολείων; Πως αν δεν πληρούν μια εκ των παραπάνω προϋποθέσεων θα αξιολογήσουν τους συναδέλφους των σχολείων αυτών;

    10. Σε πόσα και ΠΟΙΑ σχολεία εφήρμοσαν οι ίδιοι τις καινοτόμες δράσεις τους; Κατά πόσο αυτά τα σχολεία ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα του νομού μας; Πόσα εξ' αυτών ήταν σχολεία του νομού μας;

    11. Πόσο σίγουροι είναι για την κρίση τους όταν αυτά θα κρίνονται από δυο παρακολουθήσεις μαθήματος;

    12. Εφόσον η αξιολόγηση μας γίνεται με ένα μοντέλο που οι ίδιοι τους αποδέχονται και προτίθενται να εφαρμόσουν επάνω μας, ποια η άποψή τους για την εφαρμογή του ίδιου μοντέλου αξιολόγησης (ποσόστωση, ερωτηματολόγια από συμμαθητές, από γονείς συμμαθητών κλπ) στους μαθητές μας;

    Έχω να γράψω άλλες τόσες ερωτήσεις που θα έκανα σε σχολικό σύμβουλο και ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΧΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ. Αυτή θα ήταν μια πολύ καλή σειρά συναντήσεων, ίσως με περισσότερη συμμετοχή από ότι η σειρά συναντήσεων για το σχολείο που ονειρευόμαστε, αλλά κατά πως φαίνεται, άλλοι έχουν όνειρα κι άλλοι ονειρώξεις.

    Εσείς τι λέτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προτείνω τη δημιουργία κόμματος εκπαιδευτικών. Για φανταστείτε οι εμπλεκόμενοι στην παιδεία και οι οικογενειές τους να ψηφίσουν ένα τέτοιο κόμμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕ ΑΚΡΙΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΔΗΛΩΣΕ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΤΙ "Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΙ ΕΓΩ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΕ...". ΑΥΤΟ ΠΟΛΩΣΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΟΛΟΙ ΩΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΝΑ ΜΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΝ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΕΕ....ΜΠΡΑΒΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ....ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ....ΕΥΓΕ ΣΑΣ!"
    Τα ακούτε αυτά ανθρωπάκια, που σκύβετε τα κεφαλάκια σας και τρέχετε να κάνετε τις ομάδες? Και προς τι όλο αυτό ? Τι νομίζετε οτι θα γλυτώσετε? Τι θα κερδίσετε? Ένα τικ στην μετέπειτα προσωπική σας αξιολόγηση, νομίζετε θα σας σώσει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υποθέστε ότι είστε αρμόδιος και σας ζητείται να κλείσετε ένα σχολείο.
    Θα κλείνατε ένα σχολείο με χαμηλά ή υψηλά ποσοστά συμμετοχής στις απεργίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται εκείνο με υψηλά κι επιπλέον θα έθετα στο 10% των ανεπαρκών εκείνους που δήλωσαν απεργοί από τα υπόλοιπα σχολεία, αλλιώς πως θα τρομακρατούσα τους υπόλοιπους;
      Στην παραπάνω λίστα με τις ερωτήσεις προς τους συμβούλους να βάλουμε και μια που πονάει πολύ; "Διοριστήκατε από διαγωνισμό Α.Σ.Ε.Π. ή όχι; "

      Διαγραφή