Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Επόμενες κινητοποιήσεις

Τη Δευτέρα 22/7/2013 εφαρμόζεται το πολυνομοσχέδιο που ψηφίστηκε την προηγούμενη Τετάρτη και 15 συνάδελφοι και συναδελφισσές μας στην Ξάνθη, κοντά 2500 σ’ όλη την Ελλάδα, μπαίνουν σε διαθεσιμότητα!
Να μη ξεχνάμε ότι στις αμέσως επόμενες μέρες έρχονται:
  • Νομοσχέδιο για την Τεχνική εκπαίδευση 
  • Νομοσχέδιο για το «Νέο» Λύκειο
Και ακολουθούν νέες διαθεσιμότητες/απολύσεις
Συγκεντρωνόμαστε τη Δευτέρα το πρωί στις 10πμ έξω από την Δ/νση Β/θμιας για να διαμαρτυρηθούμε για τις διαθεσιμότητες-απολύσεις. Στη συγκέντρωση μπορούμε να συζητήσουμε και νέους τρόπους δράσης.
Στις 7:30μμ θα συνεδριάσει το ΔΣ για να προγραμματίσει τις επόμενες δράσεις της ΕΛΜΕ. Υπενθυμίζουμε ότι οι συνεδριάσεις του ΔΣ είναι πάντα ανοιχτές και η παρουσία των συνάδελφων/ισσών καλοδεχούμενη.

Την Τετάρτη 24/7/2013 στις 9:00μμ συμμετέχουμε στην ποδηλατοπορεία (ύστερα από πρόταση των διοργανωτών της). Αναζητούμε προτάσεις για να δώσουμε το «χρώμα» μας στην πορεία (πχ πορτοκαλί μπαλόνια που να γράφουν  ΕΛΜΕ)


Επίσης περιμένουμε ειδοποίηση από την ομάδα συλλόγων γονέων και κηδεμόνων Μ.Ε. για κοινή εκδήλωση. 

10 σχόλια:

  1. όλο το χειμώνα, δεν φροντίσατε να φτιάξετε κάτι να δίνουμε το στίγμα μας, (καπέλα, μπλουζάκια, σημαιάκια)...εν μέσω θέρους, ψάχνετε διακριτικά..πόσο πίσω στις εξελίξεις!

    αφήστε..παραλία και πάλι παραλία..τουλάχιστον, εκεί δεν με κοροϊδεύει κανένας κατάμουτρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή κι αυτό σας χρεώνεται ως ολιγωρία και παράλειψη κι επειδή χρειαζόμαστε κάτι άμεσα για τη Δευτέρα το πρωί,

    ΠΡΟΤΕΙΝΩ

    Να αγοράσετε μπόλικη κόκκινη μπογιά χειροτεχνίας νηπιαγωγείου η οποία βγαίνει με το πλύσιμο και να καλέσετε όλους τους συναδέλφους να έρθουν με ΛΕΥΚΟ μπλουζάκι. Στη συνέχεια ο κάθε ένας από τους συμμετέχοντες να βάψει τις παλάμες του με το χρώμα αυτό κι επιπλέον να αφήσει το αποτύπωμα της παλάμης του επάνω στο μπλουζάκι του στο μέρος της καρδιάς.

    ΠΡΟΣΟΧΗ.

    Το χρώμα αυτό πωλείται στα βιβλιοπωλεία και χρησιμοποιείται σε εργασίες νηπιαγωγείου, άρα είναι μη τοξικό και δεν θα υπάρχουν και οικολογικές ανησυχίες.

    ΠΡΟΣΟΧΗ.

    Το ΚΟΚΚΙΝΟ δεν είναι το χρώμα ούτε της αριστεράς, ούτε του ΚΚΕ, ούτε κανενός πολιτικού σχηματισμού και ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ.

    ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΑΠΟΛΥΜΕΝΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΡΕΕΙ ΑΦΘΟΝΑ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΙΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΞΟΥΜΕ.

    Αυτό κύριοι της ΕΛΜΕ μπορείτε και να το κάνετε επίσημο κάλεσμα προς τους συναδέλφους που θα έρθουν τη Δευτέρα και να το υλοποιήσετε άμεσα και να μας στιγματίσετε έτσι ώστε να ξεχωρίζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα πάλι πιο πολύ απ' όλα με ενοχλούν οι τόσοι νέοι συνάδελφοι που ενώ δεν είναι ασφαλείς στις θέσεις τους, το παίζουν καλά παιδιά και δεν εμφανίζονται πουθενά, παρά το γεγονός ότι έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν, την ίδια στιγμή που εγώ - σε "ασφαλέστερη" θέση από αυτούς λόγο παλαιότητας- ελέγχομαι από τη συνείδησή μου και καλούμαι -από την ίδια αυτή συνείδηση- να υπερασπίσω κάτι που κανονικά θα έπρεπε πρώτοι εκείνοι να υπερασπίζουν. Ως πότε στον τόπο αυτό οι "αγώνες" θα δίνονται από λάθος άτομα (δεν είναι οι αγώνες λάθος ωστόσο, ειδικά για τέτοια ζητήματα).
    Πώς ελπίζουν ότι θα βολευτούν αυτά τα καλά παιδιά όταν έρθει η σειρά τους; Γιατί θα έρθει σίγουρα η σειρά τους, αφού παίρνουν κεφάλια νέων οι Μαυρογιαλούροι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα όμως με ενοχλούν και κάποιο παλιοί που θεωρούν ότι είναι βολεμένοι κι όταν μας βλέπουν σε πορεία καταπίνουν τις μεγαλοστομίες περί αγώνων κι αλληλεγγύης, βάζουν τα χέρια στη μέση χαζεύουν την πορεία και χαμογελούν ειρωνικά.

      Δεν έχει παλιούς και νέους φίλτατε, γιατί άπαξ και κλείσει το σχολείο ψάξε να βρεις την οργανική σου κι ας είσαι και δεινόσαυρος. Άρα μη βγάζεις τη γενιά σου απ' έξω, γιατί ούτε από τους παλαιότερους υπάρχει συμμετοχή, ούτως ή άλλως καμιά τριανταριά (κι αυτό σκάρτα) μαζευόμαστε κάθε φορά.

      Κι αν κοιτάξεις τους συναδέλφους που πετάχτηκαν στον κουβά της διαθεσιμότητας, θα βρεις και παλιούς με εικοσιοκτώ χρόνια υπηρεσίας, γι' αυτό ας είμαστε λίγο πιο προσεκτικοί γιατί δεν είναι ώρα για διαχωρισμούς και είναι πολύ εύκολο να γίνει αυτό και ίσως να μη συμφέρει και τους παλαιότερους.

      Διαγραφή
  4. Μήπως να έβγαζε η ΕΛΜΕ κάποια ευχαριστήρια επιστολή προς τον κ. Σαλτούρο ο οποίος έπραξε όπως ακριβώς μας υποσχέθηκε κατά την επίσκεψή μας στο γραφείο του; Να τον ευχαριστήσουμε δηλαδή που ψήφισε από καρδιάς κι έτσι κι αυτός υπερψήφισε το άρθρο που θέτει συναδέλφους σε διαθεσιμότητα. Επίσης στην ίδια επιστολή θα πρέπει να στείλουμε τις από καρδιάς ευχαριστίες και στον κ. Κοντό που κι αυτός ψήφισε υπέρ των απολύσεων των συναδέλφων.

    Νομίζω ήρθε η ώρα να σκληρύνουμε τη στάση μας, γιατί φαίνεται πως η σιωπή εκλαμβάνεται ως αδυναμία. Χωρίς εμάς δεν θα είναι ούτε αυτοί. Ας αποδώσουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι.

    Επίσης να ευχαριστήσουμε τα μέλη του ΔΣ εκείνα που για άλλη μια φορά ήταν απόντες, ακόμη και την ημέρα που επίσημα τέθηκαν οι συνάδελφοί μας σε διαθεσιμότητα. Άξιος ο μισθός τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχει δίκιο, μια ανακοίνωση αποδοκιμασιας, για την ψήφιση του πολυνομοσχεδιου...φτάνει πια οι δημόσιες σχέσεις με όλους, να τα έχουμε καλα με όλους...μας θάβουν, και το ΔΣ ΕΛΜΕ Ξάνθης κάνει δημόσιες σχέσεις..

      καταγγελία για το διευθυντή β/θμιας Ξάνθης, που αντι να εφαρμόσει τη διαθεσιμοτητα, θα μπορούσε να παραιτηθεί ως ένδειξη συμπαραστασης-αλληλεγγύης..
      καταγγελία για τους βουλευτές του νομού....

      Αν δεν μπορεί το ΔΣ ΕΛΜΕ Ξάνθης, να εκπροσωπεί το σωμα και να είναι η φωνή του...παραίτηση κυρίες-κυριοι.

      Διαγραφή
  5. 30 άτομα έξω από τη δ/θμια σε μία τέτοια κρίσιμη μέρα...
    Συνάδελφε που διαρκώς απέχεις γιατί....γιατί ΄΄δεν γίνεται τιποτε΄΄ ή γιατί΄΄φταίνε οι συνδικαλιστές΄΄ή γιατί΄΄εγώ τον έδεσα το γαΐδαρό μου΄΄ ή γιατί΄΄απαράδεκτη η κατάσταση αλλά ας πάω παραλία να ξεσκάσω΄΄ή γιατί ΄΄έχω σοβαρότερα πράγματα να ασχοληθώ,π.χ. πού θα πάω διακοπές΄΄ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ 2-3 ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    1ον. Καθήκον ενός πραγματικού εκπαιδευτικού είναι να μαθαίνει στα παιδιά έννοιες όπως η αλληλεγγύη, η κριτική σκέψη και η αμφισβήτηση,ο προσωπικός αγώνας και η συμμετοχή σε κοινωνικούς αγώνες,η συνεργασία,η αντίδραση στο άδικο και σε καθετι αυταρχικό. Ο πραγματικός δάσκαλος διδάσκει πως υπεύθυνος πολίτης ειναι αυτός που συμμετέχει στα κοινά ,αυτός που ψηφίζει συνειδητά και ώριμα και δεν βρίζει μετά τους εκπροσώπους του, αυτός που νοιάζεται για το μέλλον όλων και όχι μόνο για το ό,τι φάμε και ό,τι πιούμε σήμερα. Τι από όλα αυτά άραγε είμαστε άξιοι να διδάξουμε όταν κρυβόμαστε διαρκώς ?
    2ον. Όταν αύριο-μεθαύριο έρθει η δική σου η σειρά να βγεις υπεράριθμος,σε διαθεσιμότητα, όταν σε κρίνουν ανεπαρκή ως εκπαιδευτικό και σε απολύσουν ,ποιος θα σου συμπαρασταθεί,ποιος θα κάνει έστω μία συμβολική διαμαρτυρία για σένα ,ποιος θα σε στηρίξει ηθικά? μήπως τα παιδιά από τα ιδιαίτερα ή ο βουλευτης ή ο Πρετεντέρης που διαρκώς σε κοιμίζει, ή μήπως το παιδί που σου φέρνει τον καφέ στην παραλία στην οποία αράζεις αμέριμνος σήμερα?άντε να σε δω τότε άβουλε, αδιάφορε, υπεράνω, καρμοίρη συνάδελφε.
    3ον. Τα μέτρα αυτά πλήττουν κυρίως τους εκπαιδευτικούς που είναι οι μόνοι που δεν προσκύνησαν βουλευτές για μια θεσούλα,που σπούδασαν και έδωσαν εξετάσεις για να μπουν σε τάξη.ΤΥΧΑΙΟ? ΌΧΙ γιατί φαίνεται πως είμαστε τα μεγαλύτερα κορόιδα , τα πρόθυμα πρόβατα για να χορτάσει ο λύκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα όπως τα γράφεις. Όμως πρώτα στα ερωτήματα σου θα ήθελα να απαντήσουν οι συνδικαλιστές που ήταν απόντες και μετά όλοι οι υπόλοιποι.

      Υποτίθεται ότι οι συνδικαλιστές επιλέχτηκαν για να προτάσσουν και να προασπίζουν τα συμφέροντα μας. Είναι κατάπτυστοι που σήμερα ήταν απόντες. Και ξέρουμε για ποιους λόγους ο καθένας τους δεν ήρθε.

      Εγώ θέλω να ξέρω πως συνάδελφοι εκπαιδευτικοί μπορούν και κοιτούν τα παιδιά τους στα μάτια ξέροντας ότι αύριο, αυτό στο οποίο δεν εναντιώνονται σήμερα θα φάει τους ίδιους και τα παιδιά τους.

      Πως θα απαντήσουν σε κάποιον από τους απολυμένους, όταν θα τους δουν στο δρόμο και θα τους ρωτήσουν "Εσύ που ήσουν όταν εγώ πέθαινα; Γιατί δεν ήρθες να μου κρατήσεις το χέρι να αισθανθώ λίγο καλύτερα;"

      Προτείνω στους συναδέλφους που τους διέλυσαν τις οικογένειές τους, το Σεπτέμβριο να γυρίσουν στα σχολεία τους και να φτύσουν κατάμουτρα όλους εμάς που είμαστε απόντες στο δράμα τους. Όλους εμάς που βρήκαμε καταφύγιο στη δική τους εκδίωξη.

      Διαγραφή
    2. συμφωνώ σε ολα..ειδικά στο τελευταίο!!
      φτύσιμο στα μούτρα, σε όλους τους απόντες, σε ολους τους αδιάφορους.

      Διαγραφή
  6. Συνάδελφοι οι συνδικαλιστές δεν ορίζονται, ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ. Αύριο μεθαύριο τους κρίνουμε και τους βάζουμε στην άκρη με την ψήφο μας.Όμως το πρόβλημα είναι στο σήμερα ,είναι τόσο επείγουσα η κατάσταση, που πρεπει να μαζευτούμε όσοι περισσότεροι μπορούμε,δεν γίνεται να αδιαφορούμε και να βρίσκουμε δικαιολογίες.Να συμφωνήσουμε να μην ανοίξουν τα σχολεία από το Σεπτέμβριο, να μην λειτουργήσει τίποτε, να ντρέπεται να μπει στην τάξη αυτός που θέλει να κάνει μάθημα.Γίνεται αυτό?Τότε και οι συνδικαλιστές θα ακολουθήσουν θέλουν δεν θέλουν.Με την αδιαφορία όμως τη σημερινή η τύχη μας είναι προδιαγεγραμμένη.Πρώτα παλεύω εγώ να σώσω τον εαυτό μου και μετά περιμένω από τους άλλους να με σώσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή