Τρίτη 1 Απριλίου 2014

ΔΣ 31/3/2014

Στο ΔΣ της Δευτέρας 31/3/2014:
h Έγινε αποτίμηση των τελευταίων κινητοποιήσεων και συζήτηση πάνω στο θέμα της αυτοαξιολόγησης και της ατομικής αξιολόγησης. Αποφασίστηκε η σύγκλιση έκτακτης Γενικής Συνέλευσης την Τρίτη 8/4/2014. Τα θέματα της συνέλευσης θα είναι:
· Απολύσεις/διαθεσιμότητες
· Η ΑΕΕ και η εφαρμογή της
· Η ατομική αξιολόγηση
· Προγραμματισμός δράσεων της ΕΛΜΕ για το επόμενο διάστημα.
h Επικαιροποίηση του κειμένου με τις ενστάσεις του κλάδου πάνω στην αυτοαξιολόγηση μετά την εγκύκλιο για το «εντέλεσθε» του υπουργείου προς τους/τις διευθυντές/τριες να εφαρμόσουν την ΑΕΕ. Συλλογή υπογραφών (υπάρχει και παλαιότερη σχετική απόφαση που έμεινε πίσω λόγω των απεργιακών και των άλλων κινητοποιήσεων).
h Θεωρήθηκε ότι το θέμα των εξετάσεων της Α’ Λυκείου πρέπει να γίνει, αυτό το διάστημα, η αιχμή του δόρατος στην ενημέρωση των γονέων και των πολιτών. Θα συνταχθεί ενημερωτικό κείμενο προς τους γονείς και τους/τις πολίτες το οποίο θα τους/τις προσκαλεί και σε συνάντηση/συζήτηση πάνω στο θέμα την Πέμπτη 10/4. Το κείμενο θα μοιραστεί στους γονείς μέσω των σχολείων.
h Εγκρίθηκε ψήφισμα καταγγελία για τις διώξεις εναντίων πολιτών για …αφισοκόλληση.
h Έγινε ενημέρωση από συναδέλφισσα σχετικά με τους δικαστικούς αγώνες που έχουν ξεκινήσει οι μη διορισθέντες επιτυχόντες/ούσες του τελευταίου ΑΣΕΠ.

4 σχόλια:

  1. Συγγνώμη, αλλά έχω την εντύπωση ότι πάλι κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος. Την ΑΕΕ τη ζητούσαμε τόσα χρόνια εμείς (από το 1985) και ποτέ δεν την εφαρμόσαμε έστω κι εθελοντικά για να δείξουμε ότι το σχολείο είναι ένας ζωντανός οργανισμός που με τον καιρό γίνεται καλύτερος.

    Αυτές τις προτάσεις και τη δική μας αδιαφορία έρχεται το υπουργείο και μας την επιβάλλει με τον πιο χαμερπή τρόπο, ενώ στους γονείς την παρουσιάζει ως πανάκεια. Φοβάμαι λοιπόν ότι η αυτοαξιολόγηση δεν είναι το μείζον πρόβλημα. Ίσως με συνεχή προβολή, κατά τα πρότυπα της κυβέρνησης, του πάγιου και διαρκούς αιτήματός μας για αυτοαξιολόγηση να καταφέρουμε να τη χροησιμποιήσουμε υπέρ μας και κατά του υπουργού.

    Μείζον πρόβλημα είναι εκείνο της ατομικής αξιολόγησης. Είναι εκείνο το οποίο μας κατατάσσει σε κατηγορίες, όπως ακριβώς οι Ναζί τους αιχμαλώτους στα στρατόπεδα συγκέντρωσης. Άλλωστε του υπουργείου το μήνυμα που κρύβεται σε αυτές τις κινήσεις είναι το περίφημο 'Arbeit macht frei'. Εκεί πρέπει να δώσουμε όλη μας την προσοχή. Και δεν είναι καθόλου αποτελεσματικό να θέτεις πολλούς ή πολύ υψηλούς στόχους. Στην αξιολόγηση θα χαθούμε μέχρι τελευταίου. Άρα εκεί πρέπει να εστιάσουμε.

    http://www.e-mesara.gr/index.php/2014-01-29-19-20-37/908-ksekina-amesos-meta-to-pasxa-i-aksiologisi-ton-ekpaideftikon-den-einai-protapriliatiko

    Και την αξιολόγηση αυτή μπορούμε να τη χτυπήσουμε μόνο με ενημέρωση, σοβαρή, υπεύθυνη, από ανθρώπους που αυτή είναι η δουλειά τους και μόνο σε κεντρικό επίπεδο. Είτε το θέλετε είτε όχι ζούμε στην εποχή της επικοινωνίας, της εικόνας και της ταχύτητας. Άρα αν θέλουμε να καταφέρουμε κάτι πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τα ίδια μέσα με τον αντίπαλο.

    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ακόμη δεν έχει στραφεί η ΟΛΜΕ εναντίον του υπουργείου με μια σοβαρή διαφημιστική καμπάνια σε ραδιόφωνα και τηλεοπτικούς σταθμούς, οι οποίοι δεν διάγουν και την καλύτερη εποχή τους οικονομικά; Αν μπορεί ένα ultra bra με δώρο το ρολόι να διαφημίζεται σε μεγάλα κανάλια Εθνικής εμβέλειας, εμείς γιατί δεν μπορούμε;

    (Συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (Συνέχεια)

      Δείξτε ποιος αποφασίζει για τα προγράμματα σπουδών.

      Δείξτε τον υπεύθυνο κυκλοφορίας των σχολικών βιβλίων.

      Δείξτε τον υπεύθυνο εξοπλισμών των σχολικών μονάδων.

      Δείξτε τον υπεύθυνο για τη χρηματοδότηση της παιδείας.

      Δείξτε τον υπεύθυνο για τη νομοθεσία που διέπει τη σχολική ζωή.

      Δείξτε τον υπεύθυνο για τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα.

      Δείξτε τον υπεύθυνο για τις συγχωνεύσεις και το κλείσιμο σχολικών μονάδων.

      Δείξτε τον υπεύθυνο για τη λευκή εβδομάδα.

      Δείξτε τον υπεύθυνο του σχεδίου της αξιολόγησης. (Συνταξιούχος είναι και αρέσκεται σε ρούμπρικες).

      Δείξτε τους πως, που και με τι όρους γίνεται, αν κι όποτε γίνεται η επιμόρφωσή μας. Τι θεματολογία έχει, πόσο σύγχρονη είναι.

      Δείξτε τους ποιοι είναι πίσω από αυτή την επιμόρφωση.

      Δείξτε τον τρόπο με τον οποίο επιλέγονται τα υψηλόβαθμα παρά τω υπουργώ στελέχη της εκπαίδευσης.

      Δείξτε τους όλα αυτά τα οποία μας επιβάλλουν και για τα οποία καλούμαστε να αξιολογηθούμε και να κριθούμε ελλιπείς.

      Δείξτε τους όλα εκείνα για τα οποία μας κατηγορούν ως υπεύθυνους.

      Τα στελέχη αυτά από τη στιγμή που είναι απέναντί μας, πως μπορεί να θεωρούνται συνάδελφοι; Γιατί τους κρατάμε ακόμη υπό τη σκέπη του συνδικαλιστικού μας οργάνου; Ούτως ή άλλως έχουν την ένωσή τους ανάλογα με τη βαθμίδα διοίκησης.

      Γιατί δεν τους απάντησε η ΟΛΜΕ όταν κατέφυγαν εναντίων συγκεκριμένων ΕΛΜΕ για 'εκβιασμό κι εκφοβισμό'; Γιατί να έχουν μόνο αυτοί το δικαίωμα να μας εκφοβίζουν και να μας εκβιάζουν;

      Γιατί η ΟΛΜΕ αφήνει μόνες τις κατά τόπους ΕΛΜΕ να παλεύουν με το θηρίο; Τι μπορεί να κάνει η κάθε ΕΛΜΕ μεμονωμένα στις μικρές τοπικές κοινωνίες όπως η δική μας; Τίποτα. Μεγάλες κινήσεις και αποτελεσματικές μπορούν να γίνουν μόνο σε κεντρικό επίπεδο, όμως πολύ φοβάμαι πως οι εκεί ιθύνοντες περί άλλων τυρβάζουν εξυπηρετώντας δικούς τους σκοπούς και στόχους. Φοβάμαι πως η ΟΛΜΕ κρύβεται πίσω από τις ΕΛΜΕ και τις χειραγωγεί με το ένα και μόνο σύνθημα που ξέρει. Απεργία.

      Δυστυχώς η κυβέρνηση μας έχει μελετήσει όπως τα ποντίκια στα κέντρα ερευνών κι από πριν ξέρει πως θα κινηθούμε και πως να μας αντιμετωπίσει και να μας διαβάλλει. Πρέπει επιτέλους να αγωνιστούμε με ανορθόδοξο τρόπο, ο οποίος θα τους είναι πρωτόγνωρος και δεν θα ξέρουν πως να αντιδράσουν. Ας εφαρμόσουμε το δικό τους δόγμα του ΣΟΚ επάνω τους. Ας ξεφύγουμε από την πεπατημένη.

      Τώρα που η κοινωνία είναι αγανακτισμένη, τώρα που δεν έχει να εμβολιάσει τα παιδιά της, τώρα είναι η ώρα να τους δείξουμε τι σημαίνει κλείσιμο σχολείων κι απολύσεις εκπαιδευτικών.

      Αυτό όμως πρέπει να γίνει σε κεντρικό επίπεδο. Από την ΟΛΜΕ και με συνεχή στήριξη από τις τοπικές ΕΛΜΕ.

      Διαγραφή
  2. Αξιολόγηση από Σεπτέμβριο είπε ο Υπουργός. Απολαύστε ελεύθερα.

    http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B1%CF%81%CE%B2%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%84%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%83%CE%B5%CF%80%CF%84%CE%AD%CE%BC%CE%B2%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CE%B7-%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καμιά παραίτηση στην Ξάνθη έχουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή