Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2025

Κάλεσμα σε συγκέντρωση αλληλεγγύης στον απεργό πείνας Πάνο Ρούτσι, Κυριακή 28/9

 Με διαδικασίες εξπρές, στις 15/9, μία εβδομάδα αφότου παρέλαβε στα χέρια του την 60.000 σελίδων, σχετική δικογραφία για τα Τέμπη, ο προϊστάμενος της εισαγγελίας εφετών συνέταξε μια πρόταση 996 σελίδων επιχειρώντας το  όσο το δυνατόν πιο ανώδυνο πολιτικά κλείσιμο της υπόθεσης των Τεμπών. Οι συγγενείς των θυμάτων και οι πολίτες, που παρακολουθούν μπορούν εύκολα να εντοπίσουν προχειρότητα, ανεπάρκειες, και σοβαρές ελλείψεις.

Μπροστά σε αυτές τις εξελίξεις ο Πάνος Ρούτσι, πατέρας του 22χρονου Ντένις, ενός από τα 57 θύματα του εγκλήματος των Τεμπών, ξεκίνησε απεργία πείνας απαιτώντας με αυτό τον τρόπο να ικανοποιηθεί το αίτημά του για την εκταφή του παιδιού του. Μετά από 12 ημέρες απεργίας πείνας, με μια παρελκυστική τακτική, η κυβέρνηση έκανε δεκτό το αίτημα μόνο για την ταυτοποίηση και όχι τις τοξικολογικές εξετάσεις που θα έδειχναν την αιτία θανάτου, ψελλίζοντας φθηνές δικαιολογίες και προσπαθώντας να ρίξει στάχτη στα μάτια μας

Όποια και να είναι η εξέλιξη του αιτήματος εκταφής, εμείς μαζευόμαστε αύριο, Κυριακή 28/9, στις 6:30μμ, στην Κεντρική πλατεία για να δείξουμε τη συμπαράστασή μας στους συγγενείς των θυμάτων, απαιτώντας πραγματική ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.

Γιατί, δεν ξεχνάμε ότι η πραγματική αιτία του θανάτου του Ντένις Ρούτσι και άλλων 56 ανθρώπων είναι η σύγκρουση δύο τρένων.
Η αιτία θανάτου 57 ατόμων ήταν ότι η
 κυβέρνηση και ο αρμόδιος υπουργός της, αγνόησαν επανειλημμένα τις προειδοποιήσεις των εργαζόμενων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την έλλειψη ασφάλειας των μετακινήσεων η οποία οφείλεται στο ότι:
- οι πολιτικές των τελευταίων ετών ξεπούλησαν τον σιδηρόδρομο 
- καμία σύμβαση  για την εγκατάσταση και λειτουργία απλών, βασικών συστημάτων ασφαλείας από αυτές που υπογράφηκαν το 2005(!) δεν ολοκληρώθηκε. Φανάρια που δεν λειτουργούσαν, επικοινωνία μεταξύ σταθμαρχών και μηχανοδηγών στο έλεος του ανάγλυφου της περιοχής. Κανένα από τα βασικά συστήματα ασφάλειας δεν λειτουργούσε ενιαία, ούτε στον μόλις 500 χιλιομέτρων βασικό σιδηροδρομικό άξονα, Αθήνα - Θεσσαλονίκη.
- έγινε δραματική μείωση του προσωπικού για μείωση του κόστους και γινόταν ελλιπέστατη  συντήρηση του δικτύου, στα όρια πάντα του κινδύνου. 
- δεν υπήρχαν πιστοποιημένα συστήματα πυρασφάλειας στα τρένα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Δεν ήταν η κακιά η ώρα, ήταν προδιαγεγραμμένο Έγκλημα!

-------

Οι εκπρόσωποι της ΔΑΚΕ στο ΔΣ καταψήφισαν την πρόταση γιατί "Η ΔΑΚΕ κατά πάγια θέση δεν συμμετέχει σε θέματα και σε δράσεις που εκφεύγουν από τα εκπαιδευτικά ζητήματα".  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.