Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ, με συνεχείς παρεμβάσεις του όλο το προηγούμενο διάστημα, είχε θέσει επιτακτικά στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας την αναγκαιότητα για μείωση της ύλης και μη εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων και της ΕΒΕ.
Η συντριπτική πλειοψηφία των σχολικών τμημάτων υπολειτούργησε λόγω του παράλογου υγειονομικού πρωτοκόλλου, που προέβλεπε το κλείσιμο του τμήματος, μόνο εάν νοσούσε ταυτόχρονα το 50% των μαθητών/τριών +1. Για μεγάλο χρονικό διάστημα χιλιάδες τμήματα υπολειτουργούσαν, αφού οι ασθενείς μαθητές/τριες προσέγγιζαν, αλλά δεν άγγιζαν το παραπάνω όριο.
Επιπροσθέτως, πολλά περισσότερα παιδιά υποχρεώθηκαν να χάσουν τα μαθήματά τους, προκειμένου να υποβληθούν σε αλλεπάλληλα rapid tests στις Δημόσιες Δομές, στο πλαίσιο της ιχνηλάτησης κρουσμάτων που καθιέρωσε το Υπουργείο Παιδείας. Είναι λοιπόν προφανές ότι η εκπαιδευτική διαδικασία διεξήχθη μετ’ εμποδίων και κάθε άλλο παρά φυσιολογική μπορεί να χαρακτηριστεί η φετινή σχολική χρονιά.
Οι παραπάνω διαδικασίες προσέθεσαν νέα μαθησιακά κενά στα έτσι κι αλλιώς υφιστάμενα λόγω της 8μηνης τηλεκπαίδευσης των προηγούμενων ετών.
Το υπουργείο όφειλε να λάβει υπόψη του τόσο τις χιλιάδες ώρες που χάθηκαν λόγω των παραπάνω διαδικασιών όσο τις τεράστιες ψυχοκοινωνικές συνέπειες της πανδημίας στα παιδιά μας, συνέπειες που διεθνείς φορείς όπως η UNESCO και η UNISEF έχουν επισημάνει.
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ αποφάσισε να πραγματοποιηθεί πανελλαδική κινητοποίηση στις 11 Μαΐου με αιτήματα την άμεση περικοπή της εξεταστέας ύλης σε όλες τις τάξεις και τη μη εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων και της ΕΒΕ.
Στην Αττική θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο ΥΠΑΙΘ στη 1μμ και την ίδια ώρα οι ΕΛΜΕ θα οργανώσουν αντίστοιχες κινητοποιήσεις στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Για το λόγο αυτό κηρύσσουμε 2ωρη διευκολυντική στάση εργασίας (12πμ-2μμ). Τις αμέσως επόμενες ημέρες μέλη του ΔΣ της ΟΛΜΕ θα βρεθούν σε περιφερειακές πόλεις, προκειμένου να οργανωθούν οι κινητοποιήσεις αυτές.
Καλούμε τις ΕΛΜΕ να ενημερώσουν τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων για τα σοβαρότατα παιδαγωγικά ζητήματα που προκύπτουν από την απαράδεκτη αναλγησία του ΥΠΑΙΘ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.