EΛΜΕ ΞΑΝΘΗΣ
Γραφείο
105, 1οςόροφος
Μπρωκούμη
30, 67100 Ξάνθη
Τηλ&
Φαξ: 2541028230
Κιν.
6972121615
Κιν.
6972870680
Email:
elmexanthis@gmail.com
elmexanthis.blogspot.com
|
Προς:
Διευθυντή
Β/θμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης
Κοινοποίηση:
Σχολεία Ξάνθης, Σύνδεσμοι Σχολείων
Αρ.
Πρ. 666
Ξάνθη
25/6/2014
|
Θέμα:
Αποστολή
θέσεων της ΟΛΜΕ σχετικά με την αξιολόγηση
Κύριε
Διευθυντή,
Επειδή,
όπως προέκυψε
από την τελευταία μας συνομιλία,
αδυνατείτε να βρείτε τις θέσεις και τις
προτάσεις της ΟΛΜΕ επισυνάπτουμε τις
θέσεις της ΟΛΜΕ σχετικά με την αξιολόγηση
που
είναι προϊόν του 8ου συνεδρίου της ΟΛΜΕ.
Επίσης,
σας ενημερώνουμε ότι στην ιστοσελίδα
του ΚΕΜΕΤΕ της ΟΛΜΕ θα βρείτε τις
εισηγήσεις στα επιστημονικά συνέδρια
(http://kemete.sch.gr/?page_id=25),
τις μελέτες (http://kemete.sch.gr/?page_id=29)
και τις έρευνες (http://kemete.sch.gr/?page_id=31)
που οργάνωσε ή επιστάτησε το ΚΕΜΕΤΕ και
αποτελούν θέσεις/προτάσεις της ΟΛΜΕ.
Ενδεικτικά αναφέρουμε: το 8ο συνέδριο
του ΚΕΜΕΤΕ που αφορούσε τα σχολικά
προγράμματα και βιβλία
(http://kemete.sch.gr/wp-content/uploads/2011/12/eisigiseis-exwfyllo.pdf),
το 10ο που αφορούσε την Τεχνική Εκπαίδευση
(http://kemete.sch.gr/?page_id=861),
ή την πρόταση του ΚΕΜΕΤΕ για την επιμόρφωση
των εκπαιδευτικών (2008)
(http://kemete.sch.gr/wp-content/uploads/2012/01/protasikemeteepim2008.pdf)
ή ακόμη την τεκμηρίωση για την Τεχνική
Εκπαίδευση
(http://kemete.sch.gr/wp-content/uploads/2012/01/teetekmiriwsithesewnolme.pdf).
Αν δεν μπορέσετε να τα βρείτε, σας
παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να
σας τα στείλουμε και αυτά.
Θεωρούμε
ότι μόνο έτσι, μέσα από συνέδρια και
μέσα από το γόνιμο διάλογο των ερευνών,
βασισμένο σε επιστημονικά δεδομένα και
επιχειρήματα, μπορούν να παρθούν
αποφάσεις που να προάγουν την Δημόσια
Παιδεία την οποία και εσείς τόσα χρόνια
υπηρετείτε.
(Ακολουθούν οι θέσεις της ΟΛΜΕ για την αξιολόγηση τις οποίες μπορείτε να βρείτε εδώ)
---------------------------------------------------------
Η επιστολή στέλνεται στον Δ/ντη Β/θμιας ως αποτέλεσμα συνομιλίας μαζί του. Υπάρχουν δυστυχώς πολλοί και πολλές συναδελφοι/ισσες που εκφράζουν την ίδια άγνοια. Ελπίζουμε να χρησιμεύσει η παραπάνω επιστολή και σε αυτούς/ες...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου