Στη ΓΣ της 24ης/9/2013 (στην οποία συμμετείχαν 50-60
συνάδελφοι/ισσες) τέθηκε και συζητήθηκε το θέμα της οικονομικής «κούρασης» των
απεργών και ταυτόχρονα η αποφασιστικότητα (των παρόντων τουλάχιστον) για
συνέχιση των κινητοποιήσεων.
Οι διάφορες προτάσεις που έγιναν συγχωνεύτηκαν και τέθηκαν
τελικά στην ψηφοφορία οι παρακάτω:
1.Διαφόρων μορφών
κινητοποιήσεις Πέμπτη Παρασκευή και 48ωρη απεργία 2 και 3/10.
2.Συνέχιση Πέμπτη-Παρασκευή και στη συνέχεια 48ωρες κυλιόμενες ανά εβδομάδα
3.Προσωρινή αναστολή
Πέμπτη-Παρασκευή και συνέλευση Παρασκευή ή Δευτέρα όπου θα συζητηθεί η άμεση συνέχιση των
κινητοποιήσεων (ακόμη και την επόμενη εβδομάδα).
4.Πενθήμερες τρίωρες
στάσεις εργασίας.
Από όλους όλες τους/τις παρόντες/ούσες τονίστηκε ότι, σε κάθε
περίπτωση, οι κινητοποιήσεις δεν πρέπει να σταματήσουν.
Πλειοψήφησε η 3η πρόταση και ακολούθησε η 2η. Ψηφίστηκε,
επίσης, ότι σε περίπτωση μη πλειοψηφίας της ψηφισμένης πρότασης στη συνέλευση
των προέδρων, να στηριχθεί η δεύτερη πλειοψηφούσα. (Σχετικά με τον τρόπο που παίρνονται αποφάσεις στις ΓΣ των προέδρων εδώ. Θα αναρτηθεί και θα σταλεί
σύντομα στα σχολεία πληρέστερη, σχετική ενημέρωση). Σε κάθε περίπτωση, η
πρόεδρος της ΕΛΜΕ είναι σε επαφή με τα άλλα μέλη του ΔΣ κατά τη διάρκεια των συνελεύσεων των προέδρων.
--------------------------
--------------------------
Εκτός από τα παραπάνω κατατέθηκαν στο σώμα της συνέλευσης και το ΔΣ
της ΟΛΜΕ για απάντηση τα παρακάτω θέματα/προτάσεις:
hΑίτημα των συναδέλφων/ισσών της Εκκλησιαστικής Σχολής
να:
· γίνουν
μέλη της ΟΛΜΕ (μέχρι τώρα είναι μόνο μέλη της
ΕΛΜΕ)
·Να υπαχθούν στη Β/θμια εκπαίδευση
hΈρευνα για τον τρόπο πρόσληψης εκπαιδευτικών στα
προγράμματα «Κοινωφελούς εργασίας» των δήμων. Φαίνεται ότι καταργείται κάθε
εκπαιδευτικό/αξιοκρατικό κριτήριο πρόσληψης.
hΝα γίνει πανελλαδικό συλλαλητήριο το οποίο να έχει
ανακοινωθεί αρκετά νωρίτερα ώστε να μπορούν να συμμετέχουν και οι
απομακρυσμένες περιοχές.
Η απεργία και η …τσέπη
ΑπάντησηΔιαγραφήΤετάρτη πρωί , τρίτη μέρα απεργίας, πλησιάζοντας προς το σχολείο, άκουσα μια συνάδελφο να λέει σε μια απεργό << ο καθένας ξέρει την τσέπη του>> εννοώντας ότι, η δική της τσέπη δεν της επιτρέπει απεργίες.
Σάββατο σήμερα, η δήλωση αυτή γυρνά σαν ερινύα στο μυαλό μου …ο καθένας ξέρει την τσέπη του …ο καθένας ξέρει την τσέπη του.
Η ζωή… πώς να χωρέσει σε μια τσέπη …και όμως η ζωή που ονειρεύομαι χωράει σε μια μόνο τσεπούλα.
Θυμάμαι τον τρελό του χωριού μου, Ίλτσο τον φωνάζαμε, γελώντας με το άδειο του από δόντια στόμα –κόκκινο γέλιο- μας έδειχνε τη τσέπη του, επίμονα, κι εμείς τον κυκλώναμε περίεργοι και έβγαζε απ την τσέπη του μεγάλο θησαυρό ( ένα πολύχρωμο κουμπί, ένα κομμάτι ξύλου ζωόμορφου, μια χρωματιστή κλωστή, μια μπίλια… )
Θυμάμαι τη γιαγιά Χατζάβα, προκαλούσε το φόβο στα παιδιά, το σέβας στους μεγάλους, σοφή, σκληρή, μα με αγάπη ανώτερη προς τους συνανθρώπους .
Κάθε φορά που απ το βάθος του στενού φανερωνόταν, όλη η παρέα των παιδιών λούφαζε σεβαστικά, μα σαν πλησίαζε κοντά, μέσα από τη τσέπη της (καπέλο μάγου )έβγαζε και μοίραζε καραμέλες σε όλα τα παιδιά . Χαρτιά τριζοβολούσαν μες τα χέρια μας και ο φόβος και το σέβας έπαιρναν γεύση γλυκιά και μυρωδάτη.
Και η τσέπη του πατέρα μου, σαν γύριζε από τη δουλειά, γεμάτη πριονίδια.Έχωνα τη μύτη μου βαθιά και μύριζα τη μυρωδιά του ξύλου και της κόλας.
Και τον χειμώνα, καθώς γυρνούσα με τη φίλη μου στο σπίτι απ το σχολειό, φωλιάζαμε τα χέρια μας στη τσέπη του παλτού μου και από τα πιασμένα χέρια μας μεταφερόταν ζεστασιά σε όλο το κορμί μας.
Πολλές φορές όταν η τσέπη μου είναι γεμάτη μεταλλικές υποδιαιρέσεις του ευρώ την νοιώθω μολυσμένη και η μεταλλική η μυρωδιά μου φέρνει δυσφορία. Τότε ξεσπώ στα χέρια μου πλένω - ξεπλένω, πλένω –ξεπλένω.
Θέλω την τσέπη μου φωλιά ζεστή και φροντισμένη.
Ακούτε ! που η τσέπη σας σάς έχει αφανίσει.
Ειρήνη Χριστοφορίδου
καθηγήτρια καλλιτεχνικών στο 1ο γυμνάσιο Συκεών Θεσσαλονίκης
21/09/2013
πόσο δίκιο έχεις...
ΔιαγραφήΒασίλης Οικονομίδης