Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014

Αποτελέσματα εκλογών για το νέο ΔΣ

Ψήφοι
ποσοστό

Ψήφισαν
584


άκυρα
19


έγκυρα
565
96,75%

λευκά
62
10,62%

παράταξη
ψήφοι
Ποσοστό
Έδρες
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
352
62,30%
5
ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε.
79
13,98%
1
Αγωνιστική Συσπείρωση (ΠΑΜΕ)
72
12,74%
1
ΣΥΝΟΛΟ
503



ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
354
Για ΔΣ

Βασιλειάδης Γεώργιος
147
Δαμιανάκη Ευαγγελία (Λία)
125
Ιωαννίδης Αστέριος
171
Καλέντζιου Ασημίνα (Μίνα)
66
Καραμπούκα Αλέκα
65
Μαρκόπουλος Σωτήρης
25
Οικονομίδης Βασίλειος
78
Παπαδόπουλος Γεώργιος
80
Για ΕΕ

Λουκοπούλου Μαρία
220
Φραγγίδου Ροδίτσα
118
ΔΑΚΕ
79
Για ΔΣ

Βαρδικελδόγλου Χρήστος
22
Δεμερτζίδης Γεώργιος
22
Ζήση Σοφία
38
Για ΕΕ

Νταουτίδης Χαράλαμπος
29
Αγωνιστική Συσπείρωση (ΠΑΜΕ)
72
Θεοδώρου Φίλιππος
29
Τεκέογλου Γιάννης
35
Τόμπρος Γιώργος
25

Μπορείτε να δείτε τα περσινά αποτελέσματα εδώ

21 σχόλια:

  1. Δεν κατέβηκε τέτοιο ψηφοδέλτιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τροποποίηση καταστατικού άμεσα. Ενιαίο ψηφοδέλτιο και πρόβλεψη για ψηφοφορίες μέσω διαδικτύου για πιστοποιημένα μέλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο πρώτο συμφωνώ απόλυτα, στο δεύτερο είμαι πολύ επιφυλακτικός μιας και μπορεί να γίνει αλλοίωση με περισσότερους από έναν τρόπους. Ο τρόπος με τον οποίο ψηφίζουμε, δηλαδή κάλπη και καταμέτρηση είναι ο πλέον ασφαλής, αν και υπάρχει τρόπος να καταστρέψει κάποιος ψηφοδέλτια τόσο στην κάλπη, όσο και στην καταμέτρηση. Στην περίπτωση αυτή όμως είναι και πολύ δύσκολο και ίσως να χρειάζεται και ένας ή περισσότεροι συνεργάτες.

      Διαγραφή
    2. Οι εκλογές μπορούν να γίνονται με κάλπη. Οι αποφάσεις και διδικτυακά. Τεχνικά, με την ίδια ευκολία που δίνουμε πιστωτική στο κάθε κατάστημα, κάνουμε φορολογική δήλωση, περνάμε απουσίες στο MySchool, μπορούμε και να ψηφίζουμε. Μπορεί να λυθεί κεντρικά (ΟΛΜΕ) το ζήτημα.

      Διαγραφή
    3. ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ
      (αφού προσπέρασα τις κακόβουλες υποψίες ότι ενιαίο ψηφοδέλτιο ζητάνε αυτοί που "εχασαν" την πολιτική τους πασοκοστέγη και τώρα προσπαθούν να βρούνε άλλη...)

      Όποιος νομίζει ότι με ενιαίο ψηφοδέλτιο θα σταματήσουν να υπάρχουν οι διαφωνίες μας, θα γίνουμε πιο "ενωμένοι" και θα κατακτήσουμε όσα θα θέλαμε, πλανάται οικτρά. Αυτή τη στιγμή, ο καθένας μας κοιτάει τη δουλειά ΤΟΥ, το μισθό ΤΟΥ, τις ώρες διδασκαλίας ΤΟΥ και τη θεσούλα ΤΟΥ -δηλαδή διαμαρτύρεται μόνο όταν κάποιο από αυτά απειλείται- και οι περισσότεροι προσπαθούν να αποφύγουν οποιαδήποτε συλλογική προσπάθεια (βλ. αποχή σε συνελεύσεις & δράσεις).

      Δεν κάναμε τίποτα όταν φάγαν επίθεση οι αναπληρωτές, ούτε κάνουμε τίποτα για τους σε διαθεσιμότητα. Δεν κάνουμε τίποτα για εργαζόμενους εκτός εκπαίδευσης. Δεν κάνουμε τίποτα όταν οι μαθητές κατεβαίνουν σε αποχή.

      Είμαστε παρτάκηδες. Δεν είμαστε ενωμένοι,, απέχουμε πολύ από αυτό που λέγεται "συλλογική σκέψη". Το ενιαίο ψηφοδέλτιο είναι ότι πιο ψεύτικο θα μπορούσαμε να έχουμε. Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά. Η συλλογικές νίκες θέλουν συλλογική σκέψη. Τα ενιαία ψηφοδέλτια τα φτιάχνουν ενιαίες συνελεύσεις (οι οποίες παρεπιπτόντως, δεν τα χρειάζονται καν, αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση).

      ΓΙΑ ΤΙΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
      Έτσι. Να ψηφίζουμε ή/και να αποφασίσουμε απο το σπίτι. Να μη βρισκόμαστε ούτε καν στις εκλογές. Να αποφασίζει ο καθένας από το σπίτι του. Να μείνουμε ακόμα πιο μόνοι.

      Οι συλλογικές διαδικασίες δεν είναι like/dislike. Έχουν συναισθηματα, βλέμματα, επιχειρηματολογία, κοινό τόπο και χρόνο. Και πολλά άλλα που ακόμα η τεχνολογία δεν μπορεί να στηρίξει αλλά είναι ουσιώδη για την επικοινωνία που απαιτεί ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ.

      (Όποιος υποστηρίζει ψηφοφορίες μέσω διαδικτύου για το σύλλογο, να προτείνει και στην οικογένεια του όλα τα ζητήματα να αποφασίζονται με τον ίδιο τρόπο. Ηλεκτρονικά. Και μετά να έρθει να μας πει πόσο γρήγορα αποφάσισε να φωνάξει την οικογένεια "από κοντά", γιατί "έτσι δεν βγαίνει άκρη").

      Διαγραφή
    4. Η οικογένεια εχει 4-5 μέλη..η Ελμε Ξάνθης 750, εκ των οποίων ούτε 50 στη συνέλευση και γενικότερα αποχή από τις διαδικασίες.
      Ζούμε στο 2015..φυσικά και πρέπει να κάνουμε ψηφοφορίες μέσω Διαδικτύου..όσο για τη συμμετοχή μας στη συνέλευση..πόσο υποκριτικό!!..κάθε χρόνο βλέπουμε την τραγική προσέλευση..ούτε 50 άτομα..οι υπόλοιποι, τις "γνωστές" ασχολίες τους!
      Να σταματήσετε να χρησιμοποιείτε το κινητό σας, τον υπολογιστή σας..να επικοινωνείτε μόνο πρόσωπο με πρόσωπο! Να γυρίσουμε στο Μεσαίωνα...είχε πολύ "συναίσθημα" και "αγάπη".

      Θέλουμε συμμετοχή, δεν μας νοιάζει ο τρόπος..επί προεδρίας κ.Σκούπρα, υπήρχαν ερωτηματολόγια..οι συνάδελφοι, εξέφραζαν την γνώμη τους γραπτώς, τουλάχιστον "ακούγαμε" κι άλλες απόψεις..καλύτερα από το καθόλου..εδώ και χρόνια καταργήθηκαν..θεωρήθηκαν ελάχιστα...άρα κάποιους, το καθόλου τους συμφέρει.
      Επιτέλους προσαρμοστείτε στα δεδομένα των καιρών και της τεχνολογίας..δεν γράφουμε συναισθηματικό πόνημα.

      Διαγραφή
    5. Μα γιατί πρέπει να έχει κάποιος στέγη για να μπορεί να συμμετέχει στα κοινά; Εγώ για παράδειγμα, προσωπικά δεν ανήκω σε κανένα πολιτικό κόμμα, ούτε ταυτίζομαι με όλες τις θέσεις κάποιου απόλυτα. Γιατί θα πρέπει υποχρεωτικά να δώσω όρκο πίστης σε κάποιο κόμμα για να συμμετέχω στα κλαδικά κοινά; Γιατί θα πρέπει να ακολουθώ υποδείξεις και κατευθυντήριες γραμμές από "πάνω"; Αλήθεια, αύριο μεθαύριο που θα γίνει κυβέρνηση ο Σύριζα, οι 5 εκλεγμένοι με τα χρώματά του, θα συνεχίσουν τη διεκδίκηση και την αγωνιστική δράση, ή τα προβλήματα του κλάδου θα έχουν λυθεί ως εκ δια μαγείας;...

      Διαγραφή
    6. απαντώ (είμαι αυτή που έγραψε το ποστ "ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ κτλ" )

      α) "750 άτομα η ελμέ"
      (και αυτό δηλαδή πώς σημαίνει ότι δεν θα μπορέσουμε να βρούμε τρόπο να συμφωνήσουμε;)".
      Ιστορία (εκτός ύλης): Έχουν υπάρξει συνελεύσεις με χιλιαδες άτομα στη σύνθεση τους που έχουν καταφέρει να συμφωνήσουν σε πέντε πράγματα (ναι, σε 5, όχι σε 15, αλλά έχουν συμφωνήσει -ομόφωνα). Για παράδειγμα σε εργατικά σωματεία (όπως εμείς...) στην Ισπανία παλαιότερα, ή σε τοπικό/δημοτικό επίπεδο σήμερα. Και σε αυτά τα πέντε πράγματα, υποθέτω καταλαβαίνετε πως είναι αυτονόητο ότι υπήρχε η συμμετοχή και η μαζικότητα που πολλοί ευαγγελίζονται στην ελμέ του σήμερα...

      Α, να το πούμε κι αυτό, κάτι τέτοιες διαδικασίες ξέρετε διαφημίζονται από τα κανάλια σαν "συνελεύσεις αναρχικών" (οι μόνοι που έχουν υλοποιήσει το "να μην υπάρχουν κόμματα", παρεπιπτόντως...). Και σε αυτές για κάποιο λόγο υποθέτουμε ότι γίνονται εργαστήρια παραγωγής μολότωφ. Κάτι τσογλάνια. Και δεν τους δίνουμε και πολλή σημασία.

      750 άτομα η ελμέ. Ναι.
      So what?

      β) "ούτε ταυτίζομαι με όλες τις θέσεις κάποιου απόλυτα".
      Μπράβο. Ε λοιπόν, και για μας τους υπόλοιπους το ίδιο ισχύει. Το θέμα είναι ότι αφού αναγνωρίσαμε αυτό το πράγμα, είπαμε "ωραία, ας δούμε τουλάχιστον πού τα βρίσκουμε". Και έτσι, όταν η σκέψη του ενός ταίριαξε με τη σκέψη του άλλου, γεννήθηκε ένα *κόμμα*. Δεν είναι υποχρεωτικό (μπορείς να μείνεις στη μοναξιά σου αν το θες, όπου όλες οι απόψεις είναι γαμάτες). Αλλά να ξέρεις κάποιοι από εμάς είπαμε να φτιάξουμε κόμματα, συλλογικότητες, ομάδες, συλλόγους σε όσα τα βρίσκουμε. Ναι, όλοι γουστάρουμε την αποψάρα μας, αλλά είπαμε να ρισκάρουμε λίγο παραπάνω. Και όσο και να το κάνουμε, υπάρχουν ζητήματα στην εκπαίδευση που μας βρίσκουν σύμφωνους, εμάς κάποιους. Στην ξάνθη ας πούμε.

      γ) "Γιατί θα πρέπει να ακολουθώ υποδείξεις και κατευθυντήριες γραμμές από "πάνω"; "
      Ποιος είπε ότι πρέπει; Αυτό λέμε τόση ώρα. Βρες (α) πέντε ανθρώπους που συμφωνείς και (β) ένα τρόπο να αντισταθείς μαζί τους σε κάθε "υπόδειξη και κατευθυντήρια γραμμή από πάνω". Και αυτό το "κόμμα", δεν θα είναι κόμμα (δηλαδή δεν θα ελέγχεται από "μακριά" σου), για όσο καιρό εσύ διεκδικείς το δικαίωμα να ακούγεσαι μέσα από αυτό.

      δ) "Επιτέλους προσαρμοστείτε στα δεδομένα των καιρών και της τεχνολογίας"
      Ακριβώς αυτό κάνουμε αγαπητέ (είναι σαφές ότι είστε άντρας, από τον τρόπο που γράφετε, συγγνώμη). Ακριβώς αυτό κάνουμε. Προσαρμοζόμαστε στα δεδομένα μιας εποχής που η επικοινωνία χάνεται, που τα παιδιά μας επικοινωνούν με 130 (το πολύ) χαρακτήρες, που στο σχολείο οι μαθητές δεν μπορούν να γράψουν μια παράγραφο, που οι πολιτικοί διαξιφισμοί είναι τσακωμοί στην οθόνη, που το εργαλείο "διάλογος" δεν έχει και πολύ σημασία τέλος πάντων. Και λέμε ότι, οκ, αλλά εμείς κάποια πράγματα θα τα υπερασπιστούμε. Όπως ας πούμε ότι θέλουμε στο σωματείο μας να συζητάμε και να βλέπουμε το διπλανό μας. Αυτό. Δεν θέλουμε like (ή "ψήφο", το ίδιο είναι), θέλουμε να συζητάμε, να γνωρίζουμε και να ξαναγνωρίζουμε το συνάδελφο.

      Διαγραφή
    7. ε) Και δεν ξέρω ποιοι είσασταν "εσείς" που ακούγατε πέντε απόψεις παραπάνω επί σκούπρα, αλλά εγώ δεν είχα ακούσει κάποια παραπάνω άποψη τότε. Τί να πω. Περίεργο πράγμα η επικοινωνία.

      Διαγραφή
    8. Δεν "ακούγατε" γιατί δεν ενδιαφερόσασταν να μάθετε..τα ερωτηματολόγια ήταν γεγονός, και πηγαίναν στα σχολεία και διατυπώθηκαν πολλές προτάσεις, ασχέτως υλοποίησης τους ή μη.

      Αν θέλουμε αισθήματα και αγάπες, έχουμε τους συντρόφους μας.
      Στο σωματείο, θέλουμε προτάσεις, λύσεις, συμμετοχή με οποιονδήποτε τρόπο.
      Επιμένετε σε αποτυχημένες τακτικές, επιμένετε να αφορίζετε την τεχνολογία..δικαίωμα σας και καλά κάνετε...2015 και συνεχίζουμε!

      Διαγραφή
    9. Προς αυτήν "που έγραψε το ποστ "ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ κτλ""
      Γιατί μου δίνετε την εντύπωση ότι μιλάτε και σεις σαν μαθηματικός; ;-)

      Διαγραφή
    10. Δεν είναι το θέμα μας να μαντεύουμε τις ειδικότητές μας.
      Εκεί έξω οι συνάνθρωποι ψάχνουν στα σκουπίδια και κρύβονται απο ντροπή αν αντιληφθούν ότι τους βλέπουν.

      Διαγραφή
  3. Οι ολιγαρχίες και τα ολοκληρωτικά καθεστώτα, ποτέ δεν ευνόησαν μια κοινωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ και επαυξάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι έχετε δίκιο. Ποτέ δεν τα ευνόησαν. Συμφωνώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Τέτοιο πνεύμα, μόνο από μαθηματικό θα μπορούσε να είναι...

      Διαγραφή
  7. Για την ηλεκτρονική ψήφο, ενώ θα την κατανοούσα για ετεροδημότες (και μόνο εφόσον δε γίνεται να επικαιροποιηθούν τη στιγμή που πρέπει οι εκλογικοί κατάλογοι) σε εθνικές εκλογές, στις εκλογές μιας τοπικής επαγγελματικής ένωσης ή ενός σωματείου τη θεωρώ εντελώς παράλογη. Δεδομένης της Ξάνθης, βολικής κι ευσύνοπτης. Δεδομένης της δυνατότητας να μιλήσουμε και να ακούσουμε. Δεν πειράζει που δε συμφωνούμε: αυτή είναι η διαδικασία στα ανθρώπινα... Αυτά δε λέμε και στους μαθητές ή μήπως σε εκείνους προπαγανδίζουμε την επιστολική κοινωνία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι ψηφοφορίες μέσω διαδικτύου μπορούν να είναι συμπληρωματικές.
    Οι άμεσες διαπροσωπικές επαφές θα υπάρχουν στο βαθμό που είναι απαραίτητες σε μια επαγγελματική σχέση.
    Πλεονεκτήματα:
    Μεγαλύτερη συμμετοχή
    Ευκολία
    Οικονομία
    Δυνατότητα ασύγχρονης κατανόησης-μελέτης του θέματος-απόψεων-προτάσεων
    Χρονική ευελιξία
    Ασφάλεια
    Αξιοπιστία
    Ταχύτητα αποτελεσμάτων-ευκολία κοινοποίησης
    Δυνατότητα μη προκατειλημμένου διαλόγου - λογικά επιχειρήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή