Θεωρούμε
απαράδεκτο το γεγονός ότι οι μαθητές της Α΄ Λυκείου, ένα χρόνο μετά την ψήφιση
του Νόμου 4186/13 για το Λύκειο, δεν γνωρίζουν τον τρόπο προαγωγής τους και το
Υπουργείο Παιδείας κάνει ασκήσεις επί χάρτου με βάση τα στοιχεία της
βαθμολογίας από το my school. Η εφαρμογή του νόμου, όπως έχουμε καταγγείλει
οδήγησε σε αποτυχία περίπου το 23% των μαθητών και αποδεικνύεται ότι η στόχευση
ήταν η μείωση του αριθμού των μαθητών στο Λύκειο ωθώντας τους βίαια στην πρόωρη
κατάρτιση μετά το γυμνάσιο και τη μαθητεία.
Είναι οδυνηρό η
πολιτική ηγεσία του Υπουργείου να “παίζει” με την αγωνία χιλιάδων μαθητών και
των οικογενειών τους καλώντας τους συλλόγους διδασκόντων να εκδώσουν μέχρι
σήμερα τρεις φορές αποτελέσματα για τους μαθητές της Α΄ Λυκείου.
Το Υπουργείο Παιδείας
την πρώτη φορά διορθώνει τον αλγόριθμο για το μάθημα των φυσικών επιστημών, τη
δεύτερη φορά εκδίδονται αποτελέσματα με ότι προβλέπει ο νόμος, την τρίτη φορά
απέστειλε εγκυκλίους στα σχολεία, χωρίς να έχει προηγηθεί η απαιτούμενη
νομοθετική ρύθμιση, και εξάγονται αποτελέσματα.
Μία μέρα μετά
καταθέτει στη Βουλή διαφορετική νομοτεχνική ρύθμιση – πρόταση, με αποτέλεσμα να
εκδίδονται για τρίτη φορά αποτελέσματα, τα οποία πολύ λίγο βελτιώνουν την
κατάσταση της προσχεδιασμένης αποτυχίας των μαθητών.
Η λύση που όφειλε
να αποδεχθεί το Υπουργείο ήταν η πρόταση – τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή η
ΟΛΜΕ, (επαναφορά στον προηγούμενο τρόπο προαγωγής των μαθητών και κατάργηση της
τράπεζας θεμάτων) η μοναδική λύση που μπορούσε να λύσει το πρόβλημα και
πιστεύουμε ότι εξακολουθεί να βρίσκεται σε ισχύ.
Για άλλη μια φορά
επιβεβαιώνεται με δραματικό τρόπο η θέση της ομοσπονδίας ότι ο νόμος
4186/13είναι αντιεκπαιδευτικός στο σύνολό του. Για μια φορά ακόμα αποδεικνύεται
ότι αυτός ο νόμος δεν μπορεί να διορθωθεί, αλλά μόνο να καταργηθεί στο σύνολό
του.
Απαιτούμε:
- Επαναφορά στον
προηγούμενο τρόπο προαγωγής των μαθητών
- Κατάργηση της
τράπεζας θεμάτων
- Κατάργηση του
αντιεκπαιδευτικού νόμου 4186/13.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου