Το
αίτημα της ομοσπονδίας μας να καταργηθεί ο ν. 4172/13 (αρ.82) και να επιστρέψουν όλοι οι
εκπαιδευτικοί στα σχολεία τους και παράλληλα να επαναλειτουργήσουν όλες οι
ειδικότητες και οι τομείς στα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ είναι αδιαπραγμάτευτο.
Όπως
είναι γνωστό, στις συναντήσεις με το Υπουργό Παιδείας τόσο στις 22-8-13, όσο
και στις 11-10-13 το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ έθεσε τα σοβαρά θέματα των διαθεσιμοτήτων
εκπαιδευτικών απαιτώντας την επαναφορά των εκπαιδευτικών και των τομέων –
ειδικοτήτων που καταργήθηκαν στη δευτεροβάθμια ΤΕΕ. Σε κάθε περίπτωση
απαιτήσαμε την άμεση εργασιακή αποκατάσταση των εκπαιδευτικών της ΤΕΕ σε
εκπαιδευτική θέση μέσα στις υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας.
Το
Υπουργείο Παιδείας με το Ν.4186/13 δημιούργησε 925 θέσεις εκπαιδευτικών και 325
διοικητικών στις δομές της μη τυπικής εκπαίδευσης (ΣΕΚ, ΙΕΚ, ΣΔΕ, ΚΔΒΜ). Με το
νόμο αυτό όμως, το Υπουργείο Παιδείας, έξω από κάθε λογική, προβλέπει μόνο 1250
θέσεις συνολικά, και μάλιστα μόνο 925 εκπαιδευτικές ενώ οι εκπαιδευτικοί σε
διαθεσιμότητα από 22/7/2013 είναι 2122.
Οι θέσεις που προβλέπονται από τις
δύο Υπουργικές Αποφάσεις κατανομής των
1250 θέσεων (ΦΕΚ 2490/4-10-13), δεν καλύπτουν ΟΛΟΥΣ τους εκπαιδευτικούς που
βρίσκονται σε διαθεσιμότητα και εξαιρούν
11 ειδικότητες εκπαιδευτικών (ΠΕ18.09 Κοινωνικής
εργασίας, ΠΕ18.10 Νοσηλευτικής, ΠΕ18.11
Μαιευτικής, ΠΕ18.29 Φωτογραφίας,
ΠΕ18.37 Δημόσιας Υγιεινής, ΠΕ18.39
Επισκεπτών Υγείας, ΔΕ01.05 Οικοδόμων,
ΔΕ01.08 Ηλεκτροσυγκολλητών, ΔΕ01.13 Ξυλουργών, ΔΕ01.15 Αργυροχρυσοχοΐας
και ΔΕ01.17 Κομμωτικής).
Θεωρούμε
απαράδεκτο να μη βρίσκεται συνολική και ενιαία λύση για όλους τους 2122
εκπαιδευτικούς που είναι σε καθεστώς διαθεσιμότητας. Επίσης είναι απαράδεκτο να
εξαιρούνται ολόκληρες ειδικότητες ή να προωθούνται ξεχωριστές λύσεις για μέρος
των συναδέλφων μας .
Αυτό
που απαιτούμε είναι συνολική λύση για όλους τους εκπαιδευτικούς. Να επιστρέψουν
όλοι οι εκπαιδευτικοί που είναι σε διαθεσιμότητα σε μόνιμες οργανικές θέσεις
εκπαιδευτικών στο Υπουργείο Παιδείας.
Κανείς
και καμιά εκπαιδευτικός δεν περισσεύει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου